Mikor reggel felkeltem, kivettem a fürdőruhám és amit hoztam ruhát a bőröndből, majd elmentem fürödni. Mikor végeztem felvettem a ruháim, majd lementem. Erica éppen tükörtojást csinált.
-- Szia Erica. - köszöntem neki.
-- Szia Sam. Felkelted az apád?
-- Persze. Mindjárt jövünk. - felmentem, bementem apa szobájába, majd felébresztettem.
-- Szia apa. - köszöntem neki.
-- Szia Sam. Mindjárt megyek.
-- Ok. - mondtam, majd kimentem a szobából és lementem. Leültem az asztalhoz, majd Erica behoszta a kaját.
-- Eljöttök ma a meccsemre? - kérdeztem meg Ericát.
-- Persze. Mit sportólsz?
-- Lacrosse-ozok. Egyedüli lány vagyok a csapatban, mert a barátnőm nyáron nem jött.
-- Hu, az kemény. És mikor lesz? - kérdezte.
-- 6-kor lesz.
-- Mi lesz 6-kor? - kérdezte apa miközben jött le a lépcsőn.
-- A meccsem. Remélem eljössz.
-- Persze, hogy elmegyek. Na, akkor reggelizzünk, aztán menjünk a kalandparkba. Majd hazajövünk, összekészülődünk és utána megyünk a meccsre. - mondta apa. Gyorsan megettem a reggelit, majd felrohantam. Elővettem a kistáskám és beleraktam a telóm ès fehérneműt. Lementem majd beszáltunk a kocsiba és indultunk is. Megérkeztünk, átöltöztünk, majd mentük is a csúzdákhoz. 3 órát voltunk itt. Mikor visszaöltöztünk, hazamentünk. Felrohantam az edzőcuccomért és levittem a nappaliba. Ebédelni nem kellet mert ott ettünk. Elvettem egy almát az asztalról és megettem. Fél 5 volt így elindultunk. 1 óra volt az út így fél 6-ra odaértünk. Elmentem átöltözni majd bemelegítettünk. 10-4-re nyertünk. A meccs felénél az egyik ellenfél szemében nagyon furát láttam. Nem látszott a fehérje és az írisze nagyon sötét volt. De nem törődtem nagyon vele. Mikor vége lett a meccsnek apáék gratuláltak majd hazamentek. Én is hazamentem, majd lezuhanyoztam. Odamentem anyához és elmeséltem az egész meccset.
-- Ja és képzeld, az egyik ellenfélnek a szeme nagyon fura volt.
-- Ezt hogy érted?
-- Úgy hogy alig látszott a fehérje és az írisze nagyon sötét volt. - erre valamiért anya zaklatott lett.
-- Ezt lehet hogy csak képzelted, nagyon fáradt lehetsz. Menj és aludj.
-- Jó. De megnézek egy filmet. - felmentem majd a szobámban lévő filmek közül kiválasztottam egyett. Ez most a Step-up 4 volt. A kedvencem. Megnéztem majd aludtam is.
YOU ARE READING
Samanta Élete[Befejezett]
FantasyEz a történet Samanta Whiteról szól, akinek nem egy átlagos élete van. Benne van az iskola lacrosse csapatában 10 fiúval és az egyetlen barátnőjével, Laurával. A pasija, Adam is játszik a csapatban. Sam elég jó játékos, de nem elég jó ahhoz, hogy cs...