23. Fejezet

408 26 0
                                    

Mikor felkeltem, rájöttem, hogy hétfő van szóval suli. Kikeltem az ágyamból és bementem a fűrdőbe. Gyorsan lefürödtem és hajatmostam. Majd megtörölköztem és hajatszárítottam. Visszamentem a szobámba egy szál törölközőben, majd felvettem egy alsó neműt és egy melltartót. Kivettem a szekrényemből az ünneplőm, majd felvetem. Lementem, és köszöntem anyának. Elvettem egy almát az asztalról, majd anyától kaptam egy kis kajapénzt. Elköszöntem anyától, majd beültem az autómba és a legközelebbi starbuckba mentem. Rendeltem egy kávét, majd mikor megkaptam visszamentem az autómba. Magamban remélem hogy ez a nap majd normálisan fog telni. Elindultam a suli felé majd mikor megérkeztem leparkoltam majd kiszáltam. Megkerestem Scottot, majd vele együtt bementem a termünkbe. Leültünk a helyünkre, majd bejött az O.F.-nk. Egy kicsit beszéltünk majd a sulirádióban hallható lehetett az igazgató hangja. Hosszú beszéde után megnyitotta az évet. Az of mondta hogy a héten minden nap kettő of-nk lesz és egy tesink. Gyorsan eltelt a két of, majd mentünk tesire. Mivel senkinél nem volt tesicucc így nem tesiztünk, de az edzőbával megbeszéltünk valamit.
-- Lacrossozók gyertek ide. - mondta az edző bá majd az egész csapat odament.
-- Na szóval gyerekek, ahogy eddig voltak az edzések úgy lesznek ezek után is. Szóval majd délután találkozunk.
Miután végelett az órának hazamentünk. Megebédeltem majd átöltöztem és összepakoltam az edzőcuccom. Beraktam az autómba, majd elindultam a sulihoz. Átöltöltöztem és megvártam a csapat többi tagját, majd egyszerre mind kimentük 2 órát edzettünk, majd mehettünk haza.
-- Scott, kérlek ma ne edzünk pluszban! - kérleltem, mert nagyon fárdt vagyok.
-- Ok, de vigyél légyszi haza, mert gyalog jöttem.
-- Oké, haza viszlek. - mondtam majd berakta hátra az edzőcuccunkat, majd elindultam. Az úton nem szoltunk egymáshoz. Leparkoltam a házuk elé.
-- Köszi.
-- Szivesen. - mondtam majd hosszasan megcsókoltuk egymást. Kiszált majd kivette a cuccát. Hazamentem majd megvacsoráztam és elmentem lefürödni. Felvettem az egyik pizsim majd befeküdtem az ágyamba. Néztem egy filmet majd elaludtam.

Samanta Élete[Befejezett]Where stories live. Discover now