Reggel sajgó fejjel keltem. Lementem a konyhába és vettem be gyógyszert. Vettem ki még egyet, egy pohárba vizet töltöttem majd felvittem Scottnak. Letettem az éjjeliszekrényre majd kiválasztottam a mai ruhám és bementem a fürdőbe. Elmentem zuhanyozni majd megtörölköztem és felöltöztem. Megmostam a fogam és hajat is fésültem. Kimentem a fürdőből és észrevettem hogy nagy a kupi a szobámban ezért elkezdtem rendet rakni. 6 perc múlva hallottam Scott nyöszörgését, ezért odamentem hozzá és nyomtam egy puszit a szájára.
-- Jó reggelt. Vedd be ezt. - mondtam majd odaadtam neki a gyógyszert. Bevette majd letette a poharat.
-- Jó reggelt. És köszi. Emlékszel mi történt?
-- Én igen de csak épp hogy. Akkor te gondolom nem emlékszel.
-- Hát csak addig hogy táncoltunk.
-- Akkor majd elmesélek mindent. De előbb kajáljunk valamit. - mondtam, majd lementünk. Anya még aludt ezért csináltam két tükörtojást és egy rántottát. A rántottát odaadtam Scottnak.
-- Köszi. - mondta majd megfogtam egy tálcát ráraktam az egyik tükörtojást és egy bögre kávét majd felvittem anyunak.
-- Jó reggelt anya. Csináltam reggelit. - mondtam majd kinyitotta a szemét.
-- Szia és köszi kicsim.
-- Szívesen. Tényleg. Majd ha lejössz ne lepődj meg mert Scott itt van. Csak tegnap kicsit sokat ittunk ezért behívtam hogy aludjon nálunk.
-- Rendben. És még egyszer köszi. - mondta majd feláltam és lementem én is enni. Megettem majd töltöttem magamnak is egy kávét és megittam.
-- Én is kaphatok?
-- Persze. - mondtam majd öntöttem neki is és oda adtam.
-- Jó reggelt. - mondta anya miközben jött le.
-- Jó reggelt. - mondta Scott.
-- Kicsim, nagyon finom volt a tükörtojás.
-- Köszi. - mondtam majd leültem a kanapéra. Scott is leült mellém majd bekapcsoltam a tv-t. Kapcsolgattam míg nem megáltam az Underworld című filmnél. Megnéztük majd felmentünk a szobámba és elmeséltem a tegnap estét Scottnak.
-- Gyerekek. Ebéd. - kiabálta anya. Lementünk majd kajáltunk.
-- Hmm, anya ez finom volt. - mondtam majd felmentünk megint a szobámba. Beszéltünk még majd megnéztünk egy filmet. Scott haza szeretett volna menni ezért kikísértem.
-- Szia. Akkor holnap.
-- Szia. - mondta majd elment. Vissza mentem a szobámba, néztem egy filmet majd lementem és vacsoráztam. Felmentem, megfürödtem majd befeküdtem az ágyamba és olvastam egy kicsit. Letettem a könyvet majd elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Samanta Élete[Befejezett]
FantasyEz a történet Samanta Whiteról szól, akinek nem egy átlagos élete van. Benne van az iskola lacrosse csapatában 10 fiúval és az egyetlen barátnőjével, Laurával. A pasija, Adam is játszik a csapatban. Sam elég jó játékos, de nem elég jó ahhoz, hogy cs...