13. Fejezet

619 39 1
                                    

Reggel sajgó lábbal keltem. Megpróbáltam ráállni de eléggé fájt. Már tudom, biztos begörcsölt de nem emlékszem rá. Szokott ilyen lenni. Lementem fájó lábbal és vettem be gyógyszert. Láttam egy cetlit az asztalon biztos anya írta:
,, Ma előbb kellet mennem dolgozni. Csináltam reggelit. Ébrezd fel a tesóid és egyetek.
Puszi, anya.''
Felmentem, felébresztettem a tesóim, majd lementünk és megreggeliztünk. Miután végeztem felmentem a szobámba és kiválasztottam a mai ruhám. Miközben mentem a fürdőszobámba pittyeget a telom. Megnéztem és Scott írt.
S: Szia. Talizzunk 1 óra múlva a parkban.
Én: Ok. De miért?
S: Majd megtudod. Akkor 1 óra múlva.
Hát ezt nem értettem. Na mindegy. Lefürödtem majd felvettem a ruhát amit kiválasztottam és kisminkeltem magam. Fél óra alatt végeztem így gyalog elindultam a parkba. Nincs túl messze ezért 20 perc alatt oda értem, úgy hogy lassan mentem. Scott ott ült az egyik padon. Odamentem hozzá és köszöntem neki.
-- Szia. Mit szerettél volna mondani? - kérdeztem miközben leültem mellé.
-- Szia. Na szóval. Gondolkoztam. És a vasárnapi meccsen, akivel játszottunk csapat, abban csak egy farkas van. Annak a szülei hadilábon áltak a tieddel. Lehet hogy tovább akarja ezt folytatni.
-- Még is mit? - kérdeztem, mert erről a szüleim elfelejtettek beszélni.
-- Nem mondták? Még a farkastörténelemben is benne van. Egyfolytában harcoltak, sokszor megsebesültek. Apád még meg is ölte annak a gyereknek az apját. Lehet hogy bosszút akar állni, de ez nem biztos. Fel kell készülnöd azért. Meg kell tanulnod átváltozni, kontrolálni magad. Majd én segíthetek ebben. Minden délután az erdő közepén lévő mezőn edzlek majd. Holnap kezdjük, az edzés után.
-- Ok. De hogy beszéltek volna? - még beszéltünk egy kicsit hogy mit fogunk csinálni az edzésen, mikor legyek ott, meg stb. Ezután hazamentem, ettem majd felmentem a szobámba gépeztem és zenét halgattam. Úgy 3 órakor ajtócsapódásra lettem figyelmes, gondolom anya jött haza. Kikapcsoltam a zenét majd lementem anyához.
-- Szia anya. Mégis mikor akartál beszélni arról a kicsi kis összeesküvésetekről egy másik családdal? - támadtam le anyát aztán észrevettem hogy apa is itt van.
-- Éppen most akartunk. De ha jól hallom fel lettél világosítva. Ki mondta?
-- Oh. Scott és azt mondta hogy holnaptól edz engem.
-- Oh ok. Apád is azért jött, de gondolom a barátoddal jobban edzenél. És hol fogtok?
-- Az erdő közepén a mezőn.
-- Ok. - ezután elmesélték elég részletesen miért harcoltak egymással. Adtak egy könyvet a farkasok történelméről, hogy olvassam el. Ezután felmentem a szobámba és olvasgattam egy kicsit a könyvet, majd lementem egy kis nasiért. Megettem majd gépeztem egy kicsit még aztán elmentem fürdeni. A tesóimmal beszélgettem egy kicsit, de persze nem mondtam el nekik hogy farkas vagyok mert ők 1-2 év múlva tudhathák meg. Felmentem a szobámba majd néztem egy filmet és elaludtam.

Samanta Élete[Befejezett]Where stories live. Discover now