Reggel a telefon csörgése keltett fel.
-- Halo? - kérdeztem kómásan.
-- Szia. A tegnapi srác vagyok. Tudtok jönni. Egész este ment a keresés és megtaláltam.
-- Rendben. Kb. egy óra múlva ott vagyunk. Szia. - mondtam majd letettem. Letettem Scott telefonját, mivel az övé volt, majd felébresztettem őt. Elmentünk gyorsan fürdeni, felöltöztünk majd indultunk is. Útközben beugrottunk egy starbucksba és vettünk egy-egy kávét és egy-egy muffint. Mikor odaértünk bementünk és megnéztük hogy hol van Matt. Egy elhagyatott gyárépületben van, nem messze innen.
-- Hiszen ezt tudom hogy hol van. Scott indulás. Köszi hogy megtaláltad. - mondtam és indultam kifele de visszaszólt.
-- Fizetni ki fog? - kérdezte. Közelebb mentem hozzá és szó szerint hozzáb*sztam egy kis pénzt. Újra elindultam kifele és beültem az autómba és megvártam míg Scott is megérkezik majd elindultam a gyár felé. Egy kicsit messzebb parkoltam le, nehogy megtudja vagy megtudják hogy itt vagyunk. Bementünk az épületbe majd megnéztünk minden emeletet kivéve az utolsót. Felmentünk óvatosan, nehogy meghalljon majd bújkálva közelebb mentünk hozzá. Még éppen aludt, ezért közelebb mentem hozzá és volt nálam egy altató azt beadtam neki. Pár percel késöbb már a pincéban voltunk és kikészítettem pár kést. Szeretném kínozni mielőtt megölöm. Lelocsoltam vizzel hogy végre felébredjen, de nem kelt fel, ezért fel is pofoztam. Na, erre már felkelt. Előszőr rémült arcott vágott mire felnevettem, majd leköpött. Letöröltem a nyálát majd belevágtam egy kést a lábába. Nem vettem ki mert tudom hogy ő is gyorsan gyógyul csak kicsivel lassaban mint én. Eszembe jutott valami hogy kell még valami a kocsimból. Ezért szóltam Scottnak.
-- Scott gyere. Vigyáznál rá egy kicsit? Kell még valami. - mondtam mire bolintott én meg elindultam felfelé az autóhoz. Kiszedtem ami kellet volna majd visszaindultam. Mire visszaértem nagy kavalkádé várt. Adam is itt volt, mind a három fiú átváltozva. Eldobtam amit lehoztam majd én is átváltoztam. Nekirohantam Adamnek akit neki löktem a falnak. Nagy morgással csapódott neki a falnak. Most Mattnek mentem. Ketten voltunk ellenene. Neki ugrottam majd megharaptam a nyakát. Elkezdtem így ráncigálni, elhiszem hogy elég hülyén nézhettünk ki, de ez nem is számít. Neki hajítottam őt is falnak, de ő felállt és felém kezdett rohanni. Támadó állásba álltam és mikor ide ért hozzám megint a nyakának rontottam. Nekivágtam a széknek amin ott kéne ülnie és a szék darabjaira tört. Míg ott fekütt megfogtam egy kést a számmal nagy nehezen majd Adambe hajítottam nehogy megmozduljon. Megfogtam mégegyet és Mattbe vágtam azt. Nagy morgással válaszolt, hogy ez nem tetszik neki és kiszedte magából a kést. Ráborítottam az asztalt, majd megint a nyakát szorongattam. Egyre jobban szorítottam míg végül el nem haraptam a torkát. Visszaváltozott és elernyedt teste ott feküdt az asztal alatt. Kihúztam az asztal aló, majd visszaváltoztam én is. Adam és Scott is már visszaváltoztak. Scott felvitte a kocsimba Adamet és bezárta oda. Visszajött majd elkezdett tanakodni.
-- Mi legyen vele? - kérdeztem.
-- Szerintem égessük el. - mondta majd előkotort a kocsimból egy benzines üveget és a tartalmat ráöntötte Matt testére. Ne kérdezzétek, hogy miért van benzines üveg az autómban. Nem tudom. Biztos Scott rakta be. Elővett egy gyufás dobozt, majd meggyújtotta a testet. Felmentünk majd beszáltunk a kocsiba és elindultunk haza. Most már ketten vonszoltuk Adamet a pincénkbe és bezártuk oda. Eddig nem is tudtam hogy van egy pincénk, anya mondta hogy rakjuk oda be. Elmeséltem anyának mi történt. Ő figyelmesen halgatta majd mire vége lett a történetnek odajött és megölelt.
-- Végre vége ennek az egésznek. Csak még Adamet be kéne zárni valahova.
-- Rendben. Akkor értesítek valakit addig itt marad lent a pincénkben. Ti csak menjetek. Pihenjetek le. - mondta anya majd elment telefonálni. Mi felmentünk a szobámba és Scott ledölt az ágyra én meg elmentem fürdeni. Lefürödtem jó meleg vízzel és megnyugodtam. Visszamentem a szobámba majd befeküdtem Scott mellé az ágyba. Nap további részében nem csináltunk semmit.
YOU ARE READING
Samanta Élete[Befejezett]
FantasyEz a történet Samanta Whiteról szól, akinek nem egy átlagos élete van. Benne van az iskola lacrosse csapatában 10 fiúval és az egyetlen barátnőjével, Laurával. A pasija, Adam is játszik a csapatban. Sam elég jó játékos, de nem elég jó ahhoz, hogy cs...