12. Fejezet

678 43 1
                                    

Reggel kb. 11-kor keltem, szóval már nem is annyira reggel. Mindegy is, átöltöztem majd lementem és anya itthon volt. Ja, most jövök rá. Hétfő van és ilyenkor nem jár dolgozni. Éppen kaját csinált gondolom nekem.
-- Szia anya. Köszi. - tette le elém a kaját. - Anya?
-- Hm, igen?
-- Tegnap miért lettét olyan zaklatott?
-- Öö, ok. Eljött az idő.
-- Minek jött el az ideje??
-- Vérfarkas  vagy.
-- Hogy mi?
-- Jól hallottad. Mikor tegnap láttad az ellenfeled szemét, az azt jelentette, hogy érzik, hogy vérfarkas vagy. Amúgy láttad másnál is?
-- Nem. Vagyis nem emlékszem. Miért, tudod kik azok?
-- Igen. A hármas iker csapattársaid, Joe, John, Jack. Scott is az. És Andrew. Legalább ennyiről tudok.
-- Oh, ok. Elmondod a történetet, ha már itt tartunk.
-- Ok. Hol is kezdjem?
-- Az elején. De annyira azért ne menj vissza az időben.- vágtam bele a szavába, amit nem nagyon díjazott.
-- Na akkor két úton lehetsz farkas. Vagy annak születsz, vagy megharapnak. Te azért lettél az mert én is meg apád is vérfarkasok vagyunk, de én felőlem a nagyszüleid csak az egyik volt annak született. Nagyapád megharapta a nagyanyád. Na mindegy is. Ha még nem tudod magad önkontrolálni akkor mikor telihold van, akkor önkéntelenül átváltozol és aznap estére nem is emlékszel. De csak addig, amíg nem tudod magad visszafogni. Ebben majd én segítek meg ha akarod a barátaid. Majd lesz egy szempontod hogy miért nyugszol meg. Nekem ez apád volt, aztán meg ti lettetek. Még szerencséd hogy a telihold egy héttel a buli után van. Addigra megpróbálunk valamit kideríteni. És kerüld a streszt.
-- Ok. És mit szeretnél kideríteni?
-- Ó, csak átlagos dolgokat. Pl hogy mi az a szempont.
-- Ok. Na de most felmegyek összepakolok az edzésre aztán nézek egy filmet. Ugye kimostad a ruhám?
-- Persze. Bevittem a szobádba. Az asztalra raktam.
-- Ok. - felmentem majd összeraktam az edző felszerelésem. Megnéztem egy filmet. Ha jól emlékszem a Csontváros című filmet néztem meg. Nem vagyok nagy olvasó, de bevallom a könyvet is elolvastam. Sőt az írójának az összes könyve ott áll a szekrényemben. Nagyon szeretem. Mire végeztem fél 1 volt. Lementem és levittem a cuccom, ettem egy kicsit, majd elindultam az edzésre. Legalább is el akartam volna menni de nem találtam a kocsikulcsom.
-- Anya, láttad a kocsikulcsom? - kiabáltam neki aztán kaptam is a választ.
-- A konyhában láttam az asztalon.
-- Ok. - oda mentem de nem volt sehol. - Anya itt nincs.
-- Öö. Akkor nem tom hol van. Kérd meg az egyik csapattásad hogy vigyen el. Ameddig elvagy megkeresem.
-- Ok. - mondtam majd elővettem a telóm és hívtam Scottot.
-- Szia Scott. Én vagyok az Sam. Eltudnál vinni az edzésre, nem találom a kocsikulcsom.
-- Szia. Persze. Mindjárt ott vagyok.
-- Okay. Szia.
-- Hello. - mondta aztán letette.
-- Szia anya. Scott elvisz. Majd jövök. - mondtam majd felvettem a cuccom és kimentem addig a terasztra. 4 perc múlva meg is érkezett. Kinyitottam a hátsó ajtót, beraktam a cuccom, majd beültem az anyósülésre.
-- Szia. És kössz.
-- Szia. Nincs mit.
-- Am igaz amit anya mondott. Te is vérfarkas vagy?
-- Öö, igen. Mikor tudtad meg és hogyan?
-- Ma reggel és anya mondta hogy kiket tud hogy kik azok.
-- Ahaa. De várj, te is az vagy?
-- Igeeeen.
-- Nem is éreztem hogy az vagy.
-- Hát anya szerint a tegnapi meccsen valaki tudta, érezte.
-- És ki volt az?
-- Nem tudom. Csak a szemét láttam. Egy ellenfél. - ezután nem beszéltünk. Láttam hogy elméjed a gondolataiban. Nem zavartam.
Az edzés átlagosan telt, de az egyik csapattársam felidegesített. Próbáltam megnyugodni, de nem ment. Már előbújt a fogam ami nagyon fájt és Scott szerint még fehér(??) is lett a szemem. Scott is próbált nyugtatni, de ő sikerrel is járt így elkerültünk egy esedleges problémát. Megkértem hogy vigyen haza. Mikor hazaértem elmentem zuhanyozni. Anya megtalálta a kocsikulcsom. Ezaz!! Este még néztem egy filmet majd aludtam is.

Samanta Élete[Befejezett]Where stories live. Discover now