16. Fejezet

563 35 0
                                    

Az elmúlt 4 napban Scottal edzettünk és volt egy meccsünk. Győztünk hála nekem. Ma érkezik anya haza. Kitakarítottam a házat, főztem valami ebédet, remélem finom lett. Nem sokszor szoktam főzni. Kimentem anyáért reptérre.
-- Szia anya. Milyen volt?
-- Szia kicsim. Nagyon szuper. Kár hogy nem jöttél.
-- Már mindegy. Gyere, közel parkoltam. - odamentünk az autóhoz, bepakoltunk, majd elindultunk haza. Anya felvitte a cuccát addig én megterítettem.
-- Ülj le az asztalhoz, mindjárt hozom a kaját.
-- Ok. - leült az asztalhoz én meg elindultam a kajáért.
-- Jóétvágyat! - letettem elé az ételt és neki kezdett megenni.
-- Hm, ez nagyon finom. Te főzted?
-- Igen. Köszi. Anya!?
-- Igen?
-- Amíg elvoltál, átváltoztam.
-- Hogy mi? Hogy...hogyan?
-- Az egyik gyerek felhergelt. De nem nagy dolog. Senkinse látta. Scott elintézett mindent. Aztán miután visszaváltoztam elájultam, és nála ébredtem.
-- És... És hogy néztél ki?
-- Fehér szem, szürke szőr.
-- Neee.
-- Dee.
-- Scott mesélte?
-- Igen. Elmesélte. Szerinted rólam szól?
-- Nem tudom. De ha igen akkor erősebben kell edzened. Hívd Scottot ha megetted. Beszélek vele hogy eddzen tégen jobban.
-- Ok. - miután megettem az ebédem, felmentem a szobámba és felhívtam Scottot.
-- Szia. Mi az?
-- Gyere át. Most. Anya beszélni akar veled.
-- Ok. 10 perc és ott vagyok. - mondta majd letette. Lementem a nappaliba és szóltam anyának hogy mindjárt itt van. Tényleg 10 perc elteltével csöngetett. Beengettem és mondtam neki, hogy menjen a nappaliba. Becsuktam a bejárati ajtót és odamentem hozzájuk. Most vettem észre, hogy a kanapé mellett ott van az edző cucca, mivel ma van edzés. Remélem gyorsan végeznek. Anya elmondta neki hogy erősebben kell edzenie. Meg kell tanítania hogy hogy változzak úgy át, hogy emlékezzek is rá vagy arra hogy tudjam mit csinálok, vagy arra hogy tudjam kontrolálni magam. Elindultunk az edzésre, majd mikor odaérkeztünk elmentünk öltözni. Mikor kimentünk a pályára, láttam hogy a lelátón van Lau és a barátja. Odamentem hozzájuk és megöleltem Laut. Félszemmel Mattat figyeltem. Nagyon szúrós szemmel nézett rám. Mikor elmentem félrehúzott, gondolom mert valami hülyeséget akar mondani.
-- Mi a bajod velem? - ordítottam rá.
-- Nekem veled semmi. Csak a szüleiddel, de ezt rajtad fogom levezetni.
-- Ok. De remélem semmit sem mondtál Launak. Tudom hogy te is az vagy. De remélem annak a bolond Laurának semmit se mondasz. Mert különben szétszaggatlak. - ezzel a mondat befejezésével ott is hagytam. Tégyleg remélem hogy nem mond semmit. Gratula magamnak. Most felhergeltem magam. Ügyes vagy Sam. Huhh. Nyugodj meg Sam. Kicsit megnyugottam, majd felmentem a pályára és elkeztem edzeni. 7 kört kellet futni. Könnyedén bírom. Mondjuk nem mindig bírtam. Azóta, mióta Scott is edz jobban bírok mindent. A gondolkodásomnak egy esés vetett véget.
-- Au. - biztos valakinek a lábában elestem. Mindegy. Scott odajött és felsegített.
-- Minden rendben? Ugye nyugott vagy?
-- Persze. Persze.
-- Biztos? Láttam amikor Mattal beszéltél. Akkor is nagyon felhúztad magad.
-- Persze hogy minden rendben. Menjünk. - edzettünk egy kicsit még aztán elindultunk az erdő közepébe.
-- Miért jön Andrew?
-- Segíteni fog. Látható, hogy én nem tudlak felhergelni. Én csak megnyugtatni tudlak. Majd ő megteszi. - odaértünk, majd elkezdett felhergelni Andrew. Át is változtam de mindenre emlékeztem. Na, haladok. Scott mondta hogy változzak vissza. Sikerült!! Ezaz!! Megpróbáltam magamtól átváltozni. Ez is sikerült. Ez után így edzettünk. Harcoltam Andrew és Scott ellen is. De volt olyan is hogy ketten jöttek ellenem, mert Scott szerint le kell tudnom őket győznöm. Még edzettünk egy kicsit majd haza vitt. Elvégeztem esti teendőim, majd ledőltem és elnyomott az álom. Úgy néz ki nagyon kifárdtam.

Sajnálom a sok késést, de teljesen ki ment a fejemből. Így ezt felraktam és még hozok egy részt a nap folyamán.

Samanta Élete[Befejezett]Where stories live. Discover now