Teltek-múltak a napok, a hetek de Matt nem jelentkezett. Az elmúlt hetekben sokat edzettünk és sokat találkoztunk Laurával. Scottal volt két randink és ezek után elmeséltem Launak hogy mi van velem. A nyáriszünetből egy hét maradt szóval ma elmentünk a tancuccokat megvenni. Vagyis füzeteket meg ceruzát, tollat. Elmentünk a plázába és bementünk egy írószer boltba. Ott megvettünk mindent így mehettünk is haza.
-- Sam, nem jönnél át vacsorára? Szüleim megakarnak ismerni.
-- Oké. Miért is ne.
-- Jó akkor most menjünk haza és készülődj. Majd hatra érted megyek. - mondta majd megkerestük az autot, bepakoltunk majd hazavitt. Segített kipakolni majd bementem a házba, köszöntem anyának majd felmentem a szobámba. Becsomagoltam a füzeteim majd ránéztem az órára és négyet mutatott. Elmentem fürödni, hajatmosni. Miután végeztem ezekkel megszárítottam a hajam majd kiválasztottam egy ruhát és felvettem. Kisminkeltem magam majd egy kicsit telóztam és megérkezett Scott. Csöngetett így lementem és szóltam anyának hogy elmentem. Mikor kimentem az ajtón megöleltem Scottot majd megcsókolt.
-- Szia. - köszöntem neki.
-- Szia. Gyönyörű vagy mint mindig.
-- Köszi. - mondtam majd egy puszit nyomtam a szájára.
-- Mehetünk? - kérdezte.
-- Persze. - mondtam majd elindultunk. Kb. öt percet mehettünk. Nem is lakik olyan messze. Kiszáltunk majd bementünk. A szülei az ajtónál vártak.
-- Jónapot.
-- Szia. Tegeződjünk jó?
-- Rendben. Sam vagyok.
-- Én pedig Lisa Taylor. - mondta az anyja.
-- Én meg Luke Turner. - mondta az apja.
-- Gyertek gyerekek, mert kihül az étel.
-- Rendben. - mondtuk majd bementünk az étkezőbe. Leültünk majd hozták az ételt.
-- Na és mikor ismerkedtetek meg?
-- Hát már majdnem három éve. Egy osztályba járunk. - mondtam majd még beszélkedtünk majd mikor végeztünk a vacsorázással elmentünk a nappaliba és ott is beszélgettünk még. Felmentünk Scott szobájába és vele is beszélgettem még. Milyen beszélgetős estém van ma. Megbeszéltük, hogy hazavisz és miután átöltöztem, megyünk edzeni. Elköszöntem Scott szüleitől, majd hazamentem, átöltöztem és indultunk is. Átváltozva gyakoroltunk, de az edzés közepén szúrást éreztem a hátamban. Rögtön vissza is változtam és kezdtem eszméletlen lenni. Scott odarohant hozzám, majd ő is kapott valamit a nyakába. Valamit próbált artikulálni szerintem azt, hogy ,,vadászok''. Basszus. Már csak arra emlékszem hogy jönnek felénk valakik aztán képszakadás...
YOU ARE READING
Samanta Élete[Befejezett]
FantasyEz a történet Samanta Whiteról szól, akinek nem egy átlagos élete van. Benne van az iskola lacrosse csapatában 10 fiúval és az egyetlen barátnőjével, Laurával. A pasija, Adam is játszik a csapatban. Sam elég jó játékos, de nem elég jó ahhoz, hogy cs...