~ 10 év múlva ~
Miután megöltem Mattet, Adam-et bezárták valahova. Azóta se híre, se hamva. Senki se tudja hova zárták be, csak az, aki elvitte.
Scottal utána is együtt voltunk. Kijártuk a sulit, majd mindketten egyetemre mentünk.
Az egyetem után két évvel összeházasodtunk. Laura is megtalálta a saját szerelmét. Még nem ismerem de van még időnk.
Scottal van két gyerekünk. Egy fiú Jonathan, aki 2 éves. És egy lányunk Clary, aki egy éves.
Néha úgy viselkedünk mint a gyerekek, de csak akkor ha játszunk a gyerekeinkkel. És az nagyon sokszor van.
Démon, a kutyám meghalt, mert elütötte egy barom. De most is van egy kutyánk. Ez egy beagle és a neve Foltos. Még nagyon hiperaktív mert még kölyök. Van egy szuper állásom. Vezető vagyok egy nagy cégnél és jó sok pénzt szerzek. Scott otthon marad vigyázni a gyerekekre. De csak addíg amíg nem mennek óvodába. Sokszor visszaemlékezünk még az akkori időkre, de már csak nevetünk rajta. Sokszor vagyunk együtt a farkas ,,falkaval''. Programokat szervezünk és addig megkérjük a szüleinket, hogy vigyázzanak a gyerekeinkre. Mindenki megtalálta a feleségét. Lau és az én esetemben a férjünket. Néha átváltozom és az erdőben szaladok, mert ez olyan felszabadító érzés. Scott tudja ha eltünök akkor ezt csinálom. Nem szokott utána kérdezni, hogy hol voltam. Egyszer elmondtam neki aztán tudta mindig.
A tetoválás amit nagyon szerettem volna, megcsináltattam Thomassal. Tudjatok a dj sraccal. Nagyon szépen megcsinálta.Minden nap azon gondolkodom, hogy hogy fogjuk majd elmondani a gyerekeinknek hogy farkasok. Mert úgy nem lesz jó ahogy anya mondta. Mindegy is, addig van egy csomó idő. Majd addig kitalálok valamit.
Vége!
Nagyon szépen köszönöm, hogy eddig velem tartottatok.
YOU ARE READING
Samanta Élete[Befejezett]
FantasyEz a történet Samanta Whiteról szól, akinek nem egy átlagos élete van. Benne van az iskola lacrosse csapatában 10 fiúval és az egyetlen barátnőjével, Laurával. A pasija, Adam is játszik a csapatban. Sam elég jó játékos, de nem elég jó ahhoz, hogy cs...