27. Fejezet

402 28 4
                                    

Hétfő reggel elég korán keltem fel. Elintéztem reggeli teendőim majd lementem a lépcsőn. Bementem a konyhába és anya az asztalnál ült és a kezébe temette a fejét. És sírt is.
-- Anya, mi a baj? - kérdeztem és egy kicsit megijedt, mert nem hallota, hogy bejöttem.
-- Apádat... meg... megölték. - mondta anya szipogva.
-- Miii??? Az nem lehet. Nem. Nem. - mondtam már én is sírva. Odaültem anya mellé majd úgy ültünk egy ideig. Miután eszembe jutott valami.
-- Matt!! - mondtam dühtől csillogó szemekkel, mire anya csak értetlenül nézett rám.
-- Biztos Matt ölte meg. A bosszú része. Ezután téged, vagy engem fog megölni. De ezt nem hagyom. Megkeresem és megölöm. Nem fog érdekelni egy ember halála. Nem. Neki meg kell halnia.
-- Nyugi kicsim. Inkább készülödj menj a suliba, de ha nem akarsz akkor ne menj.
-- Nem szeretnék ma menni. Úgy is elakarok intézni valamit. - mondtam majd elhagytam a konyhát. Felmentem a szobámba majd felhívtam Scottot.
-- Szia Scott. Ma nem mész suliba!
-- Szia. Ok de miért? Valami baj van?
-- Igen. Matt megölte az apám. Ma kiderítjük, hogy hol van és megöljük csak nem akarok egyedül menni.
-- Rendben. Fél óra múlva?
-- Ok. Értem jössz akkor fél óra múlva?
-- Persze. Akkor majd. Szia.
-- Hello. - mondtam majd letettem. Enni már nem volt kedvem, de azért ettem egy szendvicset, hogy legyen bennem valami. Fél óra múlva megérkezett Scott. Beszáltam, majd elindultunk valahova. Mikor megérkeztünk kiszáltunk majd bementünk az épületbe. Ez a ház egy kockának a háza lehetett. Scott mindent elmondott Mattről ennek az embernek. Mondta hogy holnap menjünk majd vissza addigra meglesz de ha előbb, értesít. Hazamentünk majd ettem valamit. Laura hívott és kérdezte hogy miért nem voltunk bent Scottal. Elmondtam mindent neki elejétől a végéig. Miután leraktam a telefont, felmentünk a szobámba és néztünk valami szomorú filmet. Scott mellkasán feküdtem ő meg átölelte a derekam. Sikeresen elaludtam a film közben és mikor felkelltem Scott is aludt mellettem. Megnéztem mennyi idő lehet és 23 órát mutatott az óra. Inkább visszafeküdtem és vissza is aludtam.

Samanta Élete[Befejezett]Where stories live. Discover now