Az elmúlt napokban nagyon sokat edzettünk. Most is edzésre tartok az erdő közepe fele, mert ma is kb. egész nap edzünk. Odaértem és csak Scott volt ott.
-- Hali. Elkezdjük akkor?
-- Szia. Még várjuk Andrewot. Megint fel kell hergelnie.
-- Kezdem azt hinni hogy te vagy a szempontom.
-- Ha álmodsz velem akkor az vagyok.
-- 1-szer, 2-szer már almodtam veled.
-- Na és mi volt az??
-- Az hogy Adam és Matt ellen harcolunk mindketten.
-- Basszus. Ugyan ezt álmodtam tegnap meg egy hete.
-- Én is ekkor álmodtam.
-- Hát akkor menjünk hozzád. Kérdezzük meg anyukád hogyan tudta meg hogy neki ki a szempont.
-- Oké. Most úgy is otthon van - mondtam majd haza indultunk. Mikor haza értünk, megkerestem anyát majd mondtam neki hogy valamit szeretnénk kérdezni. Leültünk majd Scott belekezdett mondandójába.
-- Te hogy tudtad meg, hogy ki a szempontod? -kérdezte már tegeződve mert anya annyira nem szereti ha magázzák.
-- Hát egymással álmodtunk, ugyanakkor és ugyan azt. Nem tudott felhergelni és a hangjától megnyugodtam. De ezt miért kérditek?
-- Mert velünk is ez van. - mondtam ezt már én.
-- Jaj de örülök. - mondta majd felpattant a helyéről és megölelt. Szerintem mind a ketten megilletődtünk.
-- Anya!!! - figyelmeztettem.
-- Bocsi. Ez azt jelenti hogy Sam a szempontod Scott.
-- Mi? - kérdeztük egyszerre.
-- Vagyis egymás szempontjai. Mivel te is Scott azt álmodtad, mint Sam, ezért a teszempontod Sam.
-- Sam, vissza kéne menni. Andrew már biztos hogy ott van.
-- Ja igen. - mondtam majd amilyen gyorsan csak tudtunk mentünk a tisztásra. De Scott az út közepén megállított.
-- Mi a baj?
-- Semmi, csak ezt egy ideje már meg akartam tenni... - mondta majd megcsókolt. Először meglepődtem de aztán visszacsókóltam. Ő a derekamat fogta én meg a haját túrtam. A hosszú csókunk után újra elindultunk. Mikor odaértünk Andrew épp indulni készült.
-- Andrew, várj. - mikor meghallotta a hangom felkapta a fejét és körbenézett.
-- Sziasztok. Hol voltatok?
-- Bocsi amilyen gyorsan csak tudtunk jöttünk de Samnél voltunk. Az anyukájával beszéltünk.
-- Miért?
-- Hát az hosszú, de kiderült hogy egymás szempontjai vagyunk. - mondtam.
-- Örülök de akkor edzünk valahára?
-- Persze. - mondta Scott majd megbeszéltük hogy mit csinálunk majd eddzettünk. Addig amig nem jött másik edzés addig hazamentünk. Mikor hazaértem megfürödtem majd bepakoltam és indultam is. Mikor bementem még senki se volt ott ezért gyorsan átöltöztem. Mikor végeztem kimentem és kapura dobáltam. Mikor megérkeztek a többiek két csapatra bomlottunk és meccseztünk. A meccs végezte után mentünk a tisztásra. Mikor odaértünk megkordult a hasam. Elég hangos lehetett mert rámnézett és nagyot röhögött.
-- Na, éhes vagyok. - mondtam majd adott egy kis kaját. Miután megettem edzettünk. Az edzés végeztével hazamentem, megfürödtem majd lefeküdtem az ágyamba és elaludtam.
YOU ARE READING
Samanta Élete[Befejezett]
FantasyEz a történet Samanta Whiteról szól, akinek nem egy átlagos élete van. Benne van az iskola lacrosse csapatában 10 fiúval és az egyetlen barátnőjével, Laurával. A pasija, Adam is játszik a csapatban. Sam elég jó játékos, de nem elég jó ahhoz, hogy cs...