Megint eltelt majdnem egy hét. Szombat van, de még nincs kedvem felkelni, de mivel már vagy egy órája forgolódok felkeltem és elmentem a fürdőbe. Elintéztem reggeli reendőim, majd lementem a konyhába enni valamit. Miután ettem, visszamentem a szobámba és a kezembe vettem a telóm. Gondolkoztam egy kicsit, hogy elmehetnénk bulizni. Írtam Launak hátha van kedve.
Én: Hello van kedved elmenni bulizni?
L: Igen van. Mikor?
Én: Szerintem 7-kor. Megkérdezem Scottot is. Te akarsz valakit hozni?
L: Ok. Nem.
Én: Rendben. Akkor tali nálam 7-kor.
Írtam neki majd felhívtam Scottot.
-- Hali. Van kedved bulizni?
-- Hali Sam. Persze. Kik jönnek?
-- Mi és Lau. De hívhatsz bárkit.
-- Oké. Mikorra legyek ott.
-- Nálam 7-kor.
-- Rendben, akkor 7-kor. Szia.
-- Szia. - mondtam majd letettem. Ajtócsukásra lettem figyelmes. Kimentem a szobámból, majd le a nappaliba és anya ott volt.
-- Szia anya. Elmehetek ma este bulizni?
-- Persze kicsim. Mikor mentek?
-- 7-kor.
-- Rendben. - mondta majd bement a konyhába.
Egészen 5-ig tv-ztem. Kikapcsoltam majd bementem a fürdőbe. Lezuhanyoztam és hajatmostam, majd megtörölköztem és hajatszárítottam. Visszamentem a szobámba majd vettem fel fehérneműt. Nagy nehezen kiválasztottam egy koktélruhát, felvettem azt. Előkotorásztam a szekrényemből egy a ruhámhoz illő táskát majd beleraktam a fontos cuccokat. Kivettem egy kisebb sarkú cipőt, mert már előre tudom hogy sokat fogunk táncolni. Lementem a nappaliba, ahol anya éppen tv-t nézett. Csöngettek. Odamentem az ajtóhoz majd bejött Lau. Pár perc múlva Scott-ék is jöttek. Megnéztem jobban a csapatunkat. A farkas csapat volt itt.
-- Ez egy igazi farkas buli lesz. - mondtam majd a többiek elnevették magukat majd ,,te hülye vagy'' pofával néztek rám. Mentünk tovább, majd bementünk egy helyre, ahhol üvöltött a zene. Mind a bárhoz mentünk majd mind lehajtottunk két felest. Leültünk egy helyre, majd megkérdeztem Laut, hogy megyünk-e táncolni. Beleegyezett majd mentünk táncolni. Késöbb két kezet éreztem a derekamon, ami miatt egy kicsit megugrottam. Megfordultam és Scottal találtam szembe magam. Megcsókolt majd együtt táncoltunk. Ágyékához dörgölőztem, míg hátam mellkasához simult. Miután elfáradtunk mentünk a bárhoz kértünk két italt, meg még egyet, meg még egyet. Visszamentünk a többiekhez. Még buliztunk egy kicsit és megittunk még pár italt. Mikor kimentünk elindultunk haza. Egy parkolóhoz értünk és eldöntöttük hogy a parkoló csíkokon megnézzük ki mennyire rugott be. Senki se tudott végig menni rajta ezen csak röhögtünk és megint elindultunk haza. Mikor hazaértem Scott elakart menni, de inkább behívtam.
-- Gyere be. Aludj nálam. Látszik rajtad, hogy nem tudsz hazamenni. - mondtam, majd beleegyezett és bejött. Felmentünk a szobámba majd amilyen gyorsan csak tudtunk részegen lefürödtünk. Adtam Scottnak egy pólót ami az öcsémé volt ami rá nagy volt. Befeküdtünk az ágyba és ráhajtottam a fejem Scott mellkasára. Visszagondolva, annyit ittunk hogy ép , hogy csak vissza tudunk rá emlékezni. Pár percel késöbb leragadtak a szemeim és elaludtam.
YOU ARE READING
Samanta Élete[Befejezett]
FantasyEz a történet Samanta Whiteról szól, akinek nem egy átlagos élete van. Benne van az iskola lacrosse csapatában 10 fiúval és az egyetlen barátnőjével, Laurával. A pasija, Adam is játszik a csapatban. Sam elég jó játékos, de nem elég jó ahhoz, hogy cs...