"Amen forhelvede tøs så vågn dog op!" Råbte en stemme, jeg brummede og vendte mig om. No go om jeg skulle op nu! "Nevi vågn op!" Sagde stemmen igen.
Nej
"Nevi!"
Nej jeg har ikke kunne sove hele natten!
"Nevi jeg bliver snart gal!"
Please lad mig blive i min seng!
"Nevi James vågn så op!"
Bare to minutter mere?
"Tving mig ikke til at sige dit fulde navn Nevi...."
Bare kom an!
"Nevi Amazing James!" Skreg personen, urghhhhhhh! "Jeg er vågn!" Vrissede jeg surt og sprang op. Jeg så lederen her på børnehjemmet, Sasja.... Kan ikke fordrage hende! Hellere dø end at blive hendes barn! Hun hader børn så jeg undre mig over hun er her...... "Mange tak" sagde Sasja og gik sin vej, en dag Sasja river jeg hovedet af dig! Jeg sukkede lydløst og tog tøj på, endnu en dag i helvedet. Gud fri mig vel "Nevi, Sasja råber efter dig" sagde Amalia, en lille sød fem årige der kom her som spæd. Hun har sine flotte blå øjne og de skønnest krøller i verden, man kunne savle af hendes nuttehed. Selvom der ikke er noget der hedder det men anyway, det er en anden side af sagen. Amalia skal nok blive adopteret har aldrig set et så kønt ansigt, Amalia når hun bliver større ville vokse sig til en rar og venlige sjæl. Men også en meget smuk pige. "Ja tak søde" sagde jeg og gik mod køkkenet, vi er i alt 15 børn i alle aldre. Eller jeg er den ældste men ellers, og fordi jeg er den ældste- for at være mere præcis er jeg 16 men bliver lige om lidt 17- skal jeg altid hjælpe til. Livet er da også bare så skønt..... Mærk lige min sarkasme! Mit navn er Nevi, Nevi Amazing James for at være helt præcis. Eller det stod der i hvert fald på det kort jeg havde med dengang.... Jeg var bare to år da jeg bankede på den dør. Jeg husker ikke hvordan min mor ser ud men jeg ved det var hende der sagde jeg skulle banke på. "NEVI! Oh der var du" sagde Sasja og sendte mig sit størreste kæmpe falske smil. Jeg sendte hende et ligeså stort og falsk smil, vi kan begge to ikke fordrage hinanden og det ved vi godt selv. Hun viste mig et brev "der er post" sagde hun og lagede brevet i min hånd. Post? Til mig? Jeg så ned på brevet der stod mit navn og det der skræmte mig mest min adresse. Nevi Amazing James, 670 Watergade børnehjem. Tredje etage værelse 29. Jeg gøs af den præcis adresse, Sasja var allerede i fuld gang med at skælde tvilling parret ud. Tom og Jerry, komisk..... De to balledemagere som er 13 år, de er virkelige funny begge to. En abjerder kom gående hun hedder Mary, og er meget venlige. Hun gik sammen med en seks årige dreng jeg aldrig havde set før i mit liv. Hvem mon det er? "Oh Nevi! Mød Chis han er ny" sagde Mary "Hej Chris" sagde jeg "Hej" sagde han nervøst. Jeg smilede til ham og gik op på mit værelse, og åbnede brevet.
Kærer Nevi Amazing James din tid er kommet til at tage din plads. Magne, Torin, sir Becknet og Bali ville med den størreste glæde hjælpe dig og hente dig. Din arv har ventet længe nok nu, pak og tage ud til skoven. Og råbe på enten Magne, Bali, Torin og sir Becknet så kommer de. M.V.H din skæbne.
Jeg krullede hidsigt brevet sammen og smed det i skraldespanden. Men selvfølglige ramte jeg ikke, stupid skraldespand! Jeg tog brevet op og kastede det hårdt ned i skraldespanden, mhhh klart det der bliver over mit lig! Sasja slår mig ihjel hvis jeg går ud i skoven det er forbudt område for os børnehjems børn. Altså i følge Sasja, må jeg ikke nok smadre hendes hoved? Magne? Sir Becknet? Torin? Bali? Torin er det et drengenavn eller et pigenavn?
Urghhhh hvor er livet bare frustrende!
"Nevi!" "Kommer!"
Flere timer senere
Jeg løber så hurtigt jeg kan, mine ben klager men jeg ved at det her gælder liv eller død. Mit hjerte er helt oppe i halsen på mig og min hjerne tænker på flugt planer. Hænderne griber ud efter mig men jeg undviger kun med nød og næppe. Jeg springer som en forvirret hare og er ligeglad med hvor mange grene jeg knækker. Den er efter mig! Eller skulle jeg sige personen? Har denne skov virkelige ingen ende? Mit åndedræt er hurtigt og hastigt men på samme tid meget tungt. Blod løber ned fra de sår og rifter jeg har fået. Jeg hører en ugle tude, jeg vender mig om og ser en mørk skikkelse "nej" hvisker jeg.
Jeg vågnede med et skrig badet i sved og rystede som en i helvedet.
Det var bare en drøm, bare en drøm!
Jeg beroligede mit hjerte og træk vejret dybt ned i maven, døren sprang op og Mary kom ind. "Pige dog, du ryster jo!" Sagde hun kærligt og moderligt og skyndte sig hen til mig. Hun krammede mig og hviskede beroligende ting, hvorfor bliver jeg ved med at få den drøm? Hvad betyder den?
Ole lukøje hvad fanden har jeg gjort dig, hva?!
________________________
Næste kapitel kommer når to af mine bøger færdige! Dette er bare en for smag på denne historie.... Ps. Et løfte kommer snart ud😉👍 Elsker jer❤️💛💚💙💜
YOU ARE READING
Amazing me
ParanormalHænderne rækker ud efter mig men jeg undviger, jeg løber gennem skoven imens jeg hører stemmer der hvisker mit navn. Jeg hører en ugle tude og jeg vender mig om og ser en høj skikkelse. Det er den samme drøm eller skulle jeg sige maridet? Jeg er beg...