{6}

90 7 17
                                    

Jeg gik og tænkte på hvordan min bror mon så ud. Jeg så på Water, jeg har altid haft en forkærlighed for grønne øjne. Men hans blå øjne passede perfekt til det blå hår som lige nu var en smule hvidt. Da Snow havde kastet en snebold på ham, ha ha! Jeg gik imellem Water og Torin, jeg har altid været en smule genert. Men jeg føler mig fri og tryg ved d e her personer, mest med Water og Torin. Det er ogsp dem jeg har snakket mest med.... Jeg så op solen som ligner vlres på en prik skinnede ned på os og var varm og behagelig. Hvorfor er der kun en sol men tre måner? "Din bror er også Zing" sagde Water "seriøst?" Spurgte jeg, han nikkede. "Ja han er 17 år, har indtil videre kun vist luft kræfter. Undtagen den ene kraft der gør ham til en dragehvisker" sagde Water. "Mange få med luft kræfter har kunne styrer deres krafter så de kunne kæmpe, men din bror har helt styre på det" sagde Torin. "Hvad hedder min bror?" Spurgte jeg "Air" sagde de i kor. Han hedder luft? Vi besteg et kæmpemæssigt bjerg, og nået op i toppen. Den røde måne kunne ses på den blå himmel, solen var ved at gå ned. "Woaw en udsigt" sagde Snow, "ja" sagde Bali og rømmede da han tog hendes hånd. Awwww hvor kært! Fire sat sig ned "jeg kunne se på det hele dagen" sukkede Fire. "Det er virkelig smukt" sagde Magne og sat sig ved siden af Fire. Snow og Bali sag sig også ned, Bali lagede sit hoved på Snow's ene skulder. "Yay lad os bare blive lidt endnu" sagde Torin, "kom" sagde Water og tog min ene hånd. "Vi kan ikke blive herude hele dagen" grinede han, jeg smilede lidt og så på himmelen. Stjerne tændes en efter en, solen var gået ned og de tre måner lavet et flot lys. Vi gik imellem træerne, og Water havde stadig ikke slippet min hånd. Nok fordi at skoven var så tæt og jeg ikke kunne finde hoved eller hale på den. Pludselig var vi på et stort åbnet sted, en trappe der var hugget ind i klippen, og husene var alle lavet af sten. Lignende noget som igen naturen havde skabt. "Her bor din bror og de andre dragehvisker før de bliver til dragekriger" sagde Water. Jeg nikkede og så rundt, Water åbnede en af dørene, og vi så to drenge. Den ene havde en smule langt hår som var kulsort men en stribe var hvid. Den anden havde brunt hår og brune bambi øjne. Ham med det sorte hår havde røde øjne med orange og gule nuancer. "Hey!" Råbte Water, de så begge på ham, "Water!" Sagde de i kor og kom og gav ham et mandekram. Jeg stod akavedet bag Water, den ene så op af drengene. Ham med det brune hår, "hvem er du?" Spurgte han imens han krammede Water. Jeg sank en klump, dragehvisker..... De kan få en hver drage til hvad som helst havde Magne sagt. Shit tænke hvis de får nogen drager til at angribe mig? Jeg tog mig sammen "Nevi Amazing James er mit navn" sagde jeg, den sort håret så straks op. "Nevi?" Spurgte han og jeg nikkede, han slap Water og gik helt tæt på mig. Jeg gik et skridt tilbage, han så meget nøje på mig, hvilket jeg fandt meget UNDERLIGT! Et smil brudt frem og han tog fat i mig og svingede mig rundt. Jeg hvinende da jeg ikke havde forventet det, "hey fremmede slip! Det for underligt" sagde jeg. "Min lillesøster de har fundet dig" grinede han, Water grinede af..... Min bror? "Ehh jeg gætter på du er Air" mumlede jeg akavedet om. "Nemlige" han sat mig lige så stille ned som om jeg kunne gå i stykke, hvornår det skulle være. De andre som mig og Water var gået fra kom ind af døren. "Water..... Gør aldrig.... Det.... igen" sagde Snow forpustet, Water grinede bare. "Forhelvede Nevi, du gjorde mig nervøs" grinede Torin, "vi har ansvaret for dig" sagde Magne og smilede. Jeg smilede svagt igen, Bali løb over til mig og krammede næsten livet ud af mig. "Godt du ikke er død" brummede hun glad, "nej men det er jeg snart" sagde jeg mellem mine vejrtrækningerne, hun gav omgående slip på mig. "Venner i skal afsted vores mor har tilkaldt jer" mumlede Fire. "Okay ses Snow" sagde Bali og kyssede ham, "Air søger for prinserne og Nevi" sagde Magne. "Ses mennesker, held og lykke Nevi" sagde Torin hurtigt og så gik de?! "Jeg bliver her" sagde Sir Becket, jeg sprang forskrækket op "har du hele tiden været der?!" Spurgte jeg. Og opdaget jeg var sprunget i min brors vens favn "ehh Undskyld" sagde jeg akavedet. Jeg fik et værelse og jeg sov derinde, selvom jeg havde håbet på en god drøm!

Jeg løber så hurtigt jeg kan, mine ben klager men jeg ved at det her gælder liv eller død. Mit hjerte er helt oppe i halsen på mig og min hjerne tænker på flugt planer. Men de røg allesammen i vasken. Hænderne griber ud efter mig men jeg undviger kun med nød og næppe. Jeg springer som en forvirret hare og er ligeglad med hvor mange grene jeg knækker. Den er efter mig! Eller skulle jeg sige personen? Har denne skov virkelige ingen ende? Mit åndedræt er hurtigt og hastigt men på samme tid meget tungt. Blod løber ned fra de sår og rifter jeg har fået. Jeg hører en ugle tude, jeg vender mig om og ser en mørk skikkelse "nej" hvisker jeg. Et højt brøl høres langt væk, jeg løber hurtigere end mine ben tillader. Jeg rører nærmest ikke jorden, pludselig er der en hånd der for fat i mig. Og jeg synker ned i jorden, jeg kæmper og skriger. Jeg ser skikkelsen komme nærmere "jeg dræbte dine forældre" sagde den og et ondt smil kom på den.

Jeg vågnede med et sæt og jeg sprang op, jeg skulle løbe. Gør noget! Hvad som helst! Jeg åbnede døren og løb udenfor, og bare løb. Jeg sprang og løb på gårdspladsen, Sir Becket havde sagt at der kun var mænd her. Men jeg var så ligeglad! Jeg kravlede hastigt op på en pæl og så en skygge. Jeg skreg så højt som mine lunger tilladt. Skyggen kravlede op af pælen og som det forvirret menneske jeg var. Slog jeg ud efter den, en hvid, blå og rød stråle skød på den. Skyggen skreg et hjerteskærende skrig, så man fik lyst til at holde sig for ørerne. Den faldt ned på jorden med et splat, masser af mænd og drenge kom ud, og så lille fortabte mig. Hvordan kom jeg endelige op? Og et bedre spørgsmål! Hvordan i himmelens navn skal jeg komme ned? Sir Becket kom løbende og kom til at træde på den døde skygge. "Ad, hvad har du lavet?" Sagde han og rystede sin ene porte. "Jeg ved ikke hvad der skete" pev jeg, kulden skar igennem mine nøgne ben. Lad os bare indrømme at jeg kun har en stor t-shirt på. "Men jeg ved jeg dræbte den" sagde jeg og sprang ned. Jeg fik kuldegysninger, Snow gav mig et tæppe, jeg takkede og vinklet det ind i mig. "Nevi du har drabt en skygge" sagde Air imens han havde sine hænder på mine skulder. "Sorry?" Sagde jeg "undskyld!? Er du sindsyg kvinde! Det er det bedste i verden!" Råbte Water. "Hvad gjorde du?" Spurgte Fire, jeg trak på skulderne. "Jeg gik i panik" grinede jeg. De andre grinede halvhjertet med. Og jeg undskyldte for at vække alle dragehviskerne, men dragehviskerne var super glade! Jeg kom i seng igen men Sir Becket var herinde, bare så jeg ikke tog mig endnu en løbetur. Desværre stoppede det ikke mine maridte.....

//Air og Nevi, hvad hedder deres søster så?! Får de nogensinde deres søster at se!? Hvad synes i så om Air, altså indtil videre? Ses yay!\\

Amazing meWhere stories live. Discover now