Jeg var irretedet på Water og Sir Becket, de dumpapper! Gæt hvem der kun har en bh tilbage ud af tre. Og gæt hvem der har ødelagt dem, Water og Becket som troede det var et par slangebøsser! Idioter...
Flashback
Jeg slukkede vandet og tørre min krop. Jeg hørte Sir Becket og Water råbte æv. Jeg rystede på hovedet og tog noget tøj på. Jeg gik ud og så Water og Sir Becket med.... MED MIN ENE BH! Som var totalt ødelagt "du har de værste slangebøsser" sagde Water. Jeg så på dem med sikkert ild i øjne... "Ved i hvad det der var!?" Spurgte jeg surt, "en slangebøsse?" Sagde Sir Becket "nej det var min bh!" Råbte jeg og slog ud med armene. "Ehhh hvad er det?" Spurgte Water, sige mig er de idioter? "Det er det der holder mine bryster!" Sagde jeg irretedet. Water så på bh'en -som var totalt ødelagt, hvad fanden har de lavet?- og begyndte at rømmede. "Oh" sagde Becket "pinligt" tilføjet han og slog ud med halen. Water så fra bh'en til mig og blev ved i et stykke tid. Han smed den bag sig "hvad fanden?" Råbte Torin som var kommet ind i stuen. Og havde fået min ødelagt bh i fjæset "bliver du sur hvis vi siger vi har smidt den anden ud? Som vi også har ødelagt?" "Løb" "hva?" "Løb for jeres liv" vrissede jeg. De løb afsted og Torin så på mig og blev flov "jeg.... jeg tror jeg smutter nu" hans øjne -så fantastisk grønne øjne, de mest smukkeste grønne øjne jeg har set!- strålende af flovhed. Han smed bh'en til mig og gik, jeg smed den ud, og mærkede hvordan vreden tog overhånd. "WATER OG SIR BECKET I ER SÅ GODT SOM DØDE!" Råbte jeg og løb afsted.
Flashback slut
Så nu skal jeg ind og købe nye bh-er. Mange tak Water og Sir Becket! OG jeg skal gør det sammen med dronningen, fordi hun også mangler nogen. Water skal med fordi han ødelagde mine og han hader at være ude at shoppe. Torin skal være der som vores livvagt sammen med Air. Yay!
Vi var inde i den meget mærkelige butik, Water var helt flov og rød i smasken. "Nej Water se er den ikke flot?" sagde droningen og viste ham en bh. Jeg fniste af Water's ansigt "mor!" Hviskede Water forlegen. Ha ha ha ha ha! He he he! "Jeg keeeeeder mig og jeg er suuuuuulten" sagde Air og sat sig på en stol. "Jeg føler mig ikke tilpas de angriber mig snart" mumlede Torin og gav hver bh et dræberblik. Seriøst? "Ehh Torin?" "Jep?" "De er ikke levende" "oh" jeg grinede lavt og fandt nogen. "Mor!" Hvinede Water, hun piner hvis virkelig sin søn. He he.... En pludselig kvalme kom "Nevi? Er du okay? Du er helt bleg!" Sagde Air og fik mig til at sidde. "Jeg har det ikke så godt" svarede jeg enkelte og kvalmen truede med at kaste op på Air's sko. "Hun skal hvis havde noget luft, Water bliv her, Air hold øje med prinsen og droningen" sagde Torin og løftede mig op. "Javel, hey dude pas på min søster!" "Javel" det hele blev sort.
Jeg så rundt her var stille og grønt, en mark fuld af farverige blomster. Der var så tavst som overhovedet muligt. Luften var dejlige og frisk at indånde, som en helt ny verden var blevet opstået. Og jeg stod midt i den, luften var så ren.... Tavsheden stoppede brat af en baby gråd. Jeg gik mod lyden og lyden blev bare stærkere og stærkere. Jeg så en lille kurv i det fjerne, jeg løb imod den. Jeg så ned i kurven og så en lille baby pige med, flotte smukke grønne øjne. De stråle som juveller. Ingen gang Torin eller min søster Melody har så flotte grønne øjne! Jeg så babyen hår som underligt nok var ret så langt, ned til den nuttets ryg. Farven var.... Miljøet skiftede hurtigt og pludseligt. Jeg var tilbage under jorden, skikkelsen kom nærmere og nærmere. Pludselig kunne min ben komme væk fra hænderne, jeg løb og løb uden at vide mit mål. "Her ind" jeg sprang forskrækket sammen og så hen mod en åben dør. En person viftede med hånden til mig, jeg gik tættere på. Det var en kappeklædt skikkelse, "hvem er du?" spurgte jeg, "kom nu bare" jeg tænkte hurtigt men gik med personen. "Hvor vi på vej hen?" "Væk" "kom nu hvem er du?" Vi kom hen til nogen trapper "ikke tid til snak" personen var spinkel men høj. Kappen afsløre det var en pige men ikke mere, her var mørkt. "Okay fint" sagde jeg. Den mørke grotte forvandt og jeg stod foran huset hvor jeg bor! Det regnede de lilla dråber var kolde mod min hud, jeg tog fat i håndtaget og den var låst? "Hallo?" Råbte jeg og bankede hårdt på døren. "Låst ude, lover?" Hva?......
"Nevi!" Mine øjne sprang op og så ind i et par grønne øjne. Jeg fokuserer og så det var Torin. Og han sad på en bænk, og jeg havde mit hoved på hans skød. Jeg rettede mig op "er du okay?" Jeg rystede på hovedet "Torin please hjælp mig! Jeg får de mærkeligste drømme, og jeg bliver idiot af dem!" Sagde jeg og tog fat i ham. Hans ansigt blev blidt "jeg ville ønske jeg kunne sige alt nok skal gå. Men du fortjener sandheden så jeg ville ikke lyve for dig. Nevi jeg ved ikke hvad der sker, men jeg tror det er en evne du har. Jeg synes Fire engang fortalt om det, jeg skal nok se hvad jeg kan gør. Men jeg kan ikke love dig noget" sagde Torin. Jeg nikkede og så Air kom ud sammen med dronning Liranna og Water. Gider ikke at kalde ham prins, han er min ven! "Er du okay igen min kærer?" Spurgte Lir-droningen "ja dro.." begyndt jeg men blev afbrudt af hende. "Kalde mig Liranna" "okay, ja jeg har det bedre Liranna" sagde jeg. "Åh gud hvor gjorde du mig bare så bange" sagde Air og krammede næsten livet ud af dig. Water rakte genert en pose frem, mod mig "ehh du glemte den her" "tak Water" sagde jeg og kyssede ham på kinden. Jeg kyssede Torin på kinden som tak for at hjælpen. Water begyndte at rømmede og sagde forlegent selv lidt. Er han bare ikke nuttet? Torin bed sig selv i læben imens han smilede. "Og jeg får ikke noget? Jeg er skuffet søs, dybt skuffet" sagde Air. Jeg grinede og kyssede ham på begge kinder og krammede ham. "Tilfreds?" Spurgte jeg "jeps søs" sagde han og svingede mig rundt. Liranna grinede af os, og sagde vi var skører.
//Dam dam dam DAM! Et kapitel, hill sommerferien! Sir Becket og Water er ikke for kloge, hva!? Forsæt en god dag\\
YOU ARE READING
Amazing me
ParanormalHænderne rækker ud efter mig men jeg undviger, jeg løber gennem skoven imens jeg hører stemmer der hvisker mit navn. Jeg hører en ugle tude og jeg vender mig om og ser en høj skikkelse. Det er den samme drøm eller skulle jeg sige maridet? Jeg er beg...