Jeg er helt hyper! Hvor jeg dog elsker jer!♥♥♥♥
*Kysser jer på hele jeres ansigt og siger i er en gave*
Okayyyy det blev måske lige lidt for meget! I tænker nok, hvorfor er kvinde mennesket så hyper i dag? Jo ser i for det første har jeg været i tivoli friheden i Århus.
*Hopper og danser og fortæller om hvordan jeg prøvede alle de vilde ting. UDEN at skrige og i stedet var ved at dø af grin*
Så lånte jeg min fars iPhone på vej hjem, og tjekkede lige wattpad. Da jeg næsten ikke havde været der på i 10 timer... Og så så jeg denne historie var nået som nummer #7 i højste rank i overnaturlige! Jeg mener woaw og hvor sejt og cool.
*stiller mig højtideligt op og begynder at holde min tale*
Jeg ville gerne takke JulietPink, for at være så amazing så denne bog kunne findes. Uden dig søde, så var denne bog ikke kommet til, lad os give hende en kæmpe hånd! Den næste jeg gerne ville takke er min EZ som er ligeså skør som mig. Hun er så dejlige! Mange tak EvelynDude! Så ville jeg takke min ene storesøster, som har åbnet døren til min store kærlighed for bøger. Så ville jeg takke mine forældre fordi de har skabt mig! Jeg elsker jer mor og far! Så ville jeg takke alle mine følger i er så skønne! Så ville jeg takke min første følger! @VictoriaJrgensen0, du er simpelthen for skøn! Så ville jeg takke Laura_Moth som er den første jeg har følget og hende som gjorde at jeg ville udgive mine historier! Fordi jeg var bange for at gør det i starten men så jeg Laura's bøger. Og så fik jeg en drøm om at blive lige som hende.... Så ville jeg lige takke fire mere! Anime-Lover1234 fordi du hjælper mig altid! Sararosa_5sos fordi du er så sej, Katty_Johnson fordi du er så funny! Til sidste men ikke mindste Mathildetea! Fordi hun er et så fantastisk menneske!
*Smiler til jer og vinker før jeg gør min vej*
Ses yay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amazing me
ParanormalHænderne rækker ud efter mig men jeg undviger, jeg løber gennem skoven imens jeg hører stemmer der hvisker mit navn. Jeg hører en ugle tude og jeg vender mig om og ser en høj skikkelse. Det er den samme drøm eller skulle jeg sige maridet? Jeg er beg...