EZ er ved at rive sit eget hår af! Jeg er runner, diranna, amalyn og så har jeg helingen! Men, jeg har EN kraft mere, og hun kan ikke finde ud af hvilken en det er.... "Nå vi skal til Snow's fødselsdag og hans bryllup" mumlede EZ. "120 år, allerede?" Sagde jeg og så forbavset på hende. "Ja....." Sagde hun og levede en hånd bevægelse. Så hun fik den den smukkeste kjole jeg nogensinde havde set, på. Den var helt sort og den var som syet til hende, den var lang. Og ved højre ben var den på en måde skåret over, så man kunne se hendes ene ben. Flere spørgsmål poppede op "må jeg spørger om noget?" Spurgte jeg "det gør du allerede" grinede EZ. EZ har flere sider af sig selv, den hård, fornuftigt og kolde. Er den ene imens den anden er, sød, sjov og åben. Den sidste og tredje side jeg har lært af kende. Er at hun er charmerende, klog og kan sno folk om sin lille finger. "Hvordan gjorde du det!?" Spurgte jeg og pegede på hendes kjole. Men kom i tanker om at det er uhøfligt at pege, ups.... "Det er en evne jeg har" svarede hun med et lille skævt smil. "Er der wi-fi her?" Det var et mærkeligt spørgsmål måske.... "Hvad er wi-fi?" Æv.... "Vi har fi-wi det fungerer ligesom det i mennesker kalder internettet" sagde EZ. "Oh" sagde jeg og vi begyndte at gå, "du skal altså havde en kjole på" mumlede EZ og så op og ned på mig. Hun nikkede anklagerne på mig og lavede en hånd bevægelse. Min kjole var blod rød og mit hår var blevet sat i en fletning. Med en masse røde blomser i.... Det passede godt til mit mørke brune hår. Kjolen gik mig lige over til knæet og rundt om mit liv var der et sort bælte. "Perfekt" sagde EZ og klappede i hænderne og trak mig afsted.
Vi kom ind i slottet hvor vi blev mødt af Magne. Magne fik store øjnw og sank en klump og så fra den ene til den anden. "I ser godt ud" sagde Sir Becket og så op på os. "Tak Becket" sagde jeg og gik i hug for at kæle en smule med ham. "Nå EZ" sagde Magne akavedet, hun løftede det ene øjne bryn op. "Må jeg få den første dans" et skævt og selvsikkert smil poppede op hos dem begge. "Med glæde Magne" sagde hun og tog hans hånd, Magne svingede hende helt ind til sig. Og de begyndte at danse "måske fortråd de deres valg en smule" grinede Sir Becket og slog ud med halen. Det gør han endelige tit, jeg grinede med og nikkede, måske... Sir Becket gik videre, Air havde jakkesæt på ligesom alle andre drenge og mænd herinde. Bali havde en smuk hvid kjole, og min skønne søster Melody. Ja hun lignede skønheden selv sammen med EZ. Melody's hår var sat op i en slags knold og de totter der ikke var der oppe. Havde man lavet slanke krøller ud af det havde man ud af hele håret. "Woaw" jeg vendte mig om mod Torin og Water. "Beautiful" sagde Water og kyssede min ene håndryg. "Smuk som altid" sagde Torin og krammede mig. Torin skulle lige hen til Bali så han løb afsted. "Dine øjne er ret så imponerende" mumlede Water, "huh?" Sagde jeg. "Når du er trist bliver de isblå, når du er vred bliver de så blå som himlen. Når du bliver glad bliver de så blå som havet. Men npr du er forvirret er de en slags grå farve" sagde Water. Jeg rømmede mig måske en smule, fordi han havde lagt så MEGET mærke til mine øjne. "Må jeg få denne dans?" Jeg nikkede og tog hans ene hpnd og begyndte at danse med ham.
Balica's (Bali) synspunkt
Festen var fantastisk! Og jeg var meget træt, så træt at jeg var ved at gå ud af slottet. Og hen til de andre.... Men jeg skal jo bo her nu..... Det bliver sært..... Snow førte mig op til hans værelse, jeg må indrømme. At selvom mig og Snow har kendt hinanden siden var var 100.... Og blev kærster som 115 årige så har jeg aldrig været på hans værelse før. "Velkommen til mit.... ups jeg mener vores værelse" jeg så rundt her var da okay flot. Men knægten har helt klart sin egen stil..... "Hvad siger du så?" Spurgte Snow, jeg vendte mig om "du har helt klart din egen stil men det er flot" sagde jeg og så lidt videre. Snow grinede og gik lidt med og prøvede at efterligne min nysgerrighed. Hvilket gik super dårligt, han ligner en lamma der prøver at flyve på en muldvarpe.... Ha ha ha! Jeg blev trak helt ind til ham og han rørte stille min nakke. Snow fik mig til at sidde på hans skød. Gisp! Det er tid til at blive mærket! Arghhh! Jeg lukkede øjne i og mærkede hvordan han gjorde sin hånd mere kold. Det sendte mig en masse kuldegysninger..... Han trak sin hånd til sig, hvor er jwg glad for han ikke er en varulv! De bider i huden som er at blive mærket... Det er selvfølgelig kun piger der bliver mærkwt, typisk.... Men nu kan jeg hellere ikke mærke nogen.... Jeg er en engel, og healer! "Det ligner en snefnug" grinede Snow, jeg grinede med og lagede mig ind til ham.
Nevi's synspunkt
Jeg gabte højlydt og lagede mig i sengen og begyndte at lægge mig til at sove....
Jeg så rundt her var stille og grønt, en mark fuld af farverige blomster. Luften var dejlige at indånde, som en helt ny verden var blevet opstået. Og jeg stod midt i den, luften var så ren.... Tavsheden stoppede brat af en baby gråd. Jeg gik mod lyden og lyden blev bare stærkere og stærkere. Jeg så en lille kurv i det fjerne jeg skulle til at løb imod den. Da miljøet skiftede hurtigt og pludseligt. Jeg var tilbage under jorden, skikkelsen kom nærmere og nærmere. Pludselig kunne min ben komme væk fra hænderne, jeg løb og løb uden at vide mit mål. "Her ind" jeg sprang forskrækket sammen og så hen mod en åben dør. En person viftede med hånden til mig, jeg gik tættere på.
Jeg vågnede op, baby gråd?! Hvorfor baby gråd!? Hvorfor får jeg disse drømme?! Det er da vildt creepy.....
//Dam dam dam! I fik et kapitel i dag.... Håber i kunne lide det, ses yay♥\\
YOU ARE READING
Amazing me
ParanormalHænderne rækker ud efter mig men jeg undviger, jeg løber gennem skoven imens jeg hører stemmer der hvisker mit navn. Jeg hører en ugle tude og jeg vender mig om og ser en høj skikkelse. Det er den samme drøm eller skulle jeg sige maridet? Jeg er beg...