{18}

60 5 10
                                    

Jeg var enten vågnede op af maridte eller så havde Alexa grædt. Alexa begyndte at græde, jeg skulle til at trøste hende da Torin kom ind af døren. "Shhh Alexa du må ikke vække mor" tyssede han og løftede hende op. Jeg lukkede øjne så han troede jeg stadig sov. "Shhhh min lille basse, far Torin" sagde han og jeg tror han kyssede hende. Han begyndte at fortælle et lille eventyr. Alexa var stoppet med at græde og jeg tror hun var begyndt at sove. Jeg mærkede sengen synke lidt ned, "godnat min engel" mumlede Torin og han..... HAN FUCKNINGEN KYSSEDE MIG PÅ MUNDEN?! Hvad sker der? Hvorfor? Jeg hørte ham lukke døren, jeg rejste mig stille op og gik hen til Alexa der lå i hendes tremmeseng. For en måned siden fandt vi, undskylde JEG hende.... For to uger siden fik hun en tremmeseng. Jeg tænkte på Bali, en måned tilbage til hun er mor. "Sov godt min egen" mumlede jeg og kyssede hende, hendes smil voksede en smule. Jeg skyndte mig at ligge mig til at sove igen.

Jeg sukkede lydløst, Alexa.... Jeg nåede lige at åbne øjnene indem Water kom ind af døren. Jeg lukkede mine øjne "shhh lille prinsesse, far Water er her" hviskede han. Og begyndte at nynne en smuk sang. Alexa var hvis faldt i søvn for jeg hørte ham mumle godnat min prinsesse. Jeg mærkede et par læber mod mine "godnat min gudinde" hviskede Water.

Sige.
Det.
Er.
Løgn.
Både.
Torin.
Med.
Smukke.
Grønne.
Øjne.
Og.
Water.
Der.
Er.
Vildt.
Nuttet.
Har.
Kysset.
Mig.
Jeg.
Er.
Kommet.
I.
Et.
Dilemma.

Godt jeg ikke hedder Emma, okay dårlig joke Nevi.... Jeg sukkede en smule højt da døren blev lukket. Hvorfor lige mig? Var det ikek nok mwd jeg har fået et barn sammen med dem? Okay det får det til at lyde som om vi er en regnbue familie! Og nej, jeg tror næppe at Water og Torin er bøsser sammen. Det kunne selvfølgelig også være to lesbiske kvinder og en mand, så var det også en regnbue familie eller hvis... Okay nu stopper jeg min viden om regnbue familier! Hvem kan jeg endelig lide? Altså jeg har altid haft en svaghed for grønne øjne, og Torin's grønne øjne er.... Ikke ligesom de andre de er mere speciale.... Jeg kan se ind i dem, hele tiden! Torin er sjov, betænksom og rar, har grønne øjne, brunt hår. Hvad mere kunne man ønske sig?! Men så er der Water der er omsorgsfuld, sjov, sød og sætter alle i første række før ham. Det er bare alt det jeg leder efter! Men han har ikke grønne øjne.... Men Torin er bare så skøn! Men Water er simpelthen for dejlig! Hvad er forskellen ved skøn og dejlig? INGENTING DE BETYDER DET SAMME! Jeg sukkede højlydt, kan jeg overhovedet lide nogen af dem på den måde? Jeg ved det ikke! Hvornår blev livet lige så besværligt? Da de to mennesker kyssede mig...... Suk.....

Jeg rejste mig op og gik mod tremmesengen, det var endelig morgen. "Hejsa min skat" sagde jeg, woaw jeg har virkelig taget mor rollen til mig... Alexa så op på mig med sine store grønne øjne, og grinede. Hendes lilla hår var spredt til alle verdens hjørner på hendes pude. Så den næsten blev lilla i stedet for hvid. "Er du ikke bare for smuk?" Spurgte jeg og tog hende op, "Si..r... Be..cket.... Sir Becket" sagde hun med besvær. Jeg stoppede med at vikle dynen op hende og så på hende. Hun sagde lige sit først ord......... "D....Du.... Drenge! Folkens!" Råbte jeg og løb ud i køkkenet. Vi er på slottet, da Liranna gerne ville havde os i et lille stykke tid. Gud i morgen skal jeg møde Torin's forældre sammen med Water. Eller Water har set dem før..... Arghhh bare glem det! De vendte alle deres opmærksomhed mod mig "ja?" Spurgte Melody. ''Alexa sagde sit første ord!" Sagde jeg "hvad sagde hun?" Spurgte Sir Becket og slog ud med halen. "Si... Sir Becket" sagde Alexa, vi så alle mod Becket, det lignede lidt han rømmede! "Hvis i ville havde mig undskyldt" sagde Sir Becket med grødet stemme. Awww han er blevet rørt! Og så gik han ind i et andet rum. "Det var da.... sødt?" grinede EZ, Magne tog hendes hånd. Jeg så de begge rømmede svagt men de lod som om det hele var normalt. "Du er den bedste på denne jord" hviskede Bali til Snow, "men du er den smukkeste, klogeste og bedste i begge verdener. Jeg er en heldig mand" hviskede Snow og gav hende et kys på kinden.

//Så Nevi blev kysset? He he he? Hvordan var det @JulietPink? XD Fortæl mig, er jeg den eneste der synes EZ og Magne er et sødt par? Og hvad med Snow og Bali?! Har i et shipnavn? Og hvem shipper i? Wevi vs Tovi! Jeg er kommet i et dilemma, jeg ved ikke selv hvem jeg shipper?! Ses mine dejlige!\\

Amazing meWhere stories live. Discover now