{20}

70 5 12
                                    

Jeg vågnede ved at døren sprang op, det var højt lys dag, den kappeklædt pige! Eller en af dem i hvert fald.... "Hvem er du?" Spurgte jeg hæst om "mit navn er Tea" sagde hun og tog sin hætte af så jeg kunne se hende. "EZ's tvilling" HVAD?! Hun ligner da ikke EZ?! EZ har lilla øjne, hende her har blå/grønne øjne. Tea har blået hår imens EZ har lysebrunt hår. "Men jeg...." begyndt jeg men blev afbrudt "EZ taler ikke meget om mig, men hun har lært mig alt hvad jeg ved" sagde hun og smed kappen et random sted. Hun stod i et sæt sort tøj med en slags taske til pilene, og buen var også i den. En ny version og pige version af Robin Hood.... Vi gik ud/ned af hytten og jeg så vi var i en skov. Men det var som et slags samfund, med træ hytterne, den åbnede plads. Træerne står i som en en cirkel..... "Lad mig se, M! T! H! L!" Råbte Tea, fire kappeklædt piger kom løbende. "Ja du kender T, som...." Sagde Tea, T, tog sin hætte af "True?" Spurgte jeg overrasket. "L og H er...." "Love og Hashtag?" Jeg var dybt overrasket og fattede ikke en meter. "Og M. Er...." Sagde Tea, mystike M. Tog sin hætte af "Mothy" sagde jeg forvirret. "Kom nu skal jeg vise dig noget!" Sagde True og hev mig afsted, til nogen målskiver. Og en masse knive, "se her" sagde True og tog tre knive og kastede dem, de ramte alle plet.... På alle tre målskiver "holy crap" mumlede jeg og blinkede med øjne et par gange. "Kom nu! Du skal se Mothy med bue og pil! Hun er et natur talent!" Hvinede True, oh my goddess. Mothy skød fem dukker ned med EN pil og de stod zigzag ved hinanden! "Hashtag, er bedste til at hjælpe folk med deres skader" sagde True og viste mig hytten med alle de syge eller såret. Der var kun to..... Den ene havde fået et ar ved halsen og en masse hudafskrabninger. Den anden havde en forbindende om det ene øje. Og den ene arm i gisp.... Shit! "Tea er bedste til at inpovisere fx. Hvis vi er ved slottet kan hun tage et sværd der hænger på væggen. Hvis vi er i den ikke magiske verden kan hun tage en lygtepæl" sagde True og gik videre. "Love er vildt god til lys pistoler! Desværre virker de kun om morgen. Men vi prøver på at få den til også at virke via månernes stråler. Det samme princip bare hvor man også kan bruge den om natten" sagde hun. Jeg nikkede og så på alle krigerne. Som alle var piger?

Melody's synspunkt

Jeg er bekymret! Hvor er Nevi? EZ og Air er taget der hen hvor EZ tror Nevi er. Eller de fløj afsted på Sawyer...... Bali og Snow venter, det er i dag Bali skal føde. Men vi ved ikke lige præcis hvornår i dag. Torin og Water var ved at gå i panik, og jeg er ret så bekymret for Alexa i starten. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen de klarer sig fint, sådan da. Jeg er ved vandet sammen med Fire, som skal lærer mig at svømme. Jeg er faktisk ret så bange for vand, undtagen Water ham er jeg ikke bange for. Fik i den? Vand og Water? Nej? I har da hellere ingen sans for humor.... "Kom nu Melo!" Grinede Fire "nej tak Fire, og Melo?" Sagde jeg. "Melo er dit kælenavn, kom nu ellers lærer du det aldrig. Desuden lad hver med at dække dig til med dit håndklæde" sagde Fire og smilede til mig. "Jeg har det fint med ikke kunne svømme! Og jeg dækker mig til fordi her er koldt" klagede jeg. Han gik op fra vandet, woaw sikke en trænede mave..... Ej Melody! Jeg så flovt ned i jorden, det tænkte jeg bare ikke på! "Nå" sagde han og løftede mig op ''SLIP FIRE!" Hvinede jeg og slog ham på maven. Mums, nej Melody for satan! Fire tog håndklædet fra mig og jeg fik straks gåsehud..... Han gik mod vandet "SIR BECKET HJÆLP!" Skreg jeg, Becket så op "jeg er en kat, de fleste katte kan ikke lide vand" sagde han. Shit noget pis! Fire sprang i vandet og dykkede med mig i sin favn. Vandet var koldt, mørkt og vådt (sikke en overraskelse) som omfavne min lille uskyldige bange krop. Jeg tror aldrig jeg har rystet så meget som da jeg kom op igen. "Se det var ikke så slemt?" Grinede Fire, jeg slog ham på baghovedet "din idiot" hvæsede jeg.

//Min EZ er en god plager, så her får i et kapitel! Med Melody's synsvinkel også. Fire blev hvis lidt upopulær hva? EZ har en tvilling? Hvor er Nevi endelig?\\

Amazing meWhere stories live. Discover now