{22}

81 5 15
                                    

Ukendt's synspunkt

"Han ville se dig nu" sagde den lille skrøbelige krop der nærmere mig. Hans ryg var let foroverbøjet og han havde en kappe på med en hætte, han var spinkel og gammel, jeg kunne slå ham ihjel så let som ingenting. Men jeg gjorde det ikke..... Jeg rejste mig op og åbnede døren og så den mørke skikkelse, "yo mand hvad kan jeg gør for dig" sagde jeg. "Sid ned" hans ste,me var dyb, mørk og en anelse hæs. "Nå nå, jeg prøver bare at lette stemmingen" mumlede jeg og sat mig ned. "Du skal finde hende her" sagde han og lagede et billede op foran mig. En pige med langt brunt hår og brune øjne, et stort flot smil der vil noget. "Awww er hun smuttet fra dig? Jeg har sagt det er en dum ide at være utro" sagde jeg og så flabet på ham. Han brummede irretedet af mig, he he. "Hun er ikke en af mine uforskammet kvinder... HUN er en James" jeg stivne "Nevi Amazing James eller er det Melody Fabulous James?" Spurgte jeg. "Nevi" jeg nikkede. "Hvad får jeg for det?" Han skubbede en pose imod mig, jeg åbnede den og nikkede anklagerne. "Fortæl mig hvad jeg skal gør mod hende" sagde jeg. Han smilede ondskabsfuldt......

Nevi's synspunkt

Jeg så imod sengen, så hvor hvid hans hud var. Månernes lys fik ham til at se lidt mere levende ud.... Den blå måne flimrende som et fjernsyn der ikke virker...... Torin sad på en ubehagelig stol i sin favn havde han Alexa. Jeg hørte en lyd og vendte mig om....

Jeg vågnede med et sæt og rystede, mit hjerte bankede hårdt i mit bryst. Og truede med at hoppe ud og flytte til Florida... Sveden dråbede ned af mig.... Hvorfor lå Water i en hospital seng? Hvorfor så han næsten.... Død ud?

//Slut.......\\

Amazing meWhere stories live. Discover now