{17}

64 5 18
                                    

Vi løb ind i huset det var begyndt at sne. "Vejret er sgu mærkeligt" sagde Air, Sir Becket kom gående. "En baby?" Sagde han og svingede med sin hale, "fra skæbnen" sagde jeg, Becket fik store runde øjne. "Sk...æ...b...ene....Skæbnen" stammede han, "ja" "arghhhh nu har hun slået til igen, hvem er barns forældre" sukkede han. "ANER DET DA IKKE!" Råbte Air vredt, "hvad stod der på sedlen din nød" hvæsede Sir Becket. "Der stod mit navn, Torin og Water" sagde jeg "tillykke i er blevet forældre" "hvad siger du?" "det sker nogen gange, at skæbnen vælger nogen personer og så ja bruger sin magi. Den kat er vildt irreterne, urghhhh tre personer som forældre? Ak ja hun har altid en meningen med det hele" sagde Becket "men er jeg så mor?" Sagde jeg og så ned på det lille barn "jep og Water og Torin er far" sagde han "huh?" lød to stemmer. "Ups" sagde Becket, Torin og Water så mærkeligt på os, det her skal nok ende galt. Suk........................

Okay efter drengene var faldt lidt ned aftalte vi at barnet fik Water's efternavn. Og at Torin valgte fornavnet og jeg valgte mellemnavnet. Hendes navn er blevet Alexa Dream King. Men det er Alexa's skyld at det er begyndt at regne med lilla dråber. Når Fire, Water og Snow engang dør er der tre andre der får deres hår farve osv. Hvis der ikke gør det så kommer de tre måner ikke. Kan man kalde dem udvalgte? Ja... Så ja kan man sige at Alexa har arvet det fra Water? Og har fået Torin's grønne (magiske) øjne. Øhhh ja Air siger hun har fået mit smil, det siger alle! Arghhh det er løgn! Hendes smil er mere flot, mere smukt, mere nuttet og mere sødt. "Så nuttet" sagde Magne, og kyssede Alexa, jeg har aldrig set Magne så.... Så... Så... Så blød sød før! Bali som er kommet sammen med Snow, er helt oppe at kører. Fire fik tårer i øjne! Awwwww! Melody ville næsten ikke aflever hende! Air ville først knap nok se på hende men da Water stak Alexa i hans favn. Og hun grinede op til ham, smeltet hans hjerte som smør. Snow var mega bange for Alexa ville gå i stykker, ha ha! Men det var god træning, fordi Bali skal jo snart føde hans barn. Døren sprang op, "ikke slå mig ihjel!" Råbte Torin "det var ikke min skyld!" Råbte Water. Mine helte.... "Åhh tage jer sammen" "droningen Liranna og EZ" sagde vi alle i kor. Altså med undtagelse af Alexa self. "Der er mit barnebarn!" Sagde Liranna og tog Alexa væk fra Sir Becket. Som havde gjort sig større og havde lagt sig beskyttende om hende. Vildt kært! "Hvad hvordan vidste du det?" Spurgte jeg overrasket om "kragerne kan altså snakke, og de er vildt nysgerrig. Plus meget snakkesalig" sagde Liranna og nussede Alexa. EZ skæve til Alexa og så lidt mærkeligt på barnet. "Prøv at hold hende" sagde Torin og tog lige Alexa fra droningen. Hvilket hun ikke var totalt tilfreds med "hvad? Nej hvorfor?!" Spurgte EZ panikslagen om. "Fordi" sagde Torin og gav hende den lille pus, "det var ikke et svar" mumlede EZ. Og så ned på Alexa, jeg tror det gør ondt hendes lillesøster er lige død for satan! Hvorfor er hun her? Hvor satan bor kvinde mennesket!? Tami..... "Jeg tror på når et lys slukkes så tændes der et nyt. Vi alle forskellige og alligevel så enes" mumlede EZ og jeg så en tårer faldt ned langs hendes kind. Åh gud hvor får jeg lyst til at trøste hende, men jeg tror sgu hun nægter at give mig lov. Water tog Alexa i sin favn, "EZ kom lige" sagde Magne og tog hende med sig. "Lad de nybagte? Forældre hver" sagde Sir Becket og smed Melody og Air ud på en flyvetur på Sawyer. Bali, Snow, Fire, Liranna og Sir Becket gik mod slottet. EZ og Magne valgte at tage med. Så her sad vi, jeg var i midten på sofaen, Torin på min venstre side og Water på min højre side. Jeg holdte Alexa i min favn, vi så alle tre ned på hende.... "Hvordan skal vi klare det her Nevi?" Spurgte Water "tage dig sammen bro, tre forbilleder det kan umuligt gå galt" sagde Torin. "Ja rolige nu Water hvor svært kan det være?" Grinede jeg.

//Så Torin, Water og Nevi er forældre? Ak ja Alexa Dream King, lille basse med lilla hår og grønne øjne. Lidt usædvanligt måde de blev forældre på... Så Skæbnen er en hun kat? Ville i godt møde hende? Ehh ja håber i hvert fald i kan lide bogen, see yay♥\\

Amazing meWhere stories live. Discover now