Nøøøøj kapitel 10?!😱😂 Så har vi gang i to cifre taler!
________________________________________________________________Mig, Torin, Melody og Water gik rundt i Zingia landet. Torin fortalte historier og myter, imens Water viste os de mest hemmeligeste steder. Air og Fire kom på et tidspunkt og joined os. Jeg kunne ikke lad hver med at grine da Fire gik ind i en varulv. Han blev hvid som et lagn! Ligeså hvid som Snow's hår! På et tidspunkt kom Bali og trak mig til siden, det er så lige nu. "Hvad så Bali?" Sagde jeg og så begrymmet på hende, hun så så nervøs ud! "N...Når.... Sno.... Snow.... B.. Bl..... Bliver 120" hakkede hun, "ja?" Var mit undrende svar. "Så skal.... Han giftes.... Med.... Mig" hun ånde 'mig' ud, er jeg langsom? Jeg kan stadig ikke se problemet? Eller! "Bali, siger du til mig du er ved at få kolde fødder!?" Hviskede jeg. "Nej, men det har Snow måske!" Hviskede hun tilbage, jeg rettede mig op. "Ja det har han nok" sagde jeg, Bali så måbende på mig. "Han har jo is kræfter og hefder Snow ikke sandt?" Bali lyste op da hun fandt ud af jeg bare var i gang med en joke. "Bali, jeg har godt nok ikke levet ligeså længe som dig, men! Jeg har set en masse kæreste par, og ingen er dem. Lyser ligeså meget som dig og ham. Det må stå skrevet et og andet sted, i stjernerne. For man skal lede længe ogjeg mener LÆNGE! Før man finder sådan en kærlighed" sagde jeg og beroligende hende. "Du er meget vis" jeg fnyste "vis ville jeg ikke kalde det, jeg er jo ikke oldgammel" hun grinede. "Jeg har kendte dig i ca. Tre uger, meb du kan sgu få mig til at grine tøs!" Hun løb afsted og efterlod mig som et kæmpe spørgsmålstegn. Var der allerede gået tre uger? Jeg vågnede af min trance da nogen viftede sine hænder foran mig. "Huh?" Water grinede "findes der en tredje verden i dit hoved?" "Ha ha, jeg hedder Water og jeg tror jeg er så sjov!" Sagde jeg sakstisk. "Jeg kan godt lide når du taler saksmens sprog men du skal hen til EZ nu" jeg rullede med øjne. Vand idiot....
Jeg smed mig i græsset og EZ sat sig ned og så op. Imens hun spiste noget.... Jeg ømt mig på min helt uskyldig krop, stakkels lille mig! "Runner, helingen, amalyn og måske diranna" mumlede EZ. "Runner kan løbe stærkt og længe, helingen ja den kan hjælpe syge og såret. Diranna kan snakke med alt under vandet og kan ikke drunkne. Men kan stadig også gå igennem ild uden at brænde sig og styrer ilden ligeså med vandet. Og amalyn? Aner det ikke" sukkede jeg til sidste. "Ret flot du! Amalyn kan finde onde krafter og dræbe dem. En evne som ikke mange besidder. Det der irriterer mig mest er den sidste evne, som svinger rundt" EZ nikkede stille til sin egen mini tale. Polica læste jeg på en bygning "er det politiet?" Spurgte jeg og pegede på bygningen. EZ så op og rystede på hovedet "nej det er mit efternavn EZ Polica, det der er min families stamme hus af en art" jeg nikkede. "En dag får du lov til at gå derind, tro mig, jeg ser de lange nysgerrige blikke du sender huset" grinede EZ, jeg smilede stort. Men tavsheden ankom sammen med Magne "Magne" sagde EZ køligt "EZ" sagde Magne ligeså koldt. De sendte hinanden et par blikke før Mange beordrede mig med. Jeg gik stille med.
Jeg så rundt her var stille og grønt, en mark fuld af farverige blomster. Luften var dejlige at indånde, som en helt ny verden var blevet opstået. Og jeg stod midt i den, luften var så ren.... Tavsheden stoppede brat af en baby gråd. Jeg gik mod lyden da miljøet skiftede hurtigt og pludseligt. Jeg var tilbage under jorden, skikkelsen kom nærmere og nærmere. Pludselig kunne min ben komme væk fra hænderne, jeg løb og løb uden at vide mit mål. "Her ind" jeg sprang forskrækket sammen og så hen mod en åben dør.
Jeg vågnede op badet i sved, Sir Becket så nervøst på mig. "Maridt?" Jeg nikkede "men ikke i starten" Sir Becket så ud på månerne. Det blå, hvid og røde lys ramte hans pels. Så den så magisk ud "fortæl mig om den dag det hele starte til i dag, hver en detalje" jeg adlød. Det var skønt at fortælle om mine drømme.
YOU ARE READING
Amazing me
ParanormalHænderne rækker ud efter mig men jeg undviger, jeg løber gennem skoven imens jeg hører stemmer der hvisker mit navn. Jeg hører en ugle tude og jeg vender mig om og ser en høj skikkelse. Det er den samme drøm eller skulle jeg sige maridet? Jeg er beg...