Jeg vågnede ved endnu et maridte, jeg så på Sir Becket. Som så noget så træt ud "undskyld" mumlede jeg, "hva? Nej Nevi det er okay" sagde han og smilede til mig. Jeg rejste mig op og tog tøj på, jeg gik hen til dragehviskernes spisesal. Jeg tog noget mad, min krop er som død, jeg får ikke nok søvn. Jeg gabte højlydt så Water sprang forskrækket op. "Undskyld" mumlede jeg og gned i mine øjne, Becket gabte også højt. Jeg så begrymmet på ham, jeg så på Air der så undrende på os. "Var sengen dårlige?" Sagde han med et smil, "næ" sagde jeg "ikke rigtigt" sagde Sir Becket. "Hvad fanden har i lavet?" Grinede Snow "maridte" sagde vi i kor. Jeg så udenfor, en kæmpe drage med røde øjne og sort skæl. Den var faktisk ret nuttet..... "Arghhhhhhh sikke et chok!" Sagde Fire, jeg så på den, den så på mig. "Oh det er min drage" sagde Air og rejste jeg gik med for at møde hans drage. "Det her er min drage, som har været fars" sagde han, jeg så på dragen. "Hvad hedder den?" Spurgte jeg "han hedder Sawyer" sagde Air glad. Jeg smilede og klappede Sawyer "hey hey søskende par" sagde en stemme. Vi vendte os om og så Magne, "hey Magne" sagde vi i kor. "Hey hey, Air jeg skal tale med dig" sagde Magne, Air tog Sawyer med. "Bøh" sagde en stemme, jeg så bag mig "hej Torin" sagde jeg. Og vi krammede hinanden og pludselig kom Bali, Snow løb ud. "Balica!" Sagde han glad, Bali smilede stort "Snow!" Råbte hun og løb ind i hans favn. Jeg smilede og så Water "Torin, Magne kalder" sagde han, "okay jeg kommer om lidt" sagde Torin og så gik han. "Det ikke nemt at være kriger for min mor" sagde Water, jeg grinede.
Vi var kommet hjem, jeg savner Air og Water men jeg har Torin. Og Sir Becket som jeg også er blevet gode venner. Bali er jeg på vej til at bliv venner. Magne? Ja vi taler ikke rigtigt sammen, han holder sig for sig selv. Jeg så udenfor, og fik et chok da jeg så et par ben kom flyvende mod vinduet. Jeg skreg forskrækket og vinduet gik i tusindvis af stykker. En pige med langt lysebrunt hår og lilla øjne var kommet ind via vinduet. Hun havde helt sort tøj på og et bælte hvor der både var knive, en pistol og ting jeg ikke kendte til. Hun tog en kniv frem og legede lidt med den, hvor fanden er de andre? Hun kastede en kniv i væggen "hvem er du?" Snerrede hun "jeg kunne netop spørger dig om det samme" hvæsede jeg. "Jeg spurgte først!" Vrissede hun "jeg er da ligeglad" brummede jeg irretedet. "EZ har din mor ikke lært dig at man ikke må prøve at slå sin elev ihjel" sagde Magne. Vi så begge på ham, EZ legede lidt med sin kniv "Magne så mødes vi igen" sagde hun og stak kniven i sit bælte. "EZ længe siden" jeg så fra den ene til den anden, hvad fanden i helvedets navn sker der her?! Det var første nu jeg lagede mærke til denne EZ havde noget over sig, ligesom Magne. Men hun var ikke uimodståeligt bare smuk, er det fordi jeg er en pige, at jeg ikke synes er uimodståelig? Det er det sikkert! Jeg har aldrig været forelsket i en men en ting ved jeg da! Jeg er sgu ikke til piger.... Udover mig selv! Ej det bare for sjov... "Nå men det her er Nevi Amazing James, en af de sidste Zing'' sagde Magne. "Om hun så var en unicorn skal hun svare mig!" Brummede EZ. Magne rullede med øjne "Nevi mød EZ, min slags ekskæreste. Hun er en Adumo ligesom mig" sagde Magne. "Det også det eneste vi har tilfælles" snerrede EZ, "easy tiger" sagde han. Sir Becket kom gående "oh EZ du tilbage" sagde han og slog med halen. "Ja men jeg må gå, jeg har en post" sagde hun og smadret en ny rude og løb afsted. "Adeles charmerende pige, ville bare ønske hun kunne finde ud af at åbne en dør" sagde Becket og forsvandt. Magne brummede irretedet "i hvis ikke hjerte venner" sagde jeg. "Nej" mumlede han "hvad skete der?" Spurgte jeg "kan det ikke være lige meget?" Snerrede Magne, "næ" sagde jeg lidt irretedet, idiot. Magne sukkede "en Adumo har svært ved at forelske sig eller bare havde noget med kærlighed at gør. Det ligger ikke i vores natur, hvis vi synes der noget der er pænt så skruer vi bare op for charmen. Og får det som vi ville havde det. Min egen mor elskede mig ikke hun virkede uinteressante. Det samme med min far. Så man bliver bare gift med en random Adumo når tiden er inde. Eller hvis der en man synes er pæn bruger man bare sine kræfter. Hvis vi siger jeg forelsker mig i en Adumo hvilket er meget sjældent, så skal jeg være stærkere end pigen. Adumo ville aldrig overgive sig! Anyway vores forældre prøvede at førre os sammen, vi har også samme interesser og humor. Men vi blev begge loyale kriger for droningen, det er svært at holde et forhold i gang" sagde Magne. "Men Snow og Bali klarer det da fint?!" Sagde jeg undrede, "jo men de er også som skabt for hinanden, de har været kærester siden de begge var 115. Mig og EZ vi duer ikke til det med kærlighed, vi er mere venner typen. Og nu ja vi kan knap nok se på hinanden, vores forældre gav op det samme gjorde vi" sagde han og så tomt ud i blikket. "Hun begyndte at tale om kærlighed en dag, det skræmte mig, hun snakkede om hun ville blive en familie en dag, jeg blev rædselsslagen" sagde Magne og rystede på hovedet. Jeg lyttede spændt med "for jeg er bange for aldrig kunne elske hende eller mine børn" ånde han ud. Jeg smilede blidt til ham og krammede ham "det siger du jo kun fordi hun betyder noget for dig" sagde jeg og gik så i seng. Becket sov inde vores mig.......
//Hvad siger i så?! Hvad siger min EZ så!? Ses yay\\
YOU ARE READING
Amazing me
ParanormalHænderne rækker ud efter mig men jeg undviger, jeg løber gennem skoven imens jeg hører stemmer der hvisker mit navn. Jeg hører en ugle tude og jeg vender mig om og ser en høj skikkelse. Det er den samme drøm eller skulle jeg sige maridet? Jeg er beg...