Jeg så rundt her var stille og grønt, en mark fuld af farverige blomster. Luften var dejlige at indånde, som en helt ny verden var blevet opstået. Og jeg stod midt i den, luften var så ren.... Tavsheden stoppede brat af en baby gråd. Jeg gik mod lyden og lyden blev bare stærkere og stærkere. Jeg så en lille kurv i det fjerne jeg skulle til at løb imod den. Jeg så ned i kurven og....... Miljøet skiftede hurtigt og pludseligt. Jeg var tilbage under jorden, skikkelsen kom nærmere og nærmere. Pludselig kunne min ben komme væk fra hænderne, jeg løb og løb uden at vide mit mål. "Her ind" jeg sprang forskrækket sammen og så hen mod en åben dør. En person viftede med hånden til mig, jeg gik tættere på. Det var en kappeklædt skikkelse, "hvem er du?" spurgte jeg, "kom nu bare"
Jeg vågnede op og så Torin? Hvad laver han inde på mit værelse? "Nevi kom" jeg rejste mig stille og gik med, har jeg gjort noget galt? EZ stod og kiggede ud af vinduet, regnen piske ned, men vandet var lilla? Cool nok! EZ så træt ud, hendes glød var pist forsvundet og hun lignede en som var døden nær. Sir Becket kom gående og så noget så træt ud, jeg så på Torin og fik et chok. Hans grå hud som plejer at skinne er mat og trist, hans øjne er øde, hans så fantastisk grønne øjne. "Hvor er Magne?" Min stemme var hæs, EZ hostede "han er blevet syg" sagde hun og tog fat i bordkanten. Melody kom gående med Air i hælene, "EZ gør noget!" Sagde Melody "han dør!" Hvad?! "Hvad skal jeg kunne gør?" Spurgte EZ, "EZ du ved ligeså godt som jeg, at hvis du lader ham dø" sagde Sir Becket og holdte en kunstpause. "Så dør du også snart" HVAD?! "Og lige så snart Magne er død, dør jeg også ligeså med Bali" hostede Torin. Okay what?! "Og bagefter dør jeg" sagde Sir Becket, så de er alle afhængig af hinanden?! "Men jeg kan ikke!" Råbte EZ surt "EZ, jo du kan, du elsker ham jo" sagde Air. De kiggede hinanden ind i øjne, til sidste gik EZ stille mod værelset. "Forklar!" Water kom gående med tunge skridt "lad mig" sagde han og førte mig ind i stuen. "Torin, Bali og Magne blande blod dengang de var helt små. Sir Becket måtte redde Torin dengang han havde mistet meget blod, og fordi det gælder ALT hans blod, også det der var i de andre. Så selvom Becket kun brugte sin magi på Torin, kom et også i de andre" forklarede Water. "Det er sådan noget der sker her i den magiske verden, hvis Magne får en dødbringende sygdom går det udover alle de andre. Og fordi EZ og Magne også har blandet blod går det også udover EZ" sagde Water og tog min hånd. "Men hvordan kan EZ redde ham?" Spurgte jeg forvirret, Water rømmede og kiggede væk, han blev helt genert! Hvad sker der?
EZ's synspunkt
Jeg gik ind til Magne og så på ham, "EZ?" Spurgte han hæst om. Jeg nikkede og sat mig på hans seng, han tog min hånd i hans. "Har i fundet en blod renser?" Jeg rystede på hovedet, "hvor er de allesammen?" "Til en ceremoni i menneskets verden et sted, de kan ikke nå her hen" sagde jeg og mærkede et stik af smerte i mit hjerte. "Men så dør vi alle sammen, satans" han slog ud med hånden "Magne..." hviskede jeg. Magne så på mig, hans ansigt var helt hvidt og havde poser under øjne. "Der er EN mulighed mere" sagde jeg og så ind i hans øjne, han fugtede sine læber. "Men du hader mig jo...." Sagde Magne, jeg kravlede under dynen ned til ham. "Ikke så meget" hviskede jeg "er du sikker på du ville? Måske kommer der en blod ren..." jeg tyssede på ham. "Jeg er sikker, ville ikke kunne bærer i mine sidste minutter vide at alle de andre, dig og mig dør. Selvom jeg kunne redde det" sagde jeg og sank en klump. "Men..." Jeg stoppede ham og kyssede ham. "Hold mund Magne og gør det nu bare" hviskede jeg "dit ønske er min lov EZ" hviskede han tilbage.
Nevi's synspunkt
"Water come on fortæl!" Sagde jeg og rystede i ham, "okay der er to muligheder, vi skal havde en blod renser, men så ville Magne stadig dø" sagde Water. Jeg sank en klump "og den anden?" Spurgte jeg "altså den anden, ville alle overleve...." begyndt Water og rømmede sig. "Ja?" Hans hoved var tomat rødt og så alle andre vejene. "Kom nu Water, hvad laver EZ og Magne?" Jeg blev lidt irretedet, "ehhh EZ riskere at blive gravid" mumlede han hurtigt. Ehhhh akavedet...... "Men blod renserne...." begyndt jeg "de kan ikke nå at komme" standse han mig. Jeg synes det blev akavedet at vide hvad de to laver, hvorfor så nysgerrig?! Arghhhh! "Hvorfor er det kun EZ der kan redde ham?" Okay min nysgerrighed er meget stærk i dag, he he, upsi. "Fordi selvom de aldrig ville indrømme det, så elsker de hinanden" sagde Water, Torin kom gående, hans øjne var ikke længere øde men hans hud var stadig mat og trist. Men den var i gang med at skinne igen, Sir Becket så ud til at blive stærkere og stærkere for hvert sekund der gik. "Men hvis en af jer bliver myrdet ville alle så dø?" "Nej" sagde Torin "kun hvis det er en sygdom kan vi alle dø" tilføjet han. Jeg nikkede og så hans grå hud nu var normal, Snow kom løbende med bali i armene. "Oh nu har hun det godt" mumlede han forundret "Magne har været syg" "dødbringende?" Spurgte Snow. "Ja" sagde Melody "men.... men er han så død?" Hakkede Snow. "Nej jeg har aldrig følt mig mere i live" sagde en stemme, vi vendte os om og så Magne. Uden trøje på...... Men han så frisk ud "jeg føler mig død" brummede EZ, hun så ikke lige så træt ud som hun gjorde før. Hendes glød var tilbage men hun så ud til at kun e trænge til en lille lur. Bali så fra den ene til den anden "det er bare akavedet at vide hvad i mener" sagde Fire som åbenbart var her. "Så i har?" Sagde Bali og løftede det ene øjne bryn "please lad hver med at afslutte den sætning!" Sagde Air og gøs. ''Det for ulækkert, især når man lige har spist" fnyste han, "men lille Air det..." begyndt Magne og grinede, han driller min bror! "Ej stop ikke flere detaljer!" Hvinede Melody "jeg kan ikke klare det" sagde jeg og gøs. "Hmm Zing folket er åbenbart sarte" grinede Snow "shhh" snerrede mig og mine søskende. "Eller måske er det bare familien James?" Grinede Fire, "det ikke sjovt" brummede jeg "jo" grinede Water "hey du var da også sart lige før!" Sagde jeg og pegede på ham. "Water er hellere ikke helt normal" grinede Torin "hey!" Sagde Water fornærmet "ha ha, Water og familien James er sart" grinede Magne. "Det var ikke sødt sagt" surmuler Melody "okay det her er bare for underligt" grinede EZ. "Jeg er enige" sagde Sir Becket og slog ud med halen med et smil. Jeg smilede, tænke at før var det kun Naya der kunne få mig til at smile. Naya...... Mon hun savner mig?
//Savnet mig? Savnet min bog? I får to kapiteler i dag!\\
YOU ARE READING
Amazing me
ParanormalHænderne rækker ud efter mig men jeg undviger, jeg løber gennem skoven imens jeg hører stemmer der hvisker mit navn. Jeg hører en ugle tude og jeg vender mig om og ser en høj skikkelse. Det er den samme drøm eller skulle jeg sige maridet? Jeg er beg...