{16}

64 5 6
                                    

Jeg vågnede med et sæt, babyen havde lilla hår! De her drømme er for mærkelige! Jeg sukkede lydløst og vendte mig om i sengen. "Lægge stille" mumlede Becket, "undskyld" brummede jeg og vendte mig om igen. Efter et stykke tid rejste jeg mig op "MIAAAAV" Sagde Sir Becket irretedet og så op på mig. "Sorry Becket" mumlede jeg "du tilgivet, godnat" sagde han og sprang op i sengen igen. Nå.... Jeg gik ud i køkkenet og tog noget mad, "morgen" gabte Air "Air tog du ikke hjem i går?" "Nix" "nå" jeg så ud på Sawyer. Og derefter på Air der drak af mælkekartonen? "Ej Air det gør man bare ikke!" Hvinede jeg, og rynkede på næsen. "Hvad de andre gør det også?" Jeg gøs, helt ærligt det er for ulækkert! "Ville du ud og flyve?" Spurgte Air, jeg nikkede ivrigt. EZ.... Jeg savner hende? "Air?" "Jep?" "Hvorfor ser vi ikke EZ rigtigt mere?" Jeg kunne hører ham sukke. "Nevi selv den magiske verden er ond" sagde Air og så mig i øjne. Hvad taler han om? "Nevi EZ's lillesøster er død" jeg tog mig til munden. Åh gud! Jeg har mødt den søde lille skabning! Hun var fuldt med liv og glæde! Hun nærmest stråle! Er Tami død? "Stakkels EZ" hviskede jeg og så ned på mine fødder. "Yay, skyggerne har åbenbart ingen grænser" mumlede Air irretedet og klappede Sawyer. Glemt at fortælle vi er gået udenfor? Upsi... "Var det skyggerne?" Air nikkede og så ud til at det gjorde ondt. Jeg mærkede vreden bobble i mig, når jeg finder deres leder.

Ville.
Jeg.
Hævne.
Hvert.
Et.
Liv.
Som.
De.
Har.
Taget!

Jeg sat mig på Sawyer og vi begyndte at flyve, "lad os flyve hen til EZ" mumlede Air. Jeg nikkede stille og holdte bedre fat om Air. Midt i det hele begyndte det at regne, "skønt" sagde vi i kor. Sawyer fokusere på regnen, "Sawyer fokusere!" Råbte Air. Det gjorde han i princippet også bare ikke at flyve. Vi kom tættere på jorden "Air!" Skreg jeg men det blev til en hviskede. Det susede for mine ører at man fik lyst til at give slip på Air og holde sig for ørerne. "Sawyer!" Råbte Air og prøvede at få ham til at stoppe med at styre. Himlen åbnede sig og et sløret ansigt viste sig "muha muha muha!" "Satans det er en skygges værk" sagde Air. Sawyer stoppede brat i luften og rystede på sit dragehoved. Som om han var i hypnose og var vågnet op. Hans vinger basket og holdte os lidt op fra jorden. "Land" hviskede Air, Sawyer lande på jorden og jeg skyndte mig at komme af. Skyggen så utilfreds ud og forsvandt, ligesom de lilla dråber.... "Pyha" sagde Air og sank ned ved siden af Sawyer. Stedet virker meget bekendt...... Stedet i dine drømme. Lød en stemme. Jeg lagede hovedet på skrå her var helt stille og grønt, en mark fuld af farverige blomster. Der var så tavst som overhovedet muligt. Jeg kunne kun hører Sawyers hvæse vejrtrækningen. Og Air der hviskede til sin drage... Luften var dejlige og frisk at indånde, luften var så ren.... Tavsheden stoppede brat af en baby gråd. "Hvad fanden?" Sagde Air "jeg ser efter, bliv" sagde jeg og gik mod lyden. Og lyden blev bare stærkere og stærkere. Jeg så en lille kurv i det fjerne, jeg løb imod den. Jeg så ned i kurven og så en lille baby pige med, flotte smukke grønne øjne. De stråle som juveller. Ingen gang Torin eller min søster Melody har så flotte grønne øjne! Grønne øjne! Hvor jeg dog elsker grønne øjne så højt! Jeg så babyens hår som underligt nok var ret så langt, ned til den nuttets ryg. Farven var lilla? Cool nok endelig..... Den stoppede brat med at græde og så op på mig med sine store blanke grønne øjne. "Hej lille ven" sagde jeg og tog hende op, jeg så rundt vi var alene. Hun begyndte at grine og smilede stort til mig, aww mit hjerte smelter! "Skal vi finde Air og Sawyer igen?" Spurgte jeg og nussede hende stille. Hvem kan forlade sådan et sødt barn herude midt i ingenting!? Her er skygger for fanden! Jeg lagede hende i kurven og tog den op "er du bare ikke det mest nuttest i begge verdener?" Sagde jeg. Hun grinede igen og jeg så en seddel, jeg tog den op og læste den skrå og fede skrift.

Kærer dig
Som har fundet dette barn, det tilhører dig. Og to personer mere.... Selvom du ej har født det er det dit, for sådan lyder profitien.... Dette barn ville få en masse kærlighed men kommer også i store problemer. Vælg et navn.... Den er jeres, hils Sir Becket fra mig. Sige det er skæbnen, så ved han hvad du taler om. Held og lykke Nevi Amazing James, Torino Karlo Damo og Water King.
Hilsen skæbnen......

Torino Karlo Damo? Stakkels Torin! Elsker hans forældre ham ikke eller? Skæbnen.... "Kom så basse nu er vi der snart" mumlede jeg. Air så forskrækket på mig, jeg gav ham papiret. Han begyndte at spænde sin kæbe og skærer tænder. "Vi må besøg EZ senere.... Becket har noget stort at forklare...." brummede han. "Air?" Han så på mig "jeg har ondt af hende" sagde jeg og så ned på det nu sovende barn. "Det hele skal nok gå, skal du se. Hun får det godt, det lover jeg Nevi" og så fløj vi afsted.

//Et lille barn, hvem mon den er fra? Altså hvem er skæbnen? Hvorfor vælger han/hun lige præcis Nevi, Torin og Water?! Ha ha hvad synes i om Torin's navn?😂 Ses mine skønne læsere\\

Amazing meWhere stories live. Discover now