{13}

78 5 15
                                    

Jeg stod og så på EZ, faktisk sad jeg ned med sveden dråbene ned af mig. "Jeg av forstår av det av simpelthen av ikke" sagde EZ og gik rundt, det gør ondt når hun går. Den stakkel "smerte! Arghhh jeg slår Magne ihjel!" Brummede hun, jeg kunne ikke lad hver med at fnise. "Fniser av du af av mig?" Hendes øjne lyne, jeg rystede kraftigt på hovedet. EZ sat sig frustreret ned "hvad er det jeg ikke ser, hvad overser jeg?" Hun kørte frustreret sin hånd igennem håret. Jeg gabte lydløst og lukkede øjne, jeg kunne hører EZ mumle men jeg var allerede væk.

Jeg så rundt her var stille og grønt, en mark fuld af farverige blomster. Der var så tavst som overhovedet muligt. Luften var dejlige og frisk at indånde, som en helt ny verden var blevet opstået. Og jeg stod midt i den, luften var så ren.... Tavsheden stoppede brat af en baby gråd. Jeg gik mod lyden og lyden blev bare stærkere og stærkere. Jeg så en lille kurv i det fjerne jeg skulle til at løb imod den. Jeg så ned i kurven og så en lille baby pige med... Miljøet skiftede hurtigt og pludseligt. Jeg var tilbage under jorden, skikkelsen kom nærmere og nærmere. Pludselig kunne min ben komme væk fra hænderne, jeg løb og løb uden at vide mit mål. "Her ind" jeg sprang forskrækket sammen og så hen mod en åben dør. En person viftede med hånden til mig, jeg gik tættere på. Det var en kappeklædt skikkelse, "hvem er du?" spurgte jeg, "kom nu bare" jeg tænkte hurtigt men gik med personen. "Hvor vi på vej hen?" "Væk" den mørke grotte forvandt og jeg stod foran huset hvor jeg bor! Det regnede de lilla dråber var kolde mod min hud, jeg tog fat i håndtaget og....

"Nevi!" Jeg sprang forskrækket op og så på EZ, "sige mig faldt du i søvn?" "Ja, eller nej, jo ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" sagde jeg forvirret. "Hvad drømte du siden du rystede nogen gange?" Spurgte hun, pludselig begyndte det at regne. "Hvad fanden sker der med det her vejr?" Brummede EZ og hjalp mig op vi løb indfor i læ. Jeg så facineret på de lilla dråber, EZ tog en lille flaske op og fangede et par dråber. "Hvorfor nu det?" Spurgte jeg forundret over hun fangede regnen. Regner det ikke så tit eller? "De plejer ikke at være lilla....." Jeg lagede mit hoved på skrå. "Men hvad er der sket?" Spurgte jeg "det ved jeg ikke helt men nu skal vi besøge en alf" EZ trak på skulderne. "En alf?" "Ja hun skal hjælpe med det her" sagde EZ og trak mig afsted. Jeg kom til at tænke på I morges, tænke at Magne var ved at dø! Plus Torin, EZ, Bali og Sir Becket. Jeg sank en klump, det er farligt at blande blod......

Vi kom til en lille hytte som var lavet ud af træ. Jeg så på huset "hey Hashtag!" Hashtag?! En lille pige kom ud, med brunt hår. "Er du Hashtag?" Spurgte jeg "nej jeg hedder True" sagde hun hendes stemme var vildt nuttet! "Hashtag er min søster....." Sagde True "hej EZ, der var du True! Og hej med dig, hvis navn jeg ikke kender" sagde en pige hun smilede, det kan kun være Hashtag! "Lad mig gætte Hashtag? Oh og mit navn er Nevi" sagde jeg, EZ fniste hvad nu? "Mit navn er Love og Hashtag er min søster" grinede Love, upsi! En pige mere kom ud "nogen sagde mit navn?" Hashtag! "Hey Hashtag jeg har fanget et par dråber" sagde EZ, "tak og kom indenfor du må være Nevi" sagde Hashtag, jeg nikkede. Hashtag, True og Love, ak ja.....

//Hvorfor mon regnen nu er lilla? Og hvad synes i om de tre pigers navne? Hashtag, True og Love😂 Hvorfor kan EZ ikke finde ud af hvilken evne Nevi har som den sidste? Hvad er det for en evne?\\

Amazing meWhere stories live. Discover now