{15}

65 6 15
                                    

"My idiot, can not see this, but I love him. My idiot, my idiot, is my friend, but I wish we will be girlfriend and boyfriend. My idiot, idiot, my, uuhhh, idiot, my idiot" sang Melody. "God sang søs" hun sprang forskrækket op "Nevi!" Råbte Melody og tog sig til hjertet. "Ville du slå mig ihjel eller?" Spurgte hun med et lille smil "nej ikke rigtigt" grinede jeg døren sprang op. Melody skreg forskrækket og jeg hoppede ud af vinduet.... Ja ja, døm mig bare, jeg fik et chok! "Nevi Amazing James!" Råbte..... EZ? Jeg så op og gav et nik "hva så girl?" Spurgte jeg og kravlede elegant og cool -not- ind igen. "Oh shit my heart" sagde Melody og sat sig ned, og så fra den ene til den anden. "Jeg har fundet ud af hvad du er! Med lidt hjælp fra Torin og Fire, måske en lille trussel eller to mod Water. MEN! Din sidste kraft er.... Hvad fanden hed den nu...." Sagde EZ og tænkte sig om. Ej det mener du ikke EZ?! "Kan du ikke huske det?" "Jo jo shh tie stille Nevi" mumlede EZ og viftede med den ene hånd. "EZ?" "Shhhhhh!" "E..." "TIE STILLE NÅR JEG TÆNKER!" Mig og Melody holdte vores kæft begge to. "Nårhhh ja tillykke dreamer" hvaaaaaaaaaaaaaaaaad? "Af hvad?" "Du er en dreamer! Du ser hvad der sker i fremtiden, nutiden OG fortiden" sagde EZ. "Yay....." Jeg så på hende, så det jeg ser eller nærmere sagt drømmer. Er enten sket, kommer til at ske, eller sker? Forvirrende...... "Hey hey, hov hej EZ" sagde Magne som kom ind i stuen "hey Magne" sagde EZ smilede hurtigt til ham før hun vendte tilbage til mig. "Min mission er fuldført farvel, amazing you" sagde hun og løb mod vinduet og sprang ud. Nå.... Vent hvad?! "EZ! Kom tilbage!" Råbte jeg "rolige hun skal også hjælpe Melody med at finde sine kræfter" grinede Magne. "Rip me" sagde Melody men smilede stadig "du kommer til at elske hende!" Sagde jeg "jeps EZ er noget for sig selv" sagde Magne. Mig og Melody så på hinanden og sagde i kor "uhhhhhhhhh" Magne så mærkeligt på os. "Hvad?" Sagde han "du er forelsket" sagde jeg "hvad? Nej! Det er latterligt!" Sagde Magne og tilføjet et pfffff. "Han er så meget vild med EZ, jeg hører klokkerne ringe" grinede Melody. "Så skal du til lægen" mumlede Magne og tog en slurk af sin sorte kaffe. Manden drikker kaffe!

Det.
Gør.
Man.
Bare.
Ikke.
Uden.
At.
Tilbyde.
Mig.
Kako.
Og.
Giver.
Mig.
En.
Tjerner.
Med.
Grønne.
Øjne.
Det.
Er.
Ulovligt.
Sådan.
Noget!

Jeg brummede irretedet af Magne, dumme ham! "Nogen der ville havde kako?" Spurgte Torin med favnen fuld af en bakke. Hvor der var krus med kako, uhhhh kako og en tjener med grønne øjne! Lækkert! Hvis der kommer kage så kysser jeg snart en! "Mig!" Sagde jeg og tog et krus, "hey hey mig og Snow har lavet kage" Bali du har reddet min dag totalt! Jeg vendte mig om og krammede Bali. "Av, jeg er hvis, av, blevet savnet, av, og du er hvis, av, blevet, av, stærkere" sagde Bali. Jeg grinede og krammede videre.

Jeg er bare vildt mæt! "Hey Melody?" Hun gav mig hendes opmærksomhed "har du et mellemnavn?" "Yay? Hvorfor?" "Må jeg hører det? Mit er Amazing" jeg smilede stort til hende. Hun sukkede som et fint "mit fulde navn er Melody Fabulous James" sagde hun. "Seriøst?" Hun nikkede, omg vores forældre var gale! Helt ærligt Air hedder, Air Strong James, for det første hvem kalder sin søn for luft, luft stærk James, stærk luft James..... Bali kom ind til os "hey girls" sagde Bali og så nervøs ud, "hey Bali" sagde vi i kor. "Er der noget galt?" Spurgte jeg "hvad tror i Snow ville sige til jeg er gravid?" Jeg så måbende på hende. "Er du seriøs?" Spurgte jeg og sat mig helt hen til hende. "Yay, og jeg er i 2. Måned og vi engler er kun gravide i 5 måneder!" Sagde Bali og panikke. "Bali, Snow elsker dig af hele hans hjerte. Når han hører du bærer hans og dit barn, bliver han så lykkelig! Okay nu henter Nevi, Snow, og så kan du fortælle ham det alene eller sammen med os" sagde Melody. "I må meget gerne være her!" Sagde Bali ''Snlw kom lige ALENE!" Råbte jeg men lagede tryk på alene. Snow kom ind "hey girls" sagde han og sendte Bali et enormt smil. "Hey" sagde vi i kor "sit Snow" sagde jeg, "ehhh okay" sagde han. "Bali skal fortælle dig noget" sagde Melody, jeg mærkede Bali tog min hånd. "Ja min elskede?" "Joo ser du Snow, jeg.... Vi skal være forældre" Snow så først blank ud, og jeg mener vildt BLANK! Men så brød et kæmpe smil frem på hans læber. Han løftede Bali op og svingede hende rundt "jeg elsker dig Bali" sagde Snow, mig og Melody lavede tumle op. Og bakke langsomt ud af værelset og gik ind i stuen.

//Bali er gravid? Nevi er en Dreamer! Hvordan er jeres sommer indtil videre?\\

Amazing meWhere stories live. Discover now