Hujan turun dengan lebat membasahi tubuh seorang namja yang erat memeluk jasad seorang yeoja.
"Chorongsii wake up.Jangan tinggalkan oppa.Jagi ah please wake up."ucap namja itu dengan sayu
Dia langsung tidak menghiraukan hujan yang menimpanya.Tanpa dia sedar dirinya diperhatikan.
"Dasar vampire bodoh."kata seorang yeoja yang sejak tadi memerhati namja itu.
"Bodoh pun dia mate saeng juga."kata namja disebelahnya
Yeoja itu tersenyum sinis mendengar kata namja itu.Matanya langsung tidak berkalih dari tubuh matenya itu.
"Yeoja tu angel."kata yeoja itu dengan sinis
"Bwo!?"membulat mata namja di sebelahnya mendengar kata-katanya.
"She is angel.Jangan lupa vampire dan angel tak boleh bersama tak kira apa pun."kata yeoja itu tanpa mengalihkan pandangan matanya.
"Pergilah dekat mate saeng tu.Kesian pula oppa tengok dia."kata namja itu dengan selamba
"Tak perlu lagipun dia dah cinta mati dekat yeoja tu.Teruskan jelah."balas yeoja itu tanpa riak
"Yah are you crazy!?He is your mate.Yeoja tu dah mati kut."kata namja itu dengan riak tidak percaya
"Tu klon je lah."balas yeoja itu tanpa menunjukkan minat untuk mengambil tahu tentang matenya itu.
"Are serious dear?"soal namja itu tidak percaya
"Truth me it just a klon.Angel tu akan terima hukuman yang lebih teruk sebab curang dengan matenya dan cuba rampas mate orang lain."kata yeoja itu dengan tenang.
"Wake up Chorong.Saranghae Park Cho Rong."kata namja yang memeluk jasad seorang yeoja dibawah hujan itu.
Membulat mata namja di sebelah dongsaeng nya itu mendengar kata-kata namja itu.Dia mengeram dengan marah.
"Bertenang Kai hyung."kata satu suara
"Huh kau Minhyuk.Apa kau buat dekat sini?"soal Kai bersama jelingan tajam
"Suho hyung suruh hyung dan saeng balik."kata namja itu
Kai mengeluh sebaik mendengar kata-kata namdongsaeng nya itu.Dia memandang yeoja disebelah nya.
Yeoja itu hanya menjungkit kening nya.Kai mengeluh sebelum menghilangkan diri.
"Saeng nak balik dengan apa?"soal Minhyuk kepada yeoja tadi
"Bas lah.Kuasa saeng belum lengkap."kata yeoja itu tanpa riak
"Nak oppa hantar?"soal Minhyuk sambil menjungkit kening nya.
"No need."balas yeoja itu sebelum berjalan menuju station bas.
"Wait how about your mate?"soal Minhyuk
"Lantak dia lah nak hidup ke nak mati?"soal yeoja itu sebelum melangkah ke kantin.
"Haish jinja."ngomel Minhyuk tanpa rasa bersalah.
Tanpa rasa bersalah yeoja itu berjalan meninggalkan tempat itu.Minhyuk hanya melihat namja yang meratap kematian klon kekasih.
"Sad betullah kau.Nama je vampire berdarah diraja tapi bodoh."kata Minhyuk dengan sinis sebelum menghilangkan diri.
Tanpa mereka sedar ade mata yang memerhati.Dia tersenyum sinis.
"That yeoja.I found she.She will be mine soon."kata namja itu dengan sinis.
"And i going to take your mate S.Coups.Let see can you protect your mate."kata namja itu lagi sebelum menghilangkan diri.
To Be Continue.....
YOU ARE READING
The Vampire Love
RandomUee,gadis yang ceria dan aktif tapi penuh dengan rahsia.Dia dipindahkan ke WerVam High School atas paksaan eomma dan appanya. Tanpa dia sedar kedatangannya memang dinantikan oleh seseorang.Sentiasa dikawal oppa-oppa nya itulah Uee. Diaorang tak bole...