------------------------------------------------------
Uee berjalan mengikuti langkah kaki V,Rapmonster,Minhyuk dan Jin masuk kedalam sebuah villa.
Terdapat tiga jenis garisan warna-warni didalam villa itu.Uee memandang sekeliling tanpa perasaan.
"Wow,jadi adik kau pun tinggal dekat sini ye!?"kata satu suara dengan sinis.
Jin mempamirkan senyuman sinis.Dia memasukkan tangan nya kedalam kocek seluar.
"Bukan urusan kau S.Coups."kata Minhyuk dengan sinis.
"Wow,ape nie Kim Sibling's dah mula nak bergaduh dengan Seventeen lah."kata satu suara dengan sinis.
Uee mengalihkan pandangannya kearah suara itu.Pandangan nya bersatu dengan pemilik suara itu.
'Prince Vampire'desis hati Uee.
"Wow mane sesat yeoja nie?"soal suara lain pula.
Uee hanya mempamirkan senyuman tidak ikhlas.Minhyuk tertawa kecil melihat wajah Uee.
"Kenalkan Kim Yu Jin,dongsaeng kami."kata V dengan bangga.
Uee menjeling kearah V.V hanya membuat tanda 'peace' bersama puppy face.
Jin dan Rapmonster membuat gaya nak muntah melihat V.
"Sejak bile korang ade dongsaeng yeoja ni?"soal namja itu pelik.
"Sejak aku di lahirkan."balas Uee tanpa nada.
Jin dan Rapmonster tersengih mendengar bicara Uee.Namja itu mengetap bibir tanda geram.
"Ouh hai.Nama aku Kim Sung Kyu."kata namja itu sambil menghulurkan tangan.
"Aku kenal kau,Prince Vampire."kata Uee tanpa menyambut huluran tangan Sungkyu.
Sungkyu menahan malu lalu menarik tangannya.Minhyuk dan V tersengih.
"Sebelum kau tinggal dekat sini biar kami bagitahu peraturan-peraturan dekat sini."kata S.Coups dengan dingin.
"Peraturan pertama kau tak boleh melebihi garisan ni.Garisan untuk Kim Sibling's ialah unggu,kumpulan Sungku iaitu Infinite ialah merah darah dan aku ialah Seventeen warna hijau."kata S.Coups menarik nafas.
"Lagi?"soal Uee dengan riak wajah aku-tak-kesah-pun.
V dan Minhyuk ketawa kecil,melihat wajah S.Coups yang sedikit merah.Marah maybe.
"Peraturan kedua,kalau kau berburu jangan sesekali tunjuk dekat kami kalau tak nak makanan kau dirampas.Peraturab kedua,kalau kau keluar pada waktu malam pasti bila balik tak ade 'benda' yang ikut dan peraturan terakhir,disebabkan kau ni yeoja,jangan sesekali kau pakai pakaian seksi."kata S.Coups tanpa memandang Uee.
"Ade lagi?"sindir Uee dengan muka menyampah.
"Tu ja."jawab S.Coups dengan wajah tegang.
"So Minhyuk boleh tunjukkan bilik aku?"soal Uee dengan wajah sedikit pucat.
"Boleh.Jom lagipun aku tahu kau perlukan rehat."kata Minhyuk sebelum menghilangkan diri.
"Haish.Tahulah kuasa kau dah lengkap."bebel Uee sebelum ditarik oleh V.
"Jadi betullah dia tu dongsaeng kau?"soal Sungkyu kepada Jin.
"Kenape?Kau tak percaya?"soal Jin sambil mengangkat sebelah keningnya.
"Aku tak pernah tahu pun kau ade dongsaeng yeoja."kata Sungkyu
"Bukan urusan kau."kata Rapmonster sebelum menghilangkan diri.
"Cuma satu je aku nak pesan dekat kau,jangan sesekali kau sakitkan hati kami sebab kau akan dapat penalty yang tak pernah kau sangka."kata Jin sebelum menghilangkan diri.
Sungkyu dan S.Coups terpingga-pingga memikirkan maksud Jin sebentar tadi.
------------------------------------------------------
•Another World•
"Kim Han Bin!!"jerit satu suara sebelum muncul satu kelibat.
"Yes my King.Can I help you?"kata namja itu sambil melutut.
"Aku nak kau pergi ke bumi dan cari pemilik half human half vampire and half werewolf."kata namja itu dengan tegas.
Tersentak HanBin mendengar kata-kata namja itu.
"For what my king?"soal Hanbin dengan nada suara bergetar.
"Bukan urusan kau.Yang aku tahu kau kena cari pemilik tu.Kalau tak aku akan bunuh kau dan dongsaeng-dongsaeng kau."kata namja itu dengan nada tegas tidak seperti biasa.
" Baiklah tuanku."kata Hanbin sebelum menghilangkan diri.
------------------------------------------------------
To Be Continu
YOU ARE READING
The Vampire Love
RandomUee,gadis yang ceria dan aktif tapi penuh dengan rahsia.Dia dipindahkan ke WerVam High School atas paksaan eomma dan appanya. Tanpa dia sedar kedatangannya memang dinantikan oleh seseorang.Sentiasa dikawal oppa-oppa nya itulah Uee. Diaorang tak bole...