14.

494 41 0
                                    

Mindenhol táncoló párokba lehetett botlani. Négyen letelepedtünk egy asztalhoz, ahova nemsokára megérkezett egy pincér (??) hogy felvegye a rendelést.

A hangulat egyre jobb volt az emberek között. A piát sem sajnáltuk: egymás után tömtük magunkba. Amikor már kellőképpen felszabadultnak éreztem magam, hirtelen valaki a vállamra tette a kezét, amitől kirázott a hideg.
- Táncolunk, baba?- lehelte Brad az arcomba. Vidáman szökkentem fel és így mi is beálltunk az ugráló sztárok soraiba.
Fogalmam sincs, hogy a táncolás közben hányszor éreztem valaki tenyerét a seggemen, de most ez nem is tudott érdekelni. Egy idő után hihetetlenül kifulladtam. Brad karjába kapaszkodva próbáltam levegőhöz jutni, de jelen pillanatban az is nagydolognak számított, hogy a lábamon állok. A partneremnek szerencsére egyből feltűnt a viselkedésem.
- Menjük, szívjunk egy kis friss levegőt!- tanácsolta és elkezdett kivonszolni a tömegből.

A szálloda udvarán is összefutottunk pár ismerős arcal, köztük az ünnepelttel is.
- Ugye milyen szuper a buli?!- ordította artikulátlanul a fülembe Connor. Valószínüleg ő már bebaszott.
- Igen, nagyon kellemes a társaság!- kiabáltam vissza.
- Jó választás volt!- értett eggyet.- de te ki vagy?- kezdett méregetni bágyadt tekintettel.
- Claudia- mutatkoztam be.
- Ó, aki Brad csaja?- gondolkozott.
- Fogd be Con, ha jót akarsz- sziszegte a mellettem lévő személy.
- Brad sokat mesélt rólad... mondta hogy... húá!- kiálltott fel hirtelen.- elhagytam a telefonom! Megyek, megkeresem- kezdett a bejárat felé botorkálni.
- Sok sikert!- kiáltottam nevetve utána.
Azután Brad felé fordultam.-miket mondtál rólam?

Mielőtt válaszolhatott volna, egy pincér jelent meg a semmiből és a kezünkbe nyomott egy-egy piás üveget. Brad aggódó arccal nézett, ahogy lehajtom az egész üveg alkoholt bár aztán ő is meghúzta az üveget...

Wild heartWhere stories live. Discover now