- Ez... kész- jelentette ki kifulladva Chris. Amikor többnyire lenyugodtunk, a nézőtér felé vettük az utunkat, ahonnan nagy zsivaj hallatszott ki.
- Ajj, olyan nudlista fejem van- panaszkodott Eliza.
- És az milyen?- folytottam vissza a röhögésemet.
- Hát olyan... nudlistás- magyarázta.
- Gyertek már nudlisták!- rángatott minket előre Chris.Közvetlen a színpad elé gyúródtunk, egy percre sem szem elől tévesztve egymást.
- Aaahw hátha nekem adja Tristan a dob ütőit- álmodozott Chris.
- Arra várhatsz, babám- nevetett fel Lena.- Tris az enyém!
- Szemed világa!- mordult rá az érintett.- én hamarabb lestoppoltam.
- Tris nem buzi!- rikácsolt.
- Mintha te tudnád- forgatta a szemét Chris és felénk fordult.- alig várom már, hogy lássam élőben!Amikor többnyire megtelt az egész nézőtér és egyre nagyobb lett a visítozás és a kezében tartott telefont magasra emelő tini, felül uralkodott rajtam az adrenalin.
- Nem látok semmit!- próbáltam túlkiabálni a tömeget.
- Nyugi má!- hadonászott előttem a telefonjával Christopher.- mindjárt jönniük kell!
- Ott vannak!- tapsikolt Eliza.
És igaza volt. A közönség hatalmas visításba kezdett a fiúk láttán.Hála a 160 cm- nek szinte mindenki letaposott. Egyedül Chris tartott a karomtól fogva, hogy nehogy elessek.
- Béna vagy, Clau- rázta hitetlenkedve a fejét és a következő pillanatban lehajolt.
- Mit csinálsz?- kérdeztem de szinte egyből sejtettem.
- Ülj már fel, te nyomi!
Amikor elhelyezkedtem a nyakában kényelmesen, meghúztam a haját jelezve, hogy felállhat.
Amikor elkezdett mozogni szinte elvesztettem az egyensúlyomat, de olyan görcsösen öleltem körbe a lábammal a mellkasát, hogy szerencsére nem estem le.Onnan fentről az egész teret beláttam, mivel én voltam a legmagasabban. Csillogó tekintettel a színpadra meredtem, ahol a dobok mögött Tristan vadul ütötte a cintányért. Brad a nézőtérre épített kifutón úgy ugrált, mintha valami bakk kecske lenne, James meg Connor durván gitároztak.
- Helló Los Angeles!- üvöltötte a mikrofonjába Brad és a hangja hallatára a közönség felvisított.- nagyon köszönjük a felkérést!- kiabálta tovább egy cirkuszi mutatvány kíséretében.- kezdődjön az este!
Elkezdték az egyik dalukat, miközben alattam Chris elindult a korlát felé, amire meginogtam.
- Mi a faszt csinálsz?- sipítottam.
Válaszul hüvelyk ujjával a háta mögé mutatott, ahol két izmos ellenőr felénk gyúródott.
- Óó!
Elkezdte gyorsabban szedni a lábát és a korlátnak dőlve hirtelen lefékezett, aminek hatására végleg elvesztettem a maradék egyensúlyomat és egyenesen a színpadra estem, egy nagy csattanás kíséretében Brad lába elé...