Hej. To ja Lewcio Pewcio. Postanowiłam rozdzielić Q and A na dwie części. Jedna czyli dzisiaj będzie z pytaniami od was. A druga będzie z pytaniami od moich koleżanek z klasy. No to zaczynamy.
Pytania od Seispeapper:
-Imię.
Ja nazywam się Aleksandra, ale wolę jak mówią na mnie Ola.
-Wiek
Miałam już urodziny. I skończyłam wtedy 11 lat. Tak, tak. Wiele osób może teraz sobie pomyśleć:,, o jakiś dzieciak". Ale ja uważam, że każdy na swój sposób jest dzieckiem. Nie boję się przyznać że mam 11 lat. Na pewno na początku były obawy, ale zmieniłam zdanie i nie żałuję.
-Jaki smak lodów ubóstwiasz?
Hmm... To bardzo trudne pytanie. Ja wręcz kocham lody. Wszystkie. I pałeczki, i na patyku, i w rożku. Chociaż chyba najbardziej lubię truskawkowę. A jeśli chodzi o nazwę lodów to bardzo lubię Big Milki i Liony.
-Biedronka czy Czarny kot?
Uff... Teraz przechodzimy do trochę łatwiejszych pytań. A więc Biedronka czy Czarny kot. Odpowiedź dla mnie jest prosta. Wolę bardziej Czarnego kota. Oczywiście Biedronkę też lubię. Ale jednak wolę Czarnego kota. Lubię go za jego czasem dziwne poczucie humoru. Moje koleżanki z klasy mówią że jestem podobna do Czarnego kota z charakteru. Nie wiem czy jest tak naprawdę, ale muszę przyznać uwielbiam żartować.
-Marichat czy Adrienette
To łatwe pytanie. Oczywiście że Adrienette. Lubię połączenia Marinette i Czarnego Kota, ale wręcz kocham Adriena i Marinette. Uwielbiam jak Marinette ramieni się, gdy tylko zobaczy Adriena. Oraz ciepły głos chłopaka czy nic jej nie jest.
-Jak często masz zamiar wstawiać rozdziały?
Chciałabym wstawiać rozdziały codziennie, ale tak nie zawsze się da. Więc myślę że przy dobrej wenie tak co drugi dzień. Oczywiście nie obiecuje.
---------------------------------------
Na razie to wszystko. Jeśli jeszcze będziecie chcieli zadać mi pytania to piszcie w komentarzach, a ja zrobię drugi Q and A z innymi pytaniami. Dziękuję Seispeapper, która jako jedyna napisała mi pytanie. Cześć.😋
CZYTASZ
Biały Lew||Miracolous||
FanficCześć. Ta opowieść opowiada o losach 15-letniego Jack sławnego piłkarza. Jack dzięki pomocy tajemniczymu starcy, dostanie Miraculum lwa. W ten sposób stanie się niezwykłym bohaterem o imieniu Biały lew. Będzie on bronił Paryża u boku Biedronki i Cza...