Cześć. To znowu ja. I znowu Q and A. Tak, tak. W komentarzach posypała się masa pytań;-). Więc robię znowu. Ojej, za dużo znowu. Dobra przechodzimy do Q and A.
Pytania (znowu;-)) od Seiseapper
-Czy zmienisz kiedyś okładkę tej książki?
Tak. Mam takie plany. Niestety ja nie jestem utalentowana plastycznie. Ale za to mam koleżankę, która pięknie rysuje. Mam zamiar poprosić ją o okładkę. Jeśli się nie zgodzi(raczej się zgodzi.) to sama postaram się narysować. Albo poszukam na internecie.
-Dlaczego masz nick LewcioPewcio?
Już wyjaśniam. Mogę ulubionę zwierzę to lew. Teraz możecie sobie zadać pytanie dlaczego Pewcio. Dokładnie jest to trochę związane z moją rodziną. Ale tak naprawdę to była to moja pierwsza myśl.
-W jakim mieście mieszkasz?
Żeby nikt nie miał wątpliwości mieszkam w Polsce. Województwo w którym jest to miasto to Podlasie. A ja mieszkam w stolicy Podlasia czyli Białymstoku.
-Czy twoje koleżanki mają Wattpada? Jeśli tak to czy czytają twoje FF?
Niestety moje koleżanki nie mają Wattpada, ale pewnie gdyby miały czytały by moje FF. Bo większość dziewczyn z mojej klasy uwielbia Miraculum.
-Jak dowiedziałaś się o Miraculum?
To trochę długa historia. W premierę tego serialu byłam u babci. Akurat jadłam sobie obiad i włączyłam sobie Disney Channel. Tam właśnie szedł odcinek 2 Bańkor. Spodobało mi się. Niestety szybko musiałam wyłączyć. Ale później obejrzałam następny odcinek. Chciałam wiedzieć coraz więcej więc oglądałam Miraculum ma YouTube. No i tak zaczęła się moja przygoda.
-Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Mój ulubiony kolor to Czarny. Lubię także czerwony.
-Podaj 3 nazwy twoich ulubionych FF o Miraculum.
Napewno są to trzy dzieła Seiseapper. Wielką sympatią dążę też Miracolus: KIK.
-Czy Lewek będzie z Biedrą? Czy Mari będzie z Adrienem?
Te pytania postanowiłam połączyć. Tego nie wiem. Chodzi też o to że nie chcę nikomu spoilerować. Ale tego nie wykluczam.
-Czy rozdziały będą dłuższe?
Raczej tak. Jeszcze nie wiem kiedy. Ale naszczęście dopiero się rozkręcam.
-Czy przeszkadza ci mój spam?
Nie, nie przeszkadza. Wogóle cieszę się że mi spamisz.😍
------------------------
Dziękuję Seiseapper. I mam nadzieję że dobrze piszę twój nick. A więc do następnego razu. Cześć.
CZYTASZ
Biały Lew||Miracolous||
FanfictionCześć. Ta opowieść opowiada o losach 15-letniego Jack sławnego piłkarza. Jack dzięki pomocy tajemniczymu starcy, dostanie Miraculum lwa. W ten sposób stanie się niezwykłym bohaterem o imieniu Biały lew. Będzie on bronił Paryża u boku Biedronki i Cza...