חלק 8 פרק ב'.

9.4K 746 205
                                    

נקודת מבט דניאל:

חיפשתי להתאהב.ידעתי שאהבה זה חרא.אבל חיפשתי להתאהב.כל כך רציתי לחוות.להתרגש.להרגיש.לחפש.

היא מגיעה אלייך ברגעים הכי לא צפויים,מתקתקת בדלת ואומרת,״היי אני אהבה ואני הולכת לשבור לך את הלב לזכוכיות.״

היא מטריפה את הראש כל יום וממלאת במחשבות.היא גורמת לך לבכות עד שאת מתחילה לחשוב כמה חלק מגופך הוא בעצם מים.

אהבה הוציאה ממני כל מיני תכונות שאפילו לא ידעתי לעצם קיומן.יש מצב שלא רציתי לדעת?
אהבה ,גרמה לי להתעורר,לקום בלילות,לישון שעתיים ולהיות ערה חמש שעות.
אהבה,גרמה לי לברוח מהמציאות.

אבל מה יותר כואב?
אהבה.או הבדידות.

אבל יש צדדים טובים לאהבה.
הערכה,כבוד,הדאגה שלאחר יהיה טוב,אפילו יותר משיהיה לי.
כי זה מה שעשיתי לאביאל,שיקרתי,כדי לשמור עליו.
זה מוזר כי את לא מכירה את ההרגשה ולא יודעת מה עושים איתה.
זה מוזר,כי את לא יודעת להתמודד איתה ואת לא יודעת איך לשמור עליה.

אז כן.
אהבה זה כואב.
וכולנו סאדיסטים.רוצים את זה.
חושקים בכאב,בפחד.רוצים שיהיה את המישהו שיגרום לנו להתרגש עד שהלב מתפוצץ.
זה כואב בכל הגוף,מכפות הרגליים ועד הראש.
זה כואב כי זה חרא.

אני נזכרת במילים הקשות שהוא אמר לי,אם הם היו סכינים,הם היו דוקרים לי את הלב.
הבנתי,שאולי הוא לא רוצה אותי.אולי השקר שלי עבד.הוא רצה בעבר,אבל זה כבר עבר לו.
הוא גם אמר לי את זה,הוא אמר שאני כלום עבורו.שאני רק זיון.שאני כמו כולם.
דמעות חמות זולגות על מורד לחיי כשאני נזכרת במילים,כמה כואב לי,כמה עצוב לי.
במיטה שלי,בפיגמה ,מתחת לשמיכה ולחדר החשוך שמתאר היטב את מה שמתחולל בליבי אני מחזיקה את הטלפון ואוכלת את הלב שלי.

את מנסה להלחם,רוצה להבין איך זה יכול להיות,איך אחרי שנתתי הכל בשבילו,שאהבנו כל כך,שהיינו מאושרים לכמה רגעים,כמו הזוגות הדביקים האלה בסרטים,איך יכול להיות שהכל עומד להגמר?

את מנסה להציל את הקשר הזה,אבל לא שמה לב איך את הופכת לסתם עוד משוגעת ,לסתם עוד אובססיבית  לגבר שכולן אובססיביות אליו.
התסכול מעולם לא גבר עלי כך .אני יושבת בבית מדוכאת,מבינה שאני נמצאת בסיטואיציה קשה אבל לא יודעת איך לצאת ממנה.הוא כל העולם שלך ,כל מה שהכרת לאחרונה.כל מה שאת רוצה.מי בכלל יאהב אותי כמו שהוא אהב אותי?מי יקבל אותי כמו שהוא קיבל אותי?הוא שמע על העבר שלי,ובמקום להגיד לי כמה אני לא בסדר,כמה טעיתי,הוא חיבק אותי ונישק אותי,ואמר לי שאני לא אשמה בדבר.
הוא אמר לי,את כל מה שאני צריכה לשמוע.
אז מי יחבק וינשק ויפנק אותי כמוהו?

וזה בדיוק הזמן שלי לחשוב ולהבין,הוא לא אוהב אותי.הוא אומר לי את המילים הכי אכזריות שיש.את המילים הכי מורידות שיש.

הטבע שבי 2Where stories live. Discover now