נקודת מבט אביאל:
מעולם לא הייתי טוב בלהיות טוב.
במובן הזה,שלא ידעתי מה זה טוב לב.
אחדים אומרים שיש לי אותו.וכשאני מחפש אותו,משום מה אני לא מוצא.אני טוב בלהשיג מה שאני רוצה.
בטוב וברע.
אבל כנראה שאני לא טוב באָהבה.בבית שלי,לא הייתה לי אמא שתיתן לי חום ואהבה.
אבא שלי היה ממלא את המקום שלה.
היא זאת שהייתה הולכת לפי הספר.היא הייתה בוחרת אנשים לפי רמת המשכל שלהם או לפי הכסף שיש להם בחשבון בנק.
כולם חשבו שיש לי הורים מדהימים,שאנחנו חיים חיים טובים ומעושרים.
יש לנו הרבה כסף,את זה כולם יודעים ורואים.
תמיד אמרתי שזה לא הכסף שלי,זה הכסף של ההורים שלי.
את הכסף שלי אני אעשה מכדורגל.
גם כשבהתחלה שילמו לי 4,000 משכורת הייתי מבסוט.
כי זאת באמת הפעם הראשונה שעבדתי.
לא הייתי עובד כמו שאר הילדים.
גם כל החברים שלי היו כאלה,באו ממשפחות עשירות.
בגלל זה אמא שלי אהבה אותם.כשרציתי ללכת לעבוד עם חבר בשליחויות ,אני זוכר את הפרצוף המתנשא של אמא שלי.
״שהבן שלי יעבוד בשליחויות?אתם השתגעתם?״היא הסתכלה על כולנו כיאלו נפלנו מהירח.בעיקר עלי ועל אבא שלי.כי אבא שלי תמיד תמך בי בכל צעד.הוא יודע מה זה עבודה קשה,היא לא ידעה.
היא חושבת,שמה שמקטלג אנשים זה רק כסף וכוח.
אם אין לך את זה,כנראה שמבפנים אתה כלום.
בגלל זה אני והיא לא מסתדרים,ומעולם לא נסתדר.
היו ימים שאפילו הייתי שונא אותה,הייתי שונא את המסיבות שהיא הייתה מארגנת בבית.הייתי שונא את היחסים שלה עם אבא שלי.
אבא שלי שונה ממנה,הוא יודע מה זה חום ואהבה.הוא בא מבית עם הרבה אחים.הם ישנו כולם על הרצפה.הם היו צריכים לתמוך אחד בשני ולעזור.
היא נולדה למשפחה שנישקו לה את הרגליים.המשפט הידוע של אבא שלי היה,״קום ותהיה מה שבא לך.תהיה לוחם.״
המשפט של אמא שלי היה,״בלי כסף והשכלה מה תהיה שווה?״
כשהייתי רואה אמהות של חברים,הדבר הראשון שהרגשתי,אמא שלי לא כזאת.
אבל אבא שלי,אבא שלי זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים.
אם לא הוא,כנראה שהייתי מעשן סמים כל היום.יכול להיות שלא מספיק ראיתי זוגיות טובה בחיים שלי.
אבא שלי ידע לתת אהבה,ידע לחזר,להעריך,לפנק,זה גם מה שאני יודע לעשות כדי לקנות בחורה ואז לזרוק אותה.
אבל גם הוא התייאש ממנה בסופו של דבר,שהוא התחיל לבגוד בה.
הוא רצה כל כך הרבה פעמים לעזוב אותה,אבל היא מעולם לא הביאה לו כדי שלא ידברו עליהם.כדי שלא יהרס השם של המשפחה הידועה בעולם של העשירים.בבועה שלה.מה אני בעצם יודע? לכבוש ולזרוק.אני יודע לגרום לאישה להתאהב בי עד כדי כך שהיא שוכחת מה השם שלה.
אבל אני?אני לא ידעתי לאהוב.
לא עד שהכרתי את דניאל.
הבנתי שאהבה זה ממכר.
למדתי בדרך הקשה שאהבה זה לא משחק,אני לא יכול לעשות מה שבא לי ובטח שלא לפגוע או לרמוס או לעשות דברים בכוח.
אני כמו טירון.
אני לומד.גבר חזק וכוחני כמוני מרגיש טירון באהבה.
אני אלמד בשבילה הכל.כל מה שצריך.אני אתקן את הטעויות שלי.
אני לא אוותר עליה.
בחיים שלי אני יותר לא אוותר עליה.
אני אמצא אותה.ואני אחזיר אותה אלי.לתמיד.
YOU ARE READING
הטבע שבי 2
Romanceהכל עניין של זמן,עד שהפצעים יחלימו והכל יחזור לקדמותו. השאלה,אם הזמן הזה קרוב יותר מתמיד או מתרחק הרחק מכל האהבה הגדולה שהייתה לדניאל ואביאל? הכל נהרס להם בין הידיים,אך האם הידיים האלו יצליחו לתקן את הכל או רק להרוס יותר ויותר? •תכנים מיניים וכל השא...