Sára
Právě mi řekl, že mě miluje. Nemůžu mu přece odpustit jen proto, že mi to řekl, třeba to ani nemyslel vážně, třeba jen chce, abych mu odpustila. No ale když o tom tak přemýšlím, zní to nesmyslně. Hluboce se mu zadívám do očí a snažím se z nich vyčíst jeho pocity. Má strach. Vím, že mi udělal hroznou věc, ale pravdou je, že ho miluju.
Proto mi bylo líto, že jsem to dítě dala pryč, proto jsem k němu cítila více lásky a soucitu než nenávisti. Nedokážu být bez něj. A ani to nechci. Konečně se vzchopím a z úst mi vyjdou slova, které jsem v sobě tak dlouho dusila a nedokázala si je přiznat: ,,Miluju tě, " potom, co to vyslovím, si mě hbitě přivine k sobě a políbí mě.
Když znovu ucítím jeho rty na svých, něco se ve mně probudí, něco co nedokážu vysvětlit. V břiše mám tisíce motýlků. Měla jsem je i dřív, ale teď je to něčím jiné, možná je to tím, že mi řekl, že mě miluje. No ale popravdě je mi to jedno, jsem šťastná, že jsem s ním, že nás cesty zavedly k sobě.
Je to až ironické, že jsem si myslela, že Nik byl druhý kluk, se kterým jsem spala, přitom byl jediný, se kterým jsem spala. Je až neskutečný, že jsem se zamilovala právě do kluka, který mě před rokem znásilnil a poté i zbouchnul.
Znovu mu pohlédnu do jeho krásných očí, které v šeru vypadají tak tajemně, neskutečně mě to vzrušuje. Neudržím se a musím se na něj usmát.
,,Jsi celá promoklá a promrzlá, měli bychom jít, aby jsi se zahřála a nenachladla, " řekne a vezme mě za ruku. Poté spolu odcházíme k němu domů. Docela jsem se divila, že našel cestu z lesa tak snadno.
Oba jsme nastoupili do auta a vyrazili. Okamžitě zapnul topení a dal mi svou bundu. Byla mi fakt neskutečná zima, jen mě překvapovalo, že jemu ne. Buď to hraje a snaží se být gentleman a tvrďák nebo mu vážně není zima. Potom co dorazíme k němu domů, úplně se rozplývám nad tou velikostí a luxusem, jeho rodiče musejí být fakt bohatí.
Vejdeme dovnitř a mě padne brada až na zem. Je to tu fakt luxusně vybavený, všechno je v černobílém, nebo hnědém provedení, dokonce i zapomenu na tu zimu, která prochází mým tělem. Bere mě za ruku a táhne mě po skleněných schodech až nahoru.
Nahoře je několik pokojů. Do jednoho vejdeme, nemusím ani říkat, jak hezky je zařízený. No každopádně mě nejvíce zaujme ta velká prosklená zeď, přes kterou jde vidět na krásnou zahradu. Přejdu k ní a dívám se ven.
,, Máš hezký pokoj, " přiznám a otočím pohled na něj. Usměje se a někam odchází.
Otočím pohled zpět k zahradě, je něčím tak tajemná a přitom krásná. Když znovu přišel škubla jsem sebou: ,,Vysvlékni se," řekne.
Chvíli na něj nechápavě koukám a pak mi to dojde. Pořád na sobě mám to promoklé prádlo. Jenže teď mě napadá, co vlastně na sobě budu mít? Nevím proč, ale trochu mě vzrušuje představa, že budu nahá v jeho pokoji, divila bych se kdyby mě nezačal provokovat.
No ale je to jedno, rozhodně s ním teď spát nebudu potom, co jsem se dozvěděla, neskočím mu přece hned do postele byla bych slaboch. Najednou se pohne a znovu to zopakuje. Kousnu se do rtu.
,, Tak si mě vysvlékni," ani nevím jak jsem tohle vůbec mohla říct, jsem fakt idiot.
Poté co jsem to vyslovila, se usmál: ,, No rád bych si tě vysvlékl, ale to bych pak dostal chutě a skončilo by to žhavým sexem. A to přece nechceme nebo jo?" Jeho slova mě děsně vzrušila. Jsem fakt pitomá, že se nechám svést jen jeho slovy. Možná to je tím jeho drsným a sexy hlasem, který ve mně vyvolává chtíč a touhu.
Rukou mu projedu přes hruď ,,možná ano" jsem tak zaslepená touhou že už ani nevím co to melu. Rukou mi přejde lem trika. Jemně mi ho poté přetahuje přes hlavu. Naše oči se od sebe ani na jedinou sekundu neodtrhnou.
Když pohodí triko na zem a dotkne se mé kůže, mé tělo začne šílet, dech se mi prohloubí a srdce mi buší. Tak moc chci aby se mě dotýkal, aby mě líbal. Rukou jede níž až k mým džínám, když se dotkne jejich lemu, tak se zastaví ,,jestli tě teď celou vysvléknu, a budu se dotýkat tvé kůže, neovládnu se" upozorní mě a já bez hlavě odpovím ,,to nevadí, chci aby ses neovládl"
ČTEŠ
Zlý kluk
Lãng mạnSara je holka jako každá jiná, jenže právě o ní bude mít zájem kluk jménem Nik který s ní nemá moc dobré úmysly. Sára, Nika nemá moc v lásce jenže jí dost přitahuje jeho temná stránka. Co se však stane až Sára zjistí kdo je Nik ve skutečnosti zač...