Kapitola 36

11.5K 522 34
                                    

Nik

Byl jsem tím opravdu zaskočený. První co mi proběhlo hlavou, bylo, že ještě nemůžu být táta. Jenže pak, když jsem si uvědomil, že moje dítě nosí žena, kterou miluji, a s kterou chci žít, najednou už nebylo vše tak černé.

Teď tu stojím v našem novém domě, ve kterém bude běhat naše dítě, a ve kterém budeme žít spolu jako rodina. No ale už dost přemýšlení, teď se budu soustředit na naši svatební noc. Když ji vidím, jak tam tak hezky leží v těch sexy šatech, mám na ni neskutečnou chuť.

Nahnu se k ní a začnu ji smyslně líbat na krku. Miluji, jak taje pod mými dotyky. Jednou rukou jí začnu rozepínat šaty a tou druhou si začnu hrát s jejími prsy. Zavzdychá a prohne se v zádech. Sundám ji šaty a pak se postavím. Šibalsky se usměje a začne mi pomalu sundávat kalhoty. Ani nevíte, jak moc mi teď stál.

Když ho uviděla, zavrněla a hladové ho olízla. Byl to nepopsatelný pocit. Vzala ho celého do pusy a začala mi ho hezky kouřit. Slast mnou projížděla jak elektřina. Uchopil jsem ji za vlasy a nastavil si vlastní tempo. Po chvíli už jsem se blížil k vyvrcholení. Jenže ona přestala.

Koukl jsem na ni a zabručel: ,, Tak a teď alespoň vidíš, jaký to je, zlato, " řekne provokativně a zvedne se.

,, Tak ty si chceš hrát?" Zeptám se šibalsky a natáhnu se pro ni, jenže uhne a přeleze postel na druhou stranu.

,, Pojď si pro mě, lásko, " zahihňá se, což mě donutí se zasmát taky.

,, Počkej, až tě chytím, přivážu si tě k posteli, aby jsi mi neutekla,kotě, " řeknu a pak jsi jdu pro ni. Hbitě jí chytnu kolem pasu. Nestihla mi ani utéct. Opatrně ji položím na postel a natáhnu se pro svou košili, kterou jí pak přivážu ruce k posteli.

,, Tak, a teď mi neutečeš, " zavrním a začnu ji líbat každý kousek její kůže. Z úst ji vyjde slabý sten. Pokračuji níž a níž. Cestou ji sundám podprsenku a jazykem ji obkroužím kolem bradavek. Poté co si s nimi trochu pohraji, jedu níž až k lemu jejích kalhotek, které ji pak za pomoci zubů stahuji dolů.

Zasténá a pak vidím, jak si zkousne spodní ret. Miluji, když tohle dělá! Vždycky mě to nesmírně vzruší. Roztáhnu ji mírně nohy od sebe a jazykem ji začnu jezdit po stehně a jedu až k jejímu středu. Zpozoruji, jak se celá napne nedočkavostí. Když ji konečně projedu jazykem přes její její střed, hlasitě zasténá a prohne se v zádech. Přemýšlím, jestli ji udělat to samý, co udělala mě, jenže já ji to přece jen udělal víc krát, tak ji teď pořádně udělám.

Začnu hbitě kroužit jazykem a nasávat. Čím rychleji to dělám, tím hlasitěji vzdychá.

,, Chci, aby jsi byl už veb mně!" procedí mezi zuby.

„ Ještě ne, kotě. Až tě udělám, tak teprv tě pořádně tvrdě ošukám,v" řeknu. Najednou se s stáhne a zakřičí moje jméno, přičemž zjišťuji, že se udělala.

Rychle se přesunu k jejím rtům a hladově jí políbím. Hbitě ji přetočím na břicho a pak ho do ní tvrdě vrazím. Zasténá tak nahlas, že jí museli slyšet i sousedi. Začnu se hýbat sem a tam, rychleji a rychleji. Miluji, když jsem v ní, je tak úzká. Náhle to na mě z ničeho nic přijde a já se udělám. Zasténám její jméno, přičemž dosáhne vyvrcholení se mnou.

Oba si lehneme a zhluboka oddychujeme. Natáhnu k ní ruku a jemně ji pohladím po tváři.

,, Pojď,  půjdeme do sprchy, " řeknu a beru ji se sebou do koupelny. Žasne nad tou moderně vybavenou koupelnou. Abych pravdu řekl, tenhle dům jsem koupil z peněz, které jsem zdědil po prarodičích, dali všechny své peníze svému jedinému vnoučeti.

Poté jsme si šli dát vlažnou sprchu, ve které jsme si ještě trochu užili. Omotám kolem sebe ručník a Sára taky. Stoupne si před zrcadlo a hledí na sebe a na mě, jak ji držím kolem pasu. Vypadá opravdu šťastně ale pak ji úsměv poklesne.

,, Co se děje?" Zeptám se a ona se na mě podívá v zrcadle.

,,Opravdu jsi připravený mít dítě?"

„Abych pravdu řekl, to nebudu nikdy. Nikdy nebudu dost připravený na to, být tátou. Ale rozhodně se pokusím, abych byl dobrý táta i manžel. Nejsem perfektní, ale vím, co chci. Chci tebe. Chci s tebou mít rodinu a teď se mi to plní. Oba to zvládneme, spolu, " poté co to vyslovím, se znovu usměje a políbí mě.

Oba se odebereme zpátky do ložnice, lehneme se do postele a v objetí oba usínáme.

TAK ŠÍLENĚ MOC SE VÁM CHCI OMLUVIT Z NĚKDY ZMĚNÍM V PŘÍBĚHU JMÉNA. PROST JAK DLOUHO NEPÍŠU KAPITOLU TAK SE TO VŠE ZAPOMÍNÁ, KDY JEŠTĚ NAVÍC PISU DALŠÍ DVA PŘÍBĚHY PROSTĚ SE TO PLETE NO😐JINAK TĚM CO ME POŘÁD OPRAVUJÍ, BERU TO MÁM TAM CHYBY ALE JÁ O TOM VÍM ŘEKLA JSEM TO UŽ TISÍCKRÁT. NO ALE JINAK VÁM CHCI VŠEM MOC PODĚKOVAT ZA KRÁSNÉ KOMENTÁŘE A VOTE JSTE VÁŽNĚ ÚŽASNÝ!! 😍 😊 💜
PS: DALŠÍ KAPITOLA UŽ BY MĚLA BÝT POSLEDNÍ 😊

Zlý klukKde žijí příběhy. Začni objevovat