3

1K 175 23
                                    

O gece boyunca aynı pozisyonda sohbet etmelere doyamamıştık Kyungsoo. Yüzün, gülüşün, mimiklerin halen daha aklımda.

İmkansız ama unutamadığım bir diğer şeyde o gece işte. Seni tanımaya başladığım o güzel gece.

O gece anlattığın babanın sana doğum gününde aldığı köpeğin, onu da şu an hatırladım. Hatırladıkça yazıyorum işte böyle. Ama köpeğin adını bir türlü hatırlayamıyorum tek hatırladığım o köpeğe çarpan araba ve gözyaşlarına bulanan küçük Kyungsoo. Ve bunları anlatırken tekrar gözleri dolan sen.

Nasılda dolmuştu gözlerin. O an kirpiğine tutunan bir gözyaşı görmüştüm. İnanır mısın o su zerreciğine özenmiştim. Ne güzelde duruyordu kirpiğinde öyle. Ağlarken bile güzeldin Kyungsoo. Belki de o yüzdendi seni teselli etmeyişim.

Sadece ağlamamıştık o gece gülümsediğimiz anlarda vardı tabiki. Yan komşunuz olan ajummanın kirazlarını çalıp yetimhanenin bahçesinde oynayan çocuklara nasıl götürdüğünü kahkahalar atarak anlatmıştın.

Kahkaha atarken burnundan çıkan çok komik bir ses vardı o sesi fark ettiğimizde saatlerce kahkaha atmıştık.

Hemşire noona kahkahalarımızı duyupta gelmişti hatırlıyor musun? Bize nasılda kızmıştı.

O gidene kadar yorganın altına girip ancak nefessiz kaldığımız zaman çıkmıştık. Hemşire kapıyı kapatıp çıktığında onun ardından yastığını atıp üşendiğin için kalkıp tekrar almamıştın. Ama ben o şekilde uyursan boynun tutulur diye hiç üşenmeden kalkıp o yastığı almış kafanı kaldırarak yastığı eski yerine yerleştirmiştim.

O gün aynı zamanda sana ilk dokunduğum gündü. Simsiyah saçların, iri gözlerin vardı. Yakından bakınca çok çok çok daha güzeldin Kyungsoo. Ve simsiyah saçların, ellerimi oradan asla çekmek istememiştim.

Not 4: Saçların çok yumuşaktı Kyungsoo.

Geriye dönüp tekrar yatağıma geçtiğimde esnediğini gördüm. Dolgun dudaklarının yukarı doğru sıyrılması gördüğüm en güzel manzaraydı. Esnediğin için kirpiklerine tekrar yaşlar dolmuştu. Ve ben birkez daha o kirpiklere tutunmak istemiştim. Hemde kalbine tutunduğumu bilmeden. Nerden bilebilirdim ki? Hem bilirsin hafızam pek kuvvetli değildir.

Duyup duyabileceğim en güzel ses tonu ile bana 'iyi geceler' deyip uyumuştun ve ben önce ki geceden uykusuz olmama rağmen bütün gece seni izlemiştim Kyungsoo. Bugün hayatımın belki de en güzel günüydü. İyi ki seni tanımışım.

Not 5: Her gece uyumadan önce son konuştuğum kişi olmanı istiyorum.

P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin