21

773 129 80
                                    

Sanırım notlarımın son satırlarını yazıyorum. Bunlar son konuşmalarım sevgilim. Bu defter seni sensiz yaşadığım satırlarla dolu. Bazı yerleri saçma olabilir bazı kısımları sıkıcı olabilir hatta bazı yerleri komik olabilir Kyungsoo ama bu defter seninle beni anlattığı için bu kadar güzel.

Bu defterin her hecesinde, her satırında her paragrafında Kai ile Kyungsoo olduğu için bu defter bu kadar ölümsüz sevgilim.

Biliyorum okurken gözyaşlarını tutamayacak ağlayacaksın. Dayanamayacaksın biliyorum ve özür dilerim Kyungsoo. Ama kelimelerim benden bağımsız dökülüyor sararmış sayfalara. Mavi mürekkep iz bırakırken sen uyuyorsun. Bende artık satırlarıma son verip senin beline sıkı sıkı sarılarak güzel bir rüyaya dalacağım birazdan. Ama uyanamazsam lütfen bana kızma olur mu?

İnan bana bende isterdim Kyungsoo seninle birlikte bir ömür geçirmeyi. Ama benim ömrüm benden habersiz geçmiş.

Bana yaşattığın bu büyük aşk için sana binlerce defa teşekkür ederim. Üzgünüm daha fazla devam edemeyeceğim kelimelerime çünkü ellerim titriyor yazamıyorum Kyungsoo. Ama sana duygularımı anlattığım birde mektup bırakıyorum. Ben ıslak toprakların altında senin geleceğin günü beklemeye gidiyorum Bitanem. Lütfen o lanet mektubu yada bu kara kaplı defteri okurken çok ağlama olur mu?

Hissederim Kyungsoo bil ki hissederim. Eğer yağmurlar yağarsa topraklarımın üstüne anlarım gözyaşlarına boğulduğunu. Ağlama sevgilim... benim için çok ağlama olur mu? Adını unutan bu bencil adam için çok ağlama. Hem ben senin gözyaşlarına kıyamam ki.

Bilirsin tarçınla vanilyaya gözyaşı kokusu eklendiğinde biraz tuhaf oluyor.

Bu arada ben yokken fazla vişne limonlu dondurma yeme? Ne bileyim seni sıcacık kollarıyla saran olmazsa üşürsün diye söylüyorum. tamam kabul yine saçmaladım galiba.

Ha unutmadan beni her ziyarete gelişinde toprağımın üzerine biraz tarçın serp olur mu? Kokunu özlersem toprağıma karışan tarçın sarmalasın beni.

Birde Kyungsoo beni çok fazla bekletme Lütfen. Biliyorsun ben biraz unutkanım olurda oralarda seni unutursam...

Özür dilerim yine saçmalamaya başladım galiba. Kalemim benden bağımsız yazdı birşeyler işte.

Ama bunlar ölmekte olan bir adamın son satırları. İyi ki hayatıma girdin tarçın kokulu sevgilim. İyi ki tanıdım seni, iyi ki sevdim..

Her neyse artık seni kollarıma alıp uyumalıyım.

Kokun iyi ki burada iyi ki benimle. Son nefesimi saçlarının arasına verecek olmam benim için sanırım işleri biraz daha kolaylaştıracak. Her anım da olduğun için mutluyum.

Hoşçakal aşkların en güzeli. Seni seven sevgilin.

Not 50: Seviyorum ama gitmeliyim...

Son bir kez daha..

Son kez

Bir kez daha

Ve

Bir kez daha

Not: SENİ SEVİYORUM.♥♥♥♥♥♥

«««««««

Basit mi oldu bilmiyorum ama ağlamaktan yazamadım galiba üzgünüm. finalde görüşmek üzere.

P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin