O gün sana ismin dışında başka bir isimle eski sevgilimin adıyla hitap etmiştim sen ise hiç bozuntuya vermeden bana sarılmaya devam etmiştin ama ne yapabilirim ki Kyungsoo söyle bana ne yapabilirim. İnan ki benim hatam değil sevgilim sana söyledim kafamın içinde bir silgi var dedim hafızamı, anılarımı, beni, seni yok eden bir silgi..
Not 24: Bana darılma sevgilim. Yağmur darılmaz mesela ne şemsiye açana nede üstüne basana.
O gün bana sıkı sıkıya sarılıp kırılacak bir vazoymuşum gibi yatağıma yatırdıktan sonra gözlerin dolu bir şekilde doktorun yanında almıştın soluğu kendi hastalığını umursamadan doktorun yakalarına yapışıp hastalığımın ayrıntılarını öğrenmiştin.
Silgi konusunda haklıydım sevgilim. Kafamın içinde ki silgi hafızamı geriye doğru siliyordu. En yakında ki anılar en ilk silinenlerdi. Bu yüzdendi sana Joonmyeon diye hitap edişim.
Not 25: Benim sevdiğim kişi Kim Joonmyeon değil. Benim asıl sevdiğim kişi Do Kyungsoo...
Sen gittikten sonra arada bir yoklayan hafızam geri dönmüştü. Ve sana hitap ettiğim isim...
Tanrım Kyungsoo nasıl böyle birşey yapabildim. Üzüldün mü? Yoksa kalbin mi kırıldı? Ne hissettin sevgilim? Aldatılmışlık mı yoksa yalnızlık mı? Ben o isimle sana hitap ettiğim de neden tokatlar atmak yerine beni kollarınla sarmaladın?
Ben senin sevgini hak etmiyorum Kyungsoo, pisliğin tekiyim sevdiği adamın adını bile unutan pislik adamın tekiyim.
Ama sen yeryüzündeki herkesten daha iyisin.
Nerden mi biliyorum? Odaya geri döndüğün de duvarları yumruklayarak ağlayan beni yine sen teselli etmiştin çünkü hemde benimle birlikte saatlerce ağlayarak.Bazen annenin seni pamuk şekerler ile beslediğini düşünmeden edemiyorum.
Pamuk şekerle beslendiğin için mi bu kadar yumuşak bir kalbe sahipsin?
Söylesene sevgilim benim pamuk şekerim olur musun?
Not 26. Kyungsoo Jongin'in çilekli pamuk şekeri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİ
Historia CortaNot; Sana da kırgınım papatya bir seni seviyorumu sığdıramadın onca yaprağına.