Bir ay sonra sonunda yeniden karşılaşa bilmiştik sevgilim...
Beklediğim yağmurdu seni bana getiren. Bekleyişim kimi zaman ümitsiz bir yoklukla sınansa da ben emindim Kyungsoo bana gelecektin ve geldin yanımdasın. Özlemle arzuladığın dudaklarını bir saniye olsun dudaklarımdan ayırmıyorsun.
Bizim için aldığın pembe panjurları olan evin bahçesindeyiz. Her gece yıldızları göre bilmek için bahçeye koyduğun salıncağın üzerindeyiz.
Gecenin hafif esintisi saçlarını dalgalandırıyor. Kendini bir görsen Kyungsoo o kadar güzelsin ki..
Güneş bile güzelliğinden utandı da karanlığın ardına saklandı.Bu gece güneşin sevgilisi ay bile hüzünlü sevgilim ne var ki bu gece de?
Yoksa ölüyor muyum?
Ama seni gördüm ya Kyungsoo ölüm benim için kumsalın kıyısına vuran dalga gibi. Ve bilirsin kumsal dalgasız olmaz.
Not 48: Biran yanlızca biran sürecek. Sonra hiç...
Hiç...Eve gitmek için ayaklandığımız da bir anda seni kucağıma alıyorum. Sen anlamaz bakışlarınla beni süzerken omuz silkip kucağımda ki seninle birlikte bizim için hazırladığın bembeyaz odaya giriyorum.
Yatağın kenarında ki ince perdeler mahremiyetimizi korurken birkez daha benim oluyorsun Kyungsoo. Birkez daha benimsin sevgilimm...
Ve bu gece de tuhaf olan birşey daha var Kyungsoo.
Bu gece unutmuyorum.
Herkesi herşeyi hatırlıyorum.
Annemi, babamı, çocukluğum da sürekli gittiğim parkı hatta ilk okul öğretmenimin adını bile...
Ama en çok seni hatırlıyorum.
Senin kokunu
Senin saç rengini
Senin iri gözlerini
Senin tenini.
Sen
Sen
Sen yanlızca sen varsın sevgilim. Kollarımın arasındayken güzelsin, tenine izlerimi bırakırken güzelsin. En çokta benimken güzelsin Kyungsoo.
"Seni seviyorum Kyungsoo, seni seviyorum"
"Beni seviyorsun Jongin."
"Son nefesimi verene dek seveceğim biliyorsun değil mi?"
"Ben seni nefes alamadığım zaman bile seveceğim Jongin. Tanrı senin ölümünü bana göstermesin."
"Tanrı senin ölümünü bana göstermesin Kyungsoo'm"
Not 49: Yanından ayrılmak zor olsa da gitmek zorundayım. Seni şimdiden çok özledim...
Dipnot: artık seni sevdiğimi biliyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİ
Cerita PendekNot; Sana da kırgınım papatya bir seni seviyorumu sığdıramadın onca yaprağına.