19

626 128 31
                                    

Senin her zaman ki yerin olan pencere pervazın da beni bulduğunda titrek adımlarla yanıma gelmeye başladın. Büyük gözlerin dolu doluydu.

Zayıflamışsın belli.

Fiziğini tam olarak hatırlamasam da belini sıkıştırdığın kemer sen saklamaya çalışsan da herşeyin habercisi.

Yanıma geldiğinde bir süre yüzümü süzdün. Aynı şekilde bende seni izliyordum. Unutacağımı bilsem bile yüzünde bulunan benlerinin sayısını bile ezberlemeye çalışıyordum Kyungsoo.

İnan bana elimde olsa saç tellerinin sayısını ezberleyip her kaybolan telin için bir ağıt yakardım.

Bacaklarımı karnıma doğru çekip oturman için sana alan oluşturduğum da karşıma oturup bir süre daha beni izledin titrek ellerin yüzüme doğru yaklaştığında kokunu da almaya başlamıştım.

Tanrım, öyle canım yanıyordu ki Kyungsoo. Unuttuğum kokunu yeniden hatırlamak öyle canımı yakıyordun ki buradaydın yanımdaydın benim için gelmiştin sevgilim.

Not 45: Canını yakıyorum ama ne gidebiliyorum ne gidebiliyorsun, bizim ki alışkanlık olmaktan çıkmış Kyungsoo. Aşk bu bas bayağı aşk işte.

"Seni götürmeye geldim sevgilim."

Kalın dudaklarından fısıltı şeklinde çıkan bu cümle var ya Kyungsoo. Ölürüm ben bu cümleye. En çokta sonuna kondurduğun 'sevgilim' kelimesine ölürüm. Ne güzel dökülüyor dudaklarından sevgilim kelimesi.

Ben bunca zaman bu kelimeyi senin dudakların dan duymadan nasıl yaşamışım? Deli mi dersin? Ne dersen de Kyungsoo ama ben kendimi hep aptal olarak nitelendiriyorum. Gitmene izin verdiğim için bir aptalım.

Kokunu doya doya içime çekmediğim için bir aptalım.

Kyungsoo b-ben şu son günlerime seninle bir ömür sığdırmadığım için aptalım.

Not 46: Hani filmler de olur ya. İki kişi vardır tanışır, aşık olurlar ama zamanlama doğru değildir ve ayrılmak zorunda kalırlar. Sen var ya Kyungsoo benim yanlış zamanlarımın bile doğrususun. Hatta sen benim tek doğrumsun sevgilim.

"Seninle geleceğim Kyungsoo."

"Adımı hatırlıyorsun Jongin."

"Adın, aklıma yazdığım bir kelime değil sevgilim kalbime kazıdığım en özel kelime. Merak etme adın kafamın içinde ki silginin ulaşamayacağı bir yerde saklı."

"Seni seviyorum Jongin."

"Benim için ağlamamalısın Kyungsoo vanilya karışık tarçın kokuna tuzlu gözyaşı kokusu karışmamalı."

"Birgün beni sevdiğini söyleyeceğini biliyorum."

"Birgün seni sevdiğimi söyleyeceğim."

Not 47: Bazen hoşçakal demen gereken zamanlar vardır. Acıtmasına rağmen denemeyi öğrenmelisin.

******

50. Notta bitirelim ne dersiniz?

P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin