Aptal aklım yapacaklarımızın hepsini unutmadan herşeyi yapmalıydık. Hatta onları unutmamak için küçük bir listem bile vardı.
Birinci sırada papatyalar vardı.
Eğer seviyorum çıkarsa orada sana aşık olduğumu ilan edecektim Kyungsoo.
Heyecanlıydım Kyungsoo. Çünkü birbirimize aşıktık bunu içten içe biliyordum ama itiraf edememiştik. Asla sözlü olarak söylememiştik.
Anlayacağın Aptal aşkın papatyaların insafına kalmıştı.
Not 15: sakın papatyaları benden çok sevme.
Hastahanenin bahçesine çıkıp senin her zaman pencere pervazın dan izlediğin papatyaların içine oturduk.
Bayram çocukları gibi şen şakraktın Kyungsoo. Omzuna attığım battaniyeyi bile havanın sıcak olduğunu iddia ederek istememiştin
O an papatyaların içinde oturan kendini görseydin Kyungsoo nefessiz kalırdın. Nefessiz kalan ben gibi.
Seni seven aptal ben gibi.
Papatyalar bile güzelliğini kıskanmıştı da nasıl boyunlarını bükmüşlerdi hatırlıyor musun?
O an papatyalar adına üzgündüm Kyungsoo. Ama bu dünyada senin güzelliğinin üzerine güzellik yoktu.
Not 16: papatyaları kıskandıracak kadar güzel olman kalbimi kırıyor. Ama aptal kalbim seni daima hatırlayacak.
Gülümseyerek papatyalardan birine uzanarak onu koparıp kulağının arkasına sıkıştırdım. Simsiyah perçemlerinin arasından çıkan papatya boynunu bükmüştü.
Ama umursamadım. Çünkü bir notta da yazdığım gibi sen güzeldin ve güzel kokardın Kyungsoo.
Gülümseyerek iki tane papatya koparıp birini kendi ince parmaklarının arasında tutup diğerini benim esmer parmaklarımın arasına sıkıştırmıştın.
Seviyor sevmiyor oynayacaktık. ben kendi papatyam dan ümitliydim Kyungsoo seviyor çıkacaktı biliyorum.
Sen beni böyle severken lanet olası papatya nasıl sevmiyor olduğunu iddia edebilirdi ki?
Seviyor
Sevmiyor
Seviyor
Sevmiyor
Seviyor
Sevmiyor
Seviyor
Ve
Sevmiyor...
Elimde bulunan papatyanın son yaprağını Sevmiyor ile kapatmıştım sen ise seviyor ile. Bende sevmiyor çıkarken sende seviyor çıkmıştı.
Lanet papatya deyip bir tane daha kopardım dalından bu kez bir ümit tekrardan başladım. Ama garanti olsun diye seviyorla değilde sevmiyor ile başlayacaktım.
Sevmiyor
Seviyor
Sevmiyor
Seviyor
Sevmiyor
Seviyor
Sevmiyor
Seviyor
Ve
Sevmiyor...
Birkez daha sevmiyor, birkez daha ve birkez daha.
Hastanenin bahçesin de bulunan papatyalar bitene kadar aynı işleme devam etmiştim. Ama her defasında sonuç aynıydı birkez daha hüsran.
"SEVMİYOR."
Not 17: Sana da kırgınım papatya bir seni seviyorumu sığdıramadın onca yaprağına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİ
Short StoryNot; Sana da kırgınım papatya bir seni seviyorumu sığdıramadın onca yaprağına.