14

622 127 32
                                    

Artık herşey bir bir silikleşmeye başlıyor sevgilim. Joonmyeon'u bile hatırlamıyorum desem yeridir.

Bu günler aklıma kesik kesik geldiğin son günler.

Ama daha öncede söylediğim gibi unutamadığım tek şey gülümsemen..

Dudaklarının aldığı kalp şeklini bir türlü unutamıyorum sevgilim.

Not 31: Kalbim yangın yeri gel kurtar beni senden.

Doktor artık tamamen kanserden sıyrıldığını söylüyor. Sen ise ağlıyorsun.

Söylesene mutlu olman gerekmiyor mu Kyungsoo? Sonunda bu hastahaneden kurtulacağın için sevinmen gerekmiyor mu?

Ama ağlıyorsun. Hemde bu kez içine içine değil bana sarılarak hıçkıra hıçkıra ağlıyorsun. Ben ise sarılmana bile karşılık vermiyorum. Çünkü hatırlamıyorum Kyungsoo. Neden bana sarılarak ağladığını neden beni tercih ettiğini bilmiyorum. Öylece boş gözlerle seni izlemekten başka yaptığım birşey yok.

Sonra bir anı kaplıyor gözlerimin önünü vişne limonlu dondurmanı ısırarak yiyorsun. "Dondurmanı ısırarak yersen hasta olacağını söylüyorum." Sen ise "dondurmayı ısırarak yiyenlerin öpüşmekte daha iyi olduğunu söylüyorsun." Kahkahalar atıyoruz. Yolun ortasında el ele tutuşarak teknoloji harikası olan arabalara meydan okuyoruz.

Anılar bir toz bulutu gibi gözlerimin önünden geçerken bende ağlamaya başlıyorum. Ellerim saçlarını buluyor. Kokunu içime çekiyorum. Hıçkırıyorum kokunun biriktiği o boyun çukuruna gözyaşlarımı bırakıyorum.

Sonra dudaklarım dudaklarını buluyor.

Tapılası dudaklarını....

Öpüyorum, öpüyorsun şiddetle dillerimiz birbirine karışıyor gözyaşlarımız birbirine karışarak dudaklarımız da buluşuyor. Onlar bile sevişiyor. Onlar bile özlemişler birbirlerini.

Güzeliz...

Hatta çok güzeliz Kyungsoo. Birlikteyken çok güzeliz.

Ellerim kıyafetin den içeri girince titreyerek geri çekiliyorsun. Sonra gözlerin gözlerimi buluyor.

Saatlerce oturup gözlerine bakıyorum. Hatıralarım tekrar bir bir gözden kaybolurken gözlerinde gördüğüm tekbir şeye tutunuyorum.

Bana aşıksın. Beni seviyorsun Kyungsoo.

Sonra benim sana bir türlü söyleyemediğim o cümle dökülüyor dudaklarından.

"Seni seviyorum Jongin."

Gözyaşlarımız birkez daha gözümüzden aşağı süzülürken bir kez daha birlikteyken ne kadar güzel olduğumuzu düşünüyorum.

Dedim ya çok güzeliz

Ama küçük bir not daha

Not 32: Ben güzel olan herşeyin bittiğini gördüm lütfen çirkin olalım biz....

Dipnot: Seni Seviyorum.

P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin