İnsanlara sora sora sonunda hastanenin yolunu bulup mavi duvarların arasına tekrar sıkışmıştık.
Ben halen daha sessiz kalma hakkımı kullanıp yatağıma girdiğim de sırtım da hissettiğim sıcaklıkla şok olmuştum.
Benim yatağıma girmiştin Kyungsoo. Ellerin göğsümü okşuyor kalın dudakların boynuma öpücükler konduruyordu.
O geceden sonra bir daha hastalığımı sormadın Kyungsoo, ama o gece yaptığın başka birşey vardı.
Benim olmak.
Defalarca benim oldun Kyungsoo. Defalarca sevdin, defalarca seviştin. Ellerimi, avuç içlerimi öptün. Saçlarımı koklayıp kalbinle kalbimi birleştirdin.
İkimiz de söyleyemedik, itiraf edemedik belki ama aşktı bu Kyungsoo. Aşıktık.
Güzel tenin süt beyazıydı. Beyaz teninin üstüne esmer dudaklarımla izler bıraktım. Gördüğüm tablo bana aitti. Kalbimin en güzel köşesine astığım ve paha biçemediğim bu tablo bana aitti.
Biz birbirimizin eseriydik Kyungsoo.
Not 9: Sen benimdin ve ben seninle bir ressam olmuştum.
Çırılçıplak bir şekilde birbirimizin koynuna sığındık. Asla soru sormadık. Asla merak ettiğimiz şeyler olmadı.
Sen benimdin bende senin...
Nefesin göğsümü okşuyor, uyurken kirpiklerin titriyordu. Uyuyan seni bilir misin Kyungsoo? Sen hiç uyuyan Kyungsoo'yu gördün mü?
Hayatım üstüne yemin ederim ki uyuyan sen, bu dünyanın en güzel görüntüsüydü. Ve ben şanslıyım ki bana aittin.
Ve sen şanssızdın Kyungsoo...
Çünkü hiçbir zaman uyurken kendini göremeyeceksin.
Uyurken dudaklarının tapılası güzelliğinden hiçbir zaman haberdar olamayacaksın.
Tanrı şahit eğer ben inançlı bir adam olmasaydım Kyungsoo, dudaklarına tapınmaktan gocunmazdım. Seni sevmekten gocunmadığım gibi...
Kollarım da uyuman bu hayatta ki en güzel bir diğer şeydi. Ama Kyungsoo ben güzellikleri fazla yaşamamakla lanetlenmiştim. O gece bir kriz geçirdin...
Kollarımın arasında hemde.
Öleceğini sandım, lanet olsun benden önce öleceksin diye korktum.
Sen ölme Kyungsoo, benden önce ölme ne olur.
Doktor kanserinin ilerlediğini söyledi. Hatta ömür bile biçti. Aptal adam..
Sana ömür biçilir mi Kyungsoo? Kardelen değil misin sen? Kardelenler kışın ortasında açan çiçekler değiller mi? Nasıl olur da bu aptal herif sana iki yada üç ay ömür biçiyor.
Aptal olmalıydı bu adam aptalın tekiydi.
Sana ölümü yakıştıracak kadar aptal olmalıydı.
Not 10: Doktorumuz bir aptal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİ
Short StoryNot; Sana da kırgınım papatya bir seni seviyorumu sığdıramadın onca yaprağına.