Bunlar son notlarım galiba hissediyorum Kyungsoo... hani insan öleceğini hisseder derler ya öyle işte bende hissediyorum.
Yazarken ellerim titriyor. Kusura bakma yazdıklarım birbirine karıştı. Gözyaşlarım dökülüyor mavi mürekkeple yazılmış satırların üzerine.
Evet evet yazımın karışmasının sebebi gözyaşlarım. Özür dilerim sevgilim bunları okurken benim yüzümden zorlanacaksın biliyorum ama elim de değil. Ağlamamakta seni hatırlamak gibi elim de değil.
Hatırlamadığım birine aşık olmakta tuhaf.
Aşık olduğumu nerden mi biliyorum?
Sol tarafım da duran boş yatağı, sensiz yetim gibi kalmış boş pencere pervazını her gördüğüm de Sol göğsüm de bir sızı oluşuyor.
Aşk of kelimelere de dökemiyorum. Nasıl desem ki. Aşk var ya bu aşk
Not 39: Dünya da cennete gittiğini sanıp cehenneme yürümek gibi birşey.
Ama korkmuyorum aşktan. Hem seni sevmekten nasıl korkulur ki. Ben seni sevdiğim den beri kalbim de papatyalar açtı sevgilim...
Bugün sensizliğim otuzuncu günü, onbeşinci saati ve an itibarı ile elli ikinci dakikası. Hafızası sabit durmayan biri için bu yaptığım biraz fazla mı dakik? Bilmiyorum ama seni özlerken günleri saymak yaptığım tek şey...
Yüzünü halen daha hatırlamıyorum desem yeridir. Tuhaf bir çelişki içerisindeyim. Seviyorum ama hatırlamıyorum, özlüyorum ama hatırlamıyorum.
Küçük bir not daha.
Not 40: Sen benim görmek için bakmaya bile gerek duymadığım ezberimsin. Her gün yeniden unutup her saniye yeniden hatırladığım.
Artık kendi yatağım da uyumuyorum Çünkü kokunu da unutmaya başladım. Başlarda şu boş yatak derdime derman olurken şimdilerde o bile benim gibi kokmaya başladı.
Gelmelisin Kyungsoo korkuyorum. Kokunu tamamen unutmaktan ölesiye korkuyorum.
Ve bu hasret seni hatırlamayan benim için bile çok fazla.
Ne olur sevgilim aklım tamamen beni terk etmeden geri dön.
Not 41: Bir kaç gün içinde dön ne olur. Sevemedim sensiz günleri.
Dipnot: Seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİ
Short StoryNot; Sana da kırgınım papatya bir seni seviyorumu sığdıramadın onca yaprağına.