Birbirini takip eden güzel günlerimiz vardı. Doya doya aşk yaşadığımız güzel günler. Tenine dokunduğum, tenime dokunduğum güzel günler.
Yine pencere pervazın da oturuyorsun yağmuru bekliyorsun belli. O kadar tatlı bir gülümseme var ki yüzünde alıp pamuklara sarmayalasım, gülümsemeni kalbime kopyalayasım geliyor.
Not 21: her sabah uyanıyorum ve hala yapmak istediğim ilk şey yüzünü görmek.
Yatağım dan kalkıp çıplak ayaklarımla yanına doğru yürüyorum. halen daha pencereden dışarı bakıp gülümsüyorsun ve birden gülümsemen büyüyor. Tanrım sen her zaman gülümsemelisin Kyungsoo.
Yanına yaklaşıyorum meraklı bir şekilde bende pencereden dışarı bakıyorum yağmur yağıyor.
Günlerdir beklediğin yağmur bugün yağıyordu Kyungsoo. Gülümsemenin sebebi yağmurmuş meğerse.
Hatırlıyorum da pencereden aşağı inip yatağına çıkarak nasıl da çocuklar gibi zıplamaya başlamıştın. Yağmurun hikmeti neydi Kyungsoo. Ne vardı bu yağmur da?
Dayanamamış sormuştum hatırlıyor musun "ne anlam ifade ediyor yağmur senin için"
Sorduğum da uzunca bir süre gözlerimin içine bakıp yataktan indikten sonra ellerimi küçük ellerinin arasına aldın.
Gözlerini tekrardan gözlerime sabitledin.
Not 22: ben senin hayatının bir bölümün de yer aldım ama sen benim hayatımın tamamısın.
Gözlerin gözlerimdeydi biran olsun ayırmıyordun, o güzel gözlerini gözlerimden.
"Yağmuru mu merak ediyorsun?"
Diye sorduğun da bilinçsizce başımı sallayıp biraz da korkuyla sana yaklaştım. Her ne varsa bu yağmur da korkutuyordu beni nedense.
"Yağmur sensin sevgilim, yağmuru bekliyordum çünkü hep yağmurun bana sevebileceğim kişiyi getireceğine inanıyordum. Ama yağmur gelmeden önce getirdi seni bana. Bugün buradasın ve benim sana söylemem gereken birşey var."
Onay beklercesine gözlerime baktığın da devam etmeni istediğim için başımı salladım ve sen gülümseyerek devam ettin.
"Bugün bu itirafı yapmamın sebebi yağmur. Belkide yağmur yağmasa bu itirafı sana asla yapamayacaktım. Şunu söylemek istiyorum ki Seni Seviyorum Jongin."
O an o itirafı yaptığın biran kalbimin ağzım da attığını hissettim sonra başına saplanan bir sancı ve silinen hafızamın ardından işlediğim en büyük günah başka bir itiraf
"Bende seni seviyorum Joonmyeon."
Not 23: Hayat uzun kuşlar yoruldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİ
Historia CortaNot; Sana da kırgınım papatya bir seni seviyorumu sığdıramadın onca yaprağına.