Not: Seni Seviyorum
Kyungsoo sabah ışıkları ile uyandığında parmaklarının arasına sıkıştırılan küçük yapışkanlı kağıdı görüp mutlulukla küçük küçük kıkırdadı. Akşamı Jongin'le kapatıp sabahı Jongin'le açmak öylesine ölünesi bir mutluluktu ki. Gülümseyerek belini sıkı sıkı saran kollardan kendini arındırıp vücut ısısı ile sıcacık olan yataktan ayrıldı. Jongin'in ellerinin soğukluğunun farkında bile değildi.
Sevgilisini uyandırmamak adına morarmaya başlamış dudaklara küçük bir öpücük kondurarak beyazlar içinde ki odadan çıkıp ardından kapıyı kapattı.
Yatak odasından çıktığında gözüne ilk takılan şey krem rengi parkenin üzerine yapıştırılmış başka bir yapışkanlı kağıttı.
Not: Görmesem bile bu sabahta çok güzelsin sevgilim.
Gülümseyerek notu yerden alıp halen daha avucunun ortasında duran diğer notun üzerine yerleştirdi.
Mutfağa doğru ilerlerken ince koridorun duvarında başka bir not daha bulduğunda heyecanla notun yanına gidip onu da eline aldı.
Not: Bana kahvaltı hazırlamaya gidiyorsun anlaşılan? Ama üzgünüm bu notları okuyorsan muhtemelen o kahvaltıyı yapamayacağım.
Kyungsoo okuduğu notla birlikte içine dolan korkudan dolayı gözleri dolmaya başlamış çıktığı odaya geri dönmek isteyerek Jongin'i kontrol etme dürtüsüne yenik düşmüştü. Ama hemen ayaklarının dibinde duran bir diğer not ona engel olmuştu.
Not: lütfen oraya girme. Beni öyle görüp soğuk bedenimin üzerine gözyaşlarını bırakmanı istemiyorum.
Kyungsoo inanmak istemeyerek başını sallayıp gülümsemeye çalıştı hayır Jongin uyuyordu. Hatta buna emindi az önce dudaklarını öpmüştü hem. Ama hatırlamıyordu ki o dudaklar sıcak mıydı? Yoksa soğuk muydu?
Derince bir iç çekip başını salladı. Holün sonunda ki çiçeğin saksısının üzerinde ki notu gördüğünde titrek adımlarla oraya doğru ilerledi. Jongin yaşıyordu. Daha az önce beline sıkı sıkı sarılan kolları kendinden ayırmıştı.
Not: Gözlerin doldu değil mi? özür dilerim lütfen ağlama notlarımı okumaya devam et sevgilim. Tekrar herşeyi unutacağım diye öyle korkuyorum ki. Seni hatırlayarak ölmeliyim.
Kyungsoo elinde olmadan ağlamaya başladığında son aldığı notu da diğerlerinin yanına yapıştırıp ne tarafa gideceğini bilemeyerek televizyonun olduğu oturma bölümüne doğru gitti. Hayır o odaya girerse Jongin'in ölmüş olduğunu kabul etmiş olurdu. O odaya gitmeyecek bu notları bir bir toplayarak sevgilisine sabah kahvaltı yerine yedirecekti. Evet kesinlikle öyle yapacaktı.
Oturma odasına geldiğinde televizyonun üzerine yapıştırılmış bir diğer notu da bulmuştu.
Not: Gözlerinden düşen her bir damla yaş bana yağmuru hatırlatıyor sevgilim. Yağmuru bana sevdirdiğin için teşekkürler
Kyungsoo artık hıçkırıklara boğulmaya başlamışken avuç arasında duran notları bir kelebek tutuyormuşcasına itinayla saklayıp mutfağa doğru ilerledi. Daha sevgilisine kahvaltı hazırlayacaktı.
Mutfağa girdiğinde buzdolabının üstüne yapıştırılmış bir sürü notu görüp orada öylece diz çökerek notları ve notlarla buz dolabına yapıştırılmış mektubu gözyaşlarının el verdiği kadarıyla okumaya çalıştı.
Not: Benimsin benim olarak kalacaksın.
Not: sana yazdığım bu mektubu ve küçük defterimizi sakla sevgilim. Çünkü o defter seni unutan benim aksime kalbimin daima hatırladığını gösteren yegane şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.S I LOVE YOU(KAISOO)BİTTİ
Historia CortaNot; Sana da kırgınım papatya bir seni seviyorumu sığdıramadın onca yaprağına.