Ogłoszenie

567 29 12
                                    

Jako, że doszłyśmy już do dziesiątego rozdziału, a liczba wyświetleń i obserwujących nadal się zwiększa, postanowiłam zrobić krótkie ogłoszenia parafialne.

1. Na sam początek kilka ciekawostek:

Franciszek II Walezjusz zmarł w 1560 roku na infekcję ucha.

Maria I Stuart miała tylko jedno dziecko z drugiego małżeństwa.

Christian IV Oldenberg urodził się dopiero w 1568 roku.

Tytuły, którymi posługuje się Mirabelle-oprócz Księżny de Conde i Księżny Walii- powstały w następnych stuleciach za panowania Burbonów.

Nigdy nie istniał ktoś taki jak Księżna Mirabelle de Valois lub inne dzieci francuskiej pary królewskiej z opowiadania.

Mimo, że obecnie monarchia w Francji nie funkcjonuje tytuł Fille de France przypada
Eugenia de Borbón y Vargas.

W rzeczywistości następnym królem Anglii zaraz po Elżbiecie I Tudor został jednyne dziecko i syn Marii Stuart.

Maria I Stuart abdykowała na rzecz swojego kilkumiesięcznego syna, który został królem Szkocji.

2. Do jakiego punktu do tej pory dotarłyśmy?

JEŚLI KTOŚ NIE CZYTAŁ SĄ TU SPOILERY

- Lady Lola po wielu latach wróciła na francuski dwór,
- Księżniczka Mirabelle dostała tytuł Księżnej Walii,
- Mirabelle została następczynią angielskiego tronu,
- Do Francji wróciła między innymi na prośbę siostry Charlotte,
- Planowany jest ślub Walezjuszki i Burbona,
- Matthew (syn ambasadora) wyznał Mirabelle, że zamierza walczyć o jej miłość,

3. Kilka faktów z opowiadania:

- Maria jest tu nadzwyczajnie cicho, odezwała się zaledwie parę razy,
- Wspominałam o Katarzynie Medycejskiej (matce Króla Franciszka), wiadomo, że żyje
- Mirabelle jest najsilniej związana ze swoimi braćmi, równie często, mimo różnicy zdań rozmawia z ojcem,
- Louise jest zazdrosna o najstarszą z sióstr,

4. Recenzję

Ostatnio recenzja opowiadania "Fille de France" pojawiła się u zakochanaaxx . Kto nie widział niech zajrzy.

 Kto nie widział niech zajrzy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

5. Mała reklama

Chciałabym polecić opowiadanie Negrii_ , które również jest związane z Reign, ale sądzę, iż nawet bez znajomości serialu dacie radę.

"Korona miłości"
#romans #historyczne
Nastoletnia Anna, córka królowej Szkocji, postanawia po wielu latach wrócić na dwór Francuski. Początkowo wydaje jej się, że nic się nie zmieniło w ciągu kilkunastu lat. Zmienia zdanie w momencie, w którym spotyka księcia, z którym niegdyś biegała po ogrodach. Od jej wyjazdu minęło ponad dziesięć lat, a jedyne co ich łączy, to listy. Czy Anna odnajdzie w młodym księciu chłopca, z którym bawiła się jako mała dziewczynka?

Fragment:
"-Anno...
Usłyszałam z zewnątrz znajomy głos. Wyjęłam delikatnie dłoń z karety. Czułam, że ktoś ją złapał, pomagając mi z niej wyjść. Powoli, aby się nie przewrócić zrobiłam krok, stawiając nogę na schodek. Gdy wyjrzałam na zewnątrz, moje oczy oślepiło jasne słońce na tyle mocno, że potknęłam się i już myślałam, że upadnę, jednak wtedy ktoś mnie złapał.
-Ah!-moje dwórki aż krzyknęły z przerażenia.
-Uważaj księżniczko..."

http://my.w.tt/UiNb/TM1dgAfazt

6. Mam jeszcze do was trzy pytania:
- jakie momenty do tej pory zostały wam najbardziej w pamięci?
- Z kim powinna być Mirabelle?
- I czy chcecie muzykę przy rozdziałach?

7.

Dziękuję wszystkim za obserwowanie, głosowanie i komentowanie!
Mam nadzieję, że z każdym dniem będzie nas więcej.
Trzymajcie się!

 Trzymajcie się!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Fille de France Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz