1.Tak jak ostatnim razem postanowiłam zrobić małe podsumowanie ostatnich rozdziałów. Warto dodać, że jesteśmy już po rozdziale 15. Mirabelle przybywa problemów, a męża wciąż brak. Jednak na początek należą się Wam podziękowania.
Alabohaterka
Negrii_
Siusaidh
Panienka_Riddle
Paulllaa_
Oraz dla Double_Dream, której nie mogę oznaczyć.Wszystkie jesteście wielkie.
Podziękowania za to, że czytacie. Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy.
Wiem, że napastuje Was zawsze wiadomościami po wstawionym rozdziale, ale uważam, iż powinno się utrzymać kontakt jakikolwiek z czytelnikem. Jestem na Wattpadzie niewiele, bo 3 czerwca będzie równy miesiąc, a spotkałam już wielu cudownych ludzi.
Jeśli chcecie sobie zapewnić choć na moment uśmiech na twarzy radzę przeczytać poniższe screeny. Oryginalna rozmowa mieści się pod rozdziałem czternastym.
2.Zróbmy małe podsumowanie tego co już wiemy z życia Mirabelle 😉
Mirabelle została Księżną Walii co równa się zostaniem następczynią angielskiego tronu. Księżniczka odwołała swój ślub z Franciszkiem Burbonem. Oburzyła się rozmową swego narzeczonego z jego ojcem. Można jednak zauważyć, że znaczna poprawa relacji nastąpiła pomiędzy nią i Matthew. Na zamku pojawili się również synowie Sebastiana, Michał i Franciszek de Poisters. Łatwo można zauważyć silną więź pomiędzy Walezujszką i kuzynami. W międzyczasie próbowano zamordować ją oraz Floriana. Jednak problemy ma też inna z sióstr, Gabrielle. Podczas spaceru z hiszpańskim Księciem ten nagle zmarł. Wtedy Belle, Gabrielle, Charlotte, Florian, Jan Filip, Franciszek oraz Michał podjęli decyzję o pogrzebaniu ciała w lesie. Ponadto pojawiły się nowe dowody w sprawie usiłowanych morderstw, w wyniku czego śmierć poniósł Książę Mustafa z ręki Franciszka.
3. Pamiętacie jak skończył się rozdział 15? Jeśli nie to krótkie przypomnienie.
- Udało się? - Spytałam, porywając się z miejsca od razu na jego widok.
- Zakopałem go... Zjedzą go zwierzęta tak jak sobie zasłużył. - Wyjaśnił po czym dodał. - Nie mogłam patrzeć jak się do ciebie dopiera.
- Franciszku. - Rzekłam dotykając jego policzka.Patrzeliśmy sobie głęboko w oczy. Miał takie piękne, niebieskie oczy. Po chwili pod wpływem pocałunku opadłam na jego łóżko.
4. Pytania
Jak myślicie? Jak się skończyła noc Mirabelle i Franciszka?
Czy Księżna zdecydowała się na ważny krok w swoim życiu?
Kogo wybierze Fille de France?
Jakie macie swoje ulubione sceny? ☺5. Ciekawostki
🔹Maria w rzeczywistości była starsza od Franciszka,
🔹Franciszek I Burbon-Conti był naprawdę synem Księcia de Conde.
CZYTASZ
Fille de France
Ficción históricaMyślałam, że ja jako córka królewskiej pary mogę czuć się bezpieczna na królewskim dworze. Nie wiedziałam jednak jak bardzo się myliłam. Władza to potęga, która budzi zawiść wśród innych. 21.12.2016 r. #8 miejsce w kategorii historyczne 08.05.2017...